"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalatako vai pelatako? Siinä vasta kysymys.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Virtanen..
Viesti:

Maalatako vai pelatako? Siinä vasta kysymys.

Viesti Kirjoittaja Virtanen.. »

Pidätkö enemmän kokoamisesta ja maalaamisesta vaiko itse pelaamisesta? Itse tykkään enemmän värkätä rakkaita sotaheebojani.

(määritys: "värkätä"= koota ja maalata)
Hullu_Proffa on Virtanen!!
Tosin... ketä se nyt kiinnostaa?
Feeno

Viesti Kirjoittaja Feeno »

Maalaaminen on kyllä kieltämättä hauskaa ja maalattu armeija pöydällä olisi todella hieno näky johon pyrin, mutta nyt ei vain puoleen vuoteen ole ollut maalausinspistä tippaakaan. Kaksi örkkiä olen saanut puolessa vuodessa maalattua. Molemmissa meni monta iltaa. En tiedä mikä siinä on, se vain on jotenkin turhauttavaa ja aikaavievää touhua.

Kokoaminen ja konvaaminen on mielestäni koko harrastuksen suola. Siksi vaihdoinkin necroneista örkkeihin. Konvauksia voi tehdä melkein mihin tahansa ja suhteellisen helposti ja jokaisesta rivimiehestä voi tehdä erinäköisen. Yleensä ostan paljon figuja, kokoan kaikki melko nopeasti ja konvailen niitä sieltä täältä, mutta maalaus jää vähän sivuun, joten armeijani on melkein kokonaan pelkkää harmaata ja mustaa.

Pelaaminen on jaetulla ykkössijalla kokoamisen kanssa. Tosin pelikavereita ei nyt kovin paljoa löydy, kun turnauksiinkaan ei voi vajaan tuhannen pisteen, täysin maalaamattoman armeijan kanssa asiaa. En ole nyt kuukauteen pelannut kun kukaan muu minun lisäkseni ei yksinkertaisesti jaksa.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Pelaaminen se varmasti nyt on. Olen taas kyllsätynyt pirusti maalaamiseen, Koska päätäni särkee kamalasti kun maalaan. :|
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

En paljon nykyään pelaile, maalaan enemmän. Olen tehnyt lupauksen että ostan uusia figuja vasta kun vanhat on maalattu.
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Pelaaminen ehdottomasti. Maalaus ja näprääminen? No kai se näprääminen ja oman pienen paskan kehittely on sitte kivaa ;). Jaetulla kakkos sijalla maalaaminen ja näpräys. Maalaus olis varmaan ykkönen kunha nyt osais vaa maalata.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Sori, ei galluppeja yleisiin figukeskusteluihin.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”