Onkos Virossa Lotr figu kauppaa? Olen menossa Kohtapuoliin Viroon Tallinnaan ja sieltä ehkä lotria ostan. En tätä jaksanut laittaa Yleisiin keskusteluihin, kun täällä ne lotraajat ovat. Ja varmasti tästä asiasta olisi ollut, varmasti haulla löytänyt mutta haku ei toimi.
Edit: tämän voi lukottaa/poistaa kun saan vastauksen. En ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena
Viimeksi muokannut Pollari, La 16.07.2005 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös virossa oo kaks kaupaa jotka myy games workshopin tavaroita?
molemmat tais vie olla tallinnassa.
KultuuriReisid:kuhlbarsi 1-111
Procard Baltic:tartu mnt. 17
niin ja en usko että siellä juurikaan halvempaa olisi kuin suomessa... koska eikös viro ole EU:ssa eli hinnat ovat pitkälti samanlaiset kuin suomessa. Ja eikös GW pitkälti määrittele ne hinnat??
niin ja en usko että siellä juurikaan halvempaa olisi kuin suomessa... koska eikös viro ole EU:ssa eli hinnat ovat pitkälti samanlaiset kuin suomessa. Ja eikös GW pitkälti määrittele ne hinnat??
kyllä mutta esim. 10 euroa on kruunuissa 152eek. eli se voi hyvinkin olla halvempaa kuin suomessa ja viro on ollut kauan suomea halvempaa.
Ja eikös GW pitkälti määrittele ne hinnat
Päättää, mutta tuskin ne laittavat kauhean kalliiksi johonkin viroon, missä suurin osa on köyhiä/ei rikkaita.
juuh olen kuullut että jossain paikoissa on joku halvempaa mutta sitten joku taas kalliimpaa. en tiedä mistä johtuu. Ja toki veikkaan että virossa olisi kans joku halvempaa kun on eri rahakin niin hinnat eivät täysin samoja ole mutta pitkälti kuitenkin ovat. esim jos otetaan ruotsi esimerkiksi missä asia meni muistaakseeni näin että isommat figu boxit ovat halvempia mutta sitten taa muovi ukot eli normaali rykmentit ja Blisteritkin olivat kalliimpia. Kuolleet olivat muistaakseeni sen 32 euora suurin piirtein kun laskin ja joku mumakil oli sen 70 eli mumakilissa heitto oli 10 euroa jopa. en tosin tarkkaan muista mutta sieltä ostin kuolleita ja kattelin hintoja ja laskeskelin niin jäi tuommoinen käsitys sitten siitä.
Olen itsekkin menossa piakkoin Viroon ja tällä kertaa voisi tosiaankin katsoa figujen perään kun ei mitään turistikierroksia tarvitse.Itse ostin viime vuonna USA:sta hitusen halvempia blistereitä, mutta kun katsoin niin osa tavaroista maksoi enemmän.
Tämä on aika OT topicci, vaikka tällaisia kokemuksia onkin kiva jakaa.
Jos aiot katsoa että saat halvempia figuja niin kannattaa laskea ne sitten vaikka kännykällä, itse tein tätä ruotsissa ja ostin vain sellaisia tuotteita mitkä sai havemmalla. Ostin muovisen piiritystornin ruotsista maksoi 27 € kun täällä maksaa 35 € vai onko peräti 40 €. Ja blisterit ovat usein ruotsissa halvempia, mutta osa tuotteista on kalliimpia. Et paljoa säästä jos muista maista ostat. Tosin ostin minä joskus aikoinaan Balrogin 30 € . Se tosin oli joku ale.
Kyllä täällä kotimaassakin on ihan kohtuullisia hinnanvaihteluita. Esim. Espoon Pelimestassa maksaa Mordor Catapult 35e, ja GW:llä 40e.
FB perusmassaboxit 25e, GW:llä 27,50e.