50x100mm base (mm. Stega)
50x100mm base (mm. Stega)
Hey, sain stegadonin osina jostain kaverini sängyn alta kun ei se ole vuosiin pelannu. Poistin maalit ja uudelleenmaalasin liskon kuntoon (hieman WIP vielä mutta hyvä tulee=) mutta jäin nyt miettimään että minkäslaiselle baselle se oikeen tulee?
Unit size.pdf:n mukaan 50x100mm, mikä onkin oikein sopiva mutta saako niitä baseja jostain valmiina..vai onko ne armybookissa olevat ja muut aina tehty kahdelle 50x50mm beissille?
En rupee tekemään itse, kysymykseni on lähinnä että onko noita isoja baseja olemassa, pitääkö tehdä kahdesta ja mitä maksaa? Pitääkö ostaa koko pussillinen vai myydäänkö irtona noita isoja?
Unit size.pdf:n mukaan 50x100mm, mikä onkin oikein sopiva mutta saako niitä baseja jostain valmiina..vai onko ne armybookissa olevat ja muut aina tehty kahdelle 50x50mm beissille?
En rupee tekemään itse, kysymykseni on lähinnä että onko noita isoja baseja olemassa, pitääkö tehdä kahdesta ja mitä maksaa? Pitääkö ostaa koko pussillinen vai myydäänkö irtona noita isoja?
Vastaako kysymykseesi?
DaiderEdit: poistin väärän linkin... anteeksi kaikilta joiden elämä meni pilalle minun lukihäriöni takia.
DaiderEdit: poistin väärän linkin... anteeksi kaikilta joiden elämä meni pilalle minun lukihäriöni takia.
Viimeksi muokannut daider, Ma 18.07.2005 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Goblinisti
- Viesti:
Liittyykö tämä jotenkin tähän Topicciin? anna muitten sanoa mitä haluaa. Modet päättää onko se tyhmäaihe, tai viesti. laittaa sitten jäähylle, lukkoon tai sanoo siitä kritiikkiä.Goblinisti kirjoitti:Miten tämä liittyy aiheeseen?daider kirjoitti: Spammataan veilä vähäsen
ModEdit: Käsittääkseni sinäkään et ole moderaattori. Käyttäjämoderoinnista huomauttaminen on moderaattorien tehtävä - ei toisten käyttäjien. Lisäksi virheellisen linkin huomauttamisesa ei ole mitään vikaa, vaikkakin sävy voisi olla tietysti aina ystävällisempi ja korjata samantien selvän virheen. Joka tapauksessa, etpä sinäkään toiminut sääntöjen mukaisesti.
- Matti
Elähän nyt, kiitos linkistäsi. Asun pk-seudulla joten kävelen varmaankin GW:lle ostamaan tuollasen. Thanks.daider kirjoitti:Vastaako kysymykseesi?
En nyt muista mikä tuo stegan base on nimeltään(charito base haulla ei löytynyt) mutta Tässäpä tämmöinen linkki
EDIT: Pienellä oma-alotteisuudella löytyy hyvinkin helposti... Ei sinulle erityisesti Bondage vaan kaikille niille jotka eivät osaa itse etsiä... (Toivottavasti kukaan ei nyt pahemmin loukkaantunut...)
EDIT: Pienellä oma-alotteisuudella löytyy hyvinkin helposti... Ei sinulle erityisesti Bondage vaan kaikille niille jotka eivät osaa itse etsiä... (Toivottavasti kukaan ei nyt pahemmin loukkaantunut...)
Chariot baseja ei myydä kaupoissa, mutta kahdesta large monster basesta (50x50mm) tai kahdesta large regimental basesta (25x100) samankokoisen tekee helposti. Kumpaakin edellämainituista saa viiden ja puolen euron pusseissa (16kpl/pussi).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."