"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tecliksestä??

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Höpöttiuhka

tecliksestä??

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

tuli tossa keskusteltua heebon taioista ja mitkä loret tolle on tehokkaimmat.
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Hevi

Viesti Kirjoittaja Hevi »

Heavens on se tuttu ja turvallinen, kun siitä saa ne yleispätevät loitsut joilla tappaa kaikenlaista.

Life onkin sitten vähän eri juttu, saattaa olla todella tehokas tai sitten ei, jotkut loitsut ovat joitain armeijoita vastaan aivan turhia ja toisia vastaan todella hyviä.

Firestä löytyy myös ne yleispätevät d6 ja 2d6 s4 magic missilet, ja conflagration of doom on todella hyvä jos vaan osaa valita oikeat kohteet (sotakoneet ja yksinäiset maagit) ja myös kuutosloitsu (en muista nimeä) on ihan kätevä, estää vähän yksikköja liikkumasta .

Death on kuin firen pikkuveli, siinä on ne samat magic missilet mutta osa taioista on aivan turhia ( doom and darkness tai mikä sitten olikaan).

Metal on vähän riskipeliä, toimii tai sitten ei, mutta monien mielestä aika turha lore.

Lightin kanssa on vähän sama juttu kuin metallilla, moni ei sitä käytä ja ei ole kamalan toimiva.

Beasts kuuluu myös näihin "ei niin suosittuihin" aloittelijoiden keskuudessa kun harvat loitsut aiheuttavat suoraa vahinkoa.

Shadows on myös ihan ok lore ja siinä on monia hyviäkin loitsuja, mutta en näe sitä yhteensopivana tecliksen kanssa.

Helffien oma lore on myös ihan ok kyseiselle herralle kun saa kaikki loitsut, joten saa varmasti ne hyvät.
Vili22

Viesti Kirjoittaja Vili22 »

heavensillä vaan storm of cronosta ja kaikkiin yksikköihin, jotka näkee, niin d6 s4 hittii..
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Vili22 kirjoitti:heavensillä vaan storm of cronosta ja kaikkiin yksikköihin, jotka näkee, niin d6 s4 hittii..
Höpön löpön, errata onneksi korjasi tämän, ettei kruunu toimi loitsuihin, jotka tekevät osumia kaikkiin yksiköihin tietyllä kantamalla.
Songfugel

Tecliksestä

Viesti Kirjoittaja Songfugel »

Itse kans vähän tuota Death lorea tecliksestä miettiny että eikö tuo Steal Soul olisi sille aika kova mage/war machine crew tappaja joka samalla pönkittäs vähän wounds määrää.

Elikkä olen aivan aloittelija että jos tuossa on jotain outoa niin siitähän se johtuu.
Lihamestari

Re: Tecliksestä

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Songfugel kirjoitti:Itse kans vähän tuota Death lorea tecliksestä miettiny että eikö tuo Steal Soul olisi sille aika kova mage/war machine crew tappaja joka samalla pönkittäs vähän wounds määrää.

Elikkä olen aivan aloittelija että jos tuossa on jotain outoa niin siitähän se johtuu.
12" kantama? Teclis joutuu matelemaan vihollista kohti, luultavasti jää jonkin jyrän jalkoihin imeskellessään sieluja.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Teral

Re: Tecliksestä

Viesti Kirjoittaja Teral »

Lihamestari kirjoitti:
Songfugel kirjoitti:Itse kans vähän tuota Death lorea tecliksestä miettiny että eikö tuo Steal Soul olisi sille aika kova mage/war machine crew tappaja joka samalla pönkittäs vähän wounds määrää.

12" kantama? Teclis joutuu matelemaan vihollista kohti, luultavasti jää jonkin jyrän jalkoihin imeskellessään sieluja.
Ettei vaan helffien sääntökirja ole hieman huonossa hallinnassa, vai pääsikö tuo kruunu jo unohtumaan? :D
"Sings we a dances of wolfs, who smells fear and slays the coward.
Sings we a dances of mans, who smells gold and slays his brother."
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Bah, minä mitään hamehaltioita keräile, mainitsin vain tuosta Steal Soulista.

Edi: yay, kiitos jullevin en ollutkaan väärässä!
Viimeksi muokannut Lihamestari, Ke 20.07.2005 18:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kruunu ei toimi "area effect" -taikoihin (mm. steal soul, storm of cronos), kuten Fängi mielestäni tuossa yllä jo mainitsi. Errata löytyy GW:n sivuilta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Teral

Viesti Kirjoittaja Teral »

jullevi kirjoitti:Kruunu ei toimi "area effect" -taikoihin (mm. steal soul, storm of cronos), kuten Fängi mielestäni tuossa yllä jo mainitsi. Errata löytyy GW:n sivuilta.
Onkos minulla hieman vanhentunut painos vai miksi Steal Soul -loitsun kuvauksessa kirjasessani kerrotaan näin:

"This spell can be cast on an enemy model within 12""
"Sings we a dances of wolfs, who smells fear and slays the coward.
Sings we a dances of mans, who smells gold and slays his brother."
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Teral kirjoitti:
jullevi kirjoitti:Kruunu ei toimi "area effect" -taikoihin (mm. steal soul, storm of cronos), kuten Fängi mielestäni tuossa yllä jo mainitsi. Errata löytyy GW:n sivuilta.
Onkos minulla hieman vanhentunut painos vai miksi Steal Soul -loitsun kuvauksessa kirjasessani kerrotaan näin:

"This spell can be cast on an enemy model within 12""
My badge, sekoitin Drain Lifeen.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Eltharrion

Viesti Kirjoittaja Eltharrion »

no deathi on kaikin muiden asioiden kannalt hyvä mut doom and darknes ja drain life on aikas outoja.. siis draini on iha norm area loitsu joka kyl tappaa ihanasti noita peltipurkkeja (sehän mitätöi armorit) ja no.. doomis en käytä kun kaveri on hävinny 3 peliä (vai 2) koska otti deathin nekrolleen ja sitte sai aina doomin, missas se aikas usei ja heitti vielä miscastin sekaa
"if a plan does not plan for problems outside the plan, then it isn't a plan at all"
- Prince Ansom
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”