Öh, tuota en ehkä ihan suosittelisi, ainakaan jos olet turnaukseen menossa. Sitä paitsi jos vain jaksaa vähän enenmän panostaa, niin saa paljon hienompia keihäitä. Itse tein haltioille keihäitä, niin että ensin leikkasin 1mm paksusta kuparilangasta (0,90 € Hobby Pointissa) sopivan kokoisia keihään varsia ja liimasin pikaliimalla jotain keihäänkärkiä muistuttavia muovipaloja (esim. lyhennettyjä miekan kärkiä, vanhojen keihäiden päitä jne.). Kuvia en nyt saa, mutta kunhan tuo sotun galleria aukeaa, niin laitan.Elrohir kirjoitti:Saat itse Brother Veli laittaa keihään siihen mietenpäin tahansa eikä se täydy olla kovinkaan erikoisen näköinen, joku hammastikku vain.
Turnaus ja konversiot
Lalalaa
- TrollChieftain
- Viesti:
- Gondorin Marko
Ehkä.Brother Veli kirjoitti:Jos turnauksissa pitää figulla olla näkyvillä kaikki varustus, jota se käyttää pelissä eikö siinä joudu knovertoimaan aika urakalla?
Toinen vaihtoehto on valita joukoilleen sellaiset varusteet ettei joudu konvertoimaan.
Yleensä aika vähillä konversioilla kyllä pärjää, konversioiden tarpeet on mulla ainakin olleet aina erikoistapauksia.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Muistakin laittaaValtsu kirjoitti:Kuvia en nyt saa, mutta kunhan tuo sotun galleria aukeaa, niin laitan.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Pitäisiköhän minun jo tehdä uusi otsikko kun palaan tähän aiheeseen jälleen?
Sellaista tiedustelen, että:
Miten suhtautuisit turnauksessa Konvertoituun Haltia-figuun, jos sanoisin sen olevan Sauron Annatar-hahmossaan?
Idea on poukkoillut mielessä - suunnitelmissa olisi tehdä figusta selvästi erilainen kuin GW;n valmiit haltiat.
Kysymys on siis avoin kaikille tämän lukeville:)
Miten suhtautuisit turnauksessa Konvertoituun Haltia-figuun, jos sanoisin sen olevan Sauron Annatar-hahmossaan?
Idea on poukkoillut mielessä - suunnitelmissa olisi tehdä figusta selvästi erilainen kuin GW;n valmiit haltiat.
Missä armeijassa ja millä säännöillä meinasit sitä käyttää? Se vaikuttaa aika paljon asiaan.Brother Veli kirjoitti:Pitäisiköhän minun jo tehdä uusi otsikko kun palaan tähän aiheeseen jälleen?
Phil Kelly says "No!"
Mielestäni konvertoidun figun pitää olla saman kokoisella alustalla ja muutenkin about saman kokoinen kuin alkuperäinen. Jos nämä ovat kunnossa, ei ongelmia pitäisi olla varsinkaan yksittäisissä sankari/mörkö figuissa.
Jos kuitenkin Sauron kutistuu normifigun kokoiseksi, saa se siitä minusta liikaa etua.
Jos kuitenkin Sauron kutistuu normifigun kokoiseksi, saa se siitä minusta liikaa etua.
Phil Kelly says "No!"
- TrollChieftain
- Viesti:
Minulle kävisi ihan miten vaan. En yleensäkään jaksa nipottaa toisten armeijoista, proxytyksestä, LoS näkemyksistä sun muista.
Jos jollakin armeijalla Sauronin voittaa, silloin sen base ja korkeus tuskin kovinkaan paljon tulokseen vaikuttaa.
Varsinkaan kun ei niillä nuolilla kuitenkaan saa mitään heppuun aikaan. Mutta sinänsä olisi vähän outoa,
että tyypillä olisi D10 haltiahahmossa.
Sauronilla ei kuitenkaan pärjää kovin hyvin turnauksissa. Deathmatcheissa sitten Sauronia ei voita kuin Anti-Sauron-lista.
Aivan sama minulle. Kai se olisi siistimmän näköinen, kun se seisoisi kiven päällä.
Jos jollakin armeijalla Sauronin voittaa, silloin sen base ja korkeus tuskin kovinkaan paljon tulokseen vaikuttaa.
Varsinkaan kun ei niillä nuolilla kuitenkaan saa mitään heppuun aikaan. Mutta sinänsä olisi vähän outoa,
että tyypillä olisi D10 haltiahahmossa.
Sauronilla ei kuitenkaan pärjää kovin hyvin turnauksissa. Deathmatcheissa sitten Sauronia ei voita kuin Anti-Sauron-lista.
Aivan sama minulle. Kai se olisi siistimmän näköinen, kun se seisoisi kiven päällä.
Köyhillä ei ole varaa.