"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä armeeja olisi hyvä aloittaa ?..

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
asmodai

Viesti Kirjoittaja asmodai »

Ostin tossa örkkejä ton verran:
10shootaboytä
tankbuta mobin
ja warbossin täysineen bodyguardineen (nobz).. ja menen ostamaan lisääkin
:lol: ------->Me<------- :lol:
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

The Captain kirjoitti:
The Chaos Cell kirjoitti:aloita sellasilla hemmoilla joilla on batlee force pakka (onko kaikilla tuota batlle force pakettia
Battleforcen ostaminen ei kannata. Niissä tulee yleensä aika lailla "turhaa" tavaraa - siis sellaista, jota ainakaan minä en aloitusarmeijaan ostaisi. Ei se tule edes halvemmaksi - siinä tulee vain jotain hassuja puita tai raunionpalasia mukana.
Itse ostin örkkien battleforcen ja kyllä se oli kannattava. Kaikki yksiköt tulevat olemaan käytössä. Ja itse asiassa siinä säästi aika paljon rahaakin.
Omnia mors aequat - Death equals all things
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

The Captain kirjoitti:Battleforcen ostaminen ei kannata. Niissä tulee yleensä aika lailla "turhaa" tavaraa - siis sellaista, jota ainakaan minä en aloitusarmeijaan ostaisi. Ei se tule edes halvemmaksi - siinä tulee vain jotain hassuja puita tai raunionpalasia mukana.
Pakko olla eri mieltä, forcet tulee pikkaisen halvemmaksi ja ne ovat käytännöllisiä, ainoastaan mariineilla ja kaaoksella on forceissa turhaa kamaa.
MaxMax

Viesti Kirjoittaja MaxMax »

Ari kirjoitti:Pakko olla eri mieltä, forcet tulee pikkaisen halvemmaksi ja ne ovat käytännöllisiä...
Totta. Itse ostin Tau battle forcen kun alotin 40k pelaamisen, ja siinä ei ollut mitään turhaa. Koko battle forcen sisältö on melkein aina pelipöydällä. (Ainoo negatiivinen oli että krooteja oli vain 12 olisi saannut olla vaikka 16)
"Who is General Failure and why is he reading my hard disk?"
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

jep itse olen ostanut eldar ja tau battle forcet, eldar battle force ei välttämättä parhain ostos ollut, mut tau battle force oli aivan täydellinen, tavaraa oli niin paljon et kansi mahtu just ja just päälle ja säästöä tuli runsaasti kun ajattelee että ne kolme crisis suittia ja fire warriorit maksaisi eriksee 3*17,5+25=77,5 eli ne krootit, 8 dronea ja jungle treet maksaa siinä yhteensä 2,5 euroa :)
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

The Captain kirjoitti: Battleforcen ostaminen ei kannata. Niissä tulee yleensä aika lailla "turhaa" tavaraa - siis sellaista, jota ainakaan minä en aloitusarmeijaan ostaisi. Ei se tule edes halvemmaksi - siinä tulee vain jotain hassuja puita tai raunionpalasia mukana.
Edellä kirjoittaneille huomioksi, että näin minä sanoin. Ei siis mitään universaaleja totuuksia, vain oma mielipiteeni. Dark eldareilta jättäisin pois Reaver jetbiket (no joo, silti ostin niitä sittemmin erikseen, mutta puhuinkin aloitusarmeijoista...), Taulta krootit, jne. Tehköön jokainen armeijansa siten kuin itse haluaa. Jos battleforcessa tulee teille sopivaa tavaraa, ostakaa ihmeessä semmoinen. Vaikka kaksi. Minä hankin armeijani mieluiten yksikkö kerrallaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

mutta kun krootit saa puoli ilmaiseksi siinä tau battle forcessa, verrattaessa fire warrior squadin ja kolmen crisis suiti ostoon.
asmodai

Viesti Kirjoittaja asmodai »

Mie en ikinä harkitse battleforcee/armydealia.. It's so cool ostaa tavaraa pikkuhiljaa/käytettynä..
:lol: ------->Me<------- :lol:
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Kyllä itse ainakin käyttäisin DE mopoja. 2 Blasteria squadiin ja jo tankit savuaa iloisesti...
zqmfgb
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”