Helf armeija:magiaa vai mättöä?
Elämä on.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
- Lihamestari
Itse suosittelisin "kaikki maageiksi"-ideaa, sen banner of sorceryn voi antaa swordmastereille, on aivan sairaan hyviä, tänäänkin tappoivat 2 kroxia (yksi menehtyi aikaisemmin) flänkkiin tulleen stegan ja saurus ryhmän jämät(erikseen tietenkin).viinikukko kirjoitti:no joo,tällä hetkellä armeijaani tulee heroiksi 2 maagia ja yks "bösbi"
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Teonanacatl
Vielä 4 pultteria päälle, niin on lista josta kaikki tykkää.Truupperi kirjoitti:Itse suosittelisin "kaikki maageiksi"-ideaa, sen banner of sorceryn voi antaa swordmastereille, on aivan sairaan hyviä, tänäänkin tappoivat 2 kroxia (yksi menehtyi aikaisemmin) flänkkiin tulleen stegan ja saurus ryhmän jämät(erikseen tietenkin).viinikukko kirjoitti:no joo,tällä hetkellä armeijaani tulee heroiksi 2 maagia ja yks "bösbi"
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- puolisukeltaja
Ei yksi pääsky kesää tee. Jos yhden kerran olet swordsmastereilla munkittanut, ei se niistä hyviä tee. Tavallisesti masterit kaatuvat minkä tahansa yli s4 omaavan yksikön chargeen.Truupperi kirjoitti:Itse suosittelisin "kaikki maageiksi"-ideaa, sen banner of sorceryn voi antaa swordmastereille, on aivan sairaan hyviä, tänäänkin tappoivat 2 kroxia (yksi menehtyi aikaisemmin) flänkkiin tulleen stegan ja saurus ryhmän jämät(erikseen tietenkin).viinikukko kirjoitti:no joo,tällä hetkellä armeijaani tulee heroiksi 2 maagia ja yks "bösbi"
- Eltharrion