Viimeiset wood elf kuvat!
Heh, tässä taidetaan sitten päästä vääntämään siitä mitä tuo legally declare a charge tarkalleen meinaa. Tulee mieleen tapaukset missä se on siinä ja siinä yltääkö charge. Chargeahan ei saa julistaa jos yksikkö on selvästi chargematkan ulkopuolella. Onko esim. puoli tuumaa selvästi? Kääpiöiden sotakoneiden kanssa kikkailleena voisin sanoa että on.BloodTemplar kirjoitti:"Horn of the Asrai
Use at the beginning of an enemy turn. Any enemy units that can legally declare a charge against the bearer or his unit must do so unless they pass a Ld test. One use only."
Näin kuvaus kuuluu siis Army Builder 2 filuissa tällä hetkellä. Kuulostaa varsin järkevältä.
Jos vastustaja ei ole kovin hyvä arvioimaan matkoja tämä avaa mahdollisuuden failed chargejen houkutteluun. Toisaalta ld check varmaan hillitsee.
Kääpiöillähän oli joku vastaava riimu, oliko sen sanamuoto jotenkin selvempi?
- Teonanacatl
Tuosta tuskin kannattaa alkaa vääntämään vielä kättä sillä Army Builderin rule summary tuskin on sanatarkalleen se mitä armeijakirjassa lukee. Tarkoitus on kuitenkin vain muistuttaa pelaajaa siitä mitä esine tekee ja idea tuosta tulee kyllä selväksi.swiftwind kirjoitti: Heh, tässä taidetaan sitten päästä vääntämään siitä mitä tuo legally declare a charge tarkalleen meinaa. Tulee mieleen tapaukset missä se on siinä ja siinä yltääkö charge. Chargeahan ei saa julistaa jos yksikkö on selvästi chargematkan ulkopuolella. Onko esim. puoli tuumaa selvästi? Kääpiöiden sotakoneiden kanssa kikkailleena voisin sanoa että on.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13 nyt sinne on tullut jo muoviset yksiköt
Sekä batalioona joka on mielestäni yksi parhaista. (sitten orgejen baltsun)
Helsingin GW:ssä noita näkyi livenä, ja voin sanoa että eivät ne glade guardit olekkaan niin hienoja loppujen lopuksi. Asento on aivan kamala jonka takia ne ovat vissiin enemmän jonkun cartoon hobitin näköisiä kuin haltioita.
Sen sijaan dryadit olivat ihan positiivisen näköisiä, muuta siellä ei vissiin ollutkaan. Kun ei armybookkiakaan viellä pääse selaamaan.
Sen sijaan dryadit olivat ihan positiivisen näköisiä, muuta siellä ei vissiin ollutkaan. Kun ei armybookkiakaan viellä pääse selaamaan.
Jees,dryadit olivat tosiaan ihan hienoja,mutta kyllä minä noista Guardeista tykkään(Tosin siinä olet kyllä oikeassa että asennot ovat kamalia)Nazreg Moonsinger kirjoitti:Helsingin GW:ssä noita näkyi livenä, ja voin sanoa että eivät ne glade guardit olekkaan niin hienoja loppujen lopuksi. Asento on aivan kamala jonka takia ne ovat vissiin enemmän jonkun cartoon hobitin näköisiä kuin haltioita.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
itse olin ihan myyty gladeridereihin ja gladeguardiin :-)
dryaditkin olivat ihan kivoja. Ainoa mistä en itse tykkää on uudet warhawk riderit, charlie ei tosiaan saisi surffata... Lisäksi pyllisetelevät pienet kiukkuiset metsänhenget saisivat mennä jonnekkin muualle. Minä en ainakaan halua oranssia takapuolta puu-ukkoni jalkaan.
dryaditkin olivat ihan kivoja. Ainoa mistä en itse tykkää on uudet warhawk riderit, charlie ei tosiaan saisi surffata... Lisäksi pyllisetelevät pienet kiukkuiset metsänhenget saisivat mennä jonnekkin muualle. Minä en ainakaan halua oranssia takapuolta puu-ukkoni jalkaan.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
voin ostaa glade riderisi pois jos haluatKauppias kirjoitti:Minäpä pääsin selaamaan armybookkia :p Kyllä ne glade guardit ihan nättejä on (Varsinkin kun puolet figuista on mujia). Batalioona on oikeasti hyvä, galde ridereitä en varmaan käytä, mutta muuten...
Maku asia, minusta asento oli ihmeellinen livenä. Ei siitä sen enempää, ihan kiva armeija loppujen lopuksi tulossa. Puupeikoissa ainoa vika on se että olen ollut jo pidemmään aikaa tekemässä slaaneshin daemoneteista dryadeja.IkuTurso kirjoitti:mitä *kiroilen, koska en ole lukenut sääntöjä* te oikeen valitatte niiden figujen ulkonäöstä? nehän on upeita!
Tanssijat lyövät kovempaa, mutta eivät oikein jumita enään joten peli tyyli muuttuu vissiin hitusen.
Way watcherit kuulostavat äkkiä kivoilta, killing blow on kuitenkin aina killing blow. Saa nyt nähdä minkälaisen kolon armylistissä lopulta valtaavat. Itemi osiolla oli kuulemma valtavasti erilaisia wardeja, ja kaartia ei vissiin oltu mokattu (Hah! ensimmäinen haltiakaarti jota ei mokattu!)
Eternal Guard on rankattua, kallista, kermaisen pehmeää jalkaväkeä joka ei tapa lähitaistelussa kärpästäkään, ja jää minkä tahansa jyrän näköisenkin jalkoihin välittömästi. Glade Guard täyttää samaa funktiota kuin suurhaltiain jousisto, samaan hintaan.Nazreg Moonsinger kirjoitti:kaartia ei vissiin oltu mokattu (Hah! ensimmäinen haltiakaarti jota ei mokattu!)
Kaartia ei kai oltu sitten erityisesti mokattu, mutta en minä niihin turnausympäristössä koskisi. Halvempaa ja kovempaa skirmaria/fast cavia/single modelia löytyy joka raosta, ja rankattu roska on yhtä arvotonta kuin haltioilla yleensäkin.
it is apparent the intent has been revealed
Ööh.. Kyllä ne Eternal guadit ihan kelposilta mun mielestä näyttää sääntöineen ja pisteineen (huhujen mukaan), mutta en varmaan hanki niitä, sillä pidän enemmän muista yksiköistä.Guzlob kirjoitti:
Eternal Guard on rankattua, kallista, kermaisen pehmeää jalkaväkeä joka ei tapa lähitaistelussa kärpästäkään, ja jää minkä tahansa jyrän näköisenkin jalkoihin välittömästi. Glade Guard täyttää samaa funktiota kuin suurhaltiain jousisto, samaan hintaan.
Kaartia ei kai oltu sitten erityisesti mokattu, mutta en minä niihin turnausympäristössä koskisi. Halvempaa ja kovempaa skirmaria/fast cavia/single modelia löytyy joka raosta, ja rankattu roska on yhtä arvotonta kuin haltioilla yleensäkin.
Ja anteeksi vain, vertasitko glade guardeja high elf archereihin? Tuota noin, iso ero suurhaltijaserkkuihin olis huhujen mukaan, että glade guardit ampuu s 4:lla lyhyellä matkalla ja ei kärsi miinuksia hitti-heittoihin vaikka liikkuu.. Hmm.. Mun mielestä niitä voi käyttää paljon monipuolisemmin kuin suurhaltija jouskareita.. IMO!
If the apocalypse comes, beep me.
Nazreg Moonsinger kirjoitti:Maku asia, minusta asento oli ihmeellinen livenä. Ei siitä sen enempää, ihan kiva armeija loppujen lopuksi tulossa. Puupeikoissa ainoa vika on se että olen ollut jo pidemmään aikaa tekemässä slaaneshin daemoneteista dryadeja. :)IkuTurso kirjoitti:mitä *kiroilen, koska en ole lukenut sääntöjä* te oikeen valitatte niiden figujen ulkonäöstä? nehän on upeita!
Tanssijat lyövät kovempaa, mutta eivät oikein jumita enään joten peli tyyli muuttuu vissiin hitusen.
Way watcherit kuulostavat äkkiä kivoilta, killing blow on kuitenkin aina killing blow. Saa nyt nähdä minkälaisen kolon armylistissä lopulta valtaavat. Itemi osiolla oli kuulemma valtavasti erilaisia wardeja, ja kaartia ei vissiin oltu mokattu (Hah! ensimmäinen haltiakaarti jota ei mokattu!)
noh, mahdollisuus saada ld9 blokki stubbornia porukkaa ei ole täysin hanurista vaikka yksikkö ei rikkinäinen olisikaan
Elä huoli, ne voi olla se niitten "houkuttelumuoto". Nuo plastiikat taitavat olla se "sotamuoto".Nazreg Moonsinger kirjoitti: Maku asia, minusta asento oli ihmeellinen livenä. Ei siitä sen enempää, ihan kiva armeija loppujen lopuksi tulossa. Puupeikoissa ainoa vika on se että olen ollut jo pidemmään aikaa tekemässä slaaneshin daemoneteista dryadeja.![]()
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Näen tulevaisuuden, ja siellä on paljon 96 pisteen 8-päkkejä dryadeja. Ja kas kummaa, kahdesta regimenttilootasta saakin jo coren täyteen. Alan kirja kirjalta epäillä yhä enemmän ettei rankatulla jalkaväellä ole mitään roolia seiskaedikassakaan, ellei se maksa kahta pistettä tai roudaa hw-shieldiä.Coridus kirjoitti:Hyvä että Dryadit ovat sentään plastiikkaa, saa paljon ja kohtuuhintaan.
Onneksi viski- ja sikaripeleissä ei tarvitse sentään katsella 40k-hammeria.
it is apparent the intent has been revealed
jaa. Streka neljä lyhyeltä kantomatkalta, ei liikkumispenaltya ampumisessa, vapaa juokseminen metsän läpi... Kyllä, aivan samaa, kyllä... Miten en olekaan huomannut kaikkea tuota high elf archereissa... ja ne Eternal Guardin keihäs/kaksi asetta-sauvat ovat ihan mielenkiintoisen kuuloisia, ja muistaakseni niistä sai Stubborneja.Guzlob kirjoitti:Eternal Guard on rankattua, kallista, kermaisen pehmeää jalkaväkeä joka ei tapa lähitaistelussa kärpästäkään, ja jää minkä tahansa jyrän näköisenkin jalkoihin välittömästi. Glade Guard täyttää samaa funktiota kuin suurhaltiain jousisto, samaan hintaan.Nazreg Moonsinger kirjoitti:kaartia ei vissiin oltu mokattu (Hah! ensimmäinen haltiakaarti jota ei mokattu!)
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"
-Nöf loordi
Kynä-ääliöt.
- Air Defence