"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lotraajia tulossa 'Coniin?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Valtsu
Viesti:

Lotraajia tulossa 'Coniin?

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Tervehdys! Kuinkas moni lotraaja on oikein tulossa ropeconiin. Meikä itse on tulossa, ja voisi siellä ehkä jotain peliä pelata? Ja olisiko innostusta johonkin miitin pitoon?
Lalalaa
Tsunami

Viesti Kirjoittaja Tsunami »

Mäkin tuun ja miitti sopii mikäli mulla vain on aikaa. :)
Findalf

Viesti Kirjoittaja Findalf »

Voisin vaikka tullakin(vaikka se kun en saanut pöytää megabattleen laski hieman mieltä).1st&2nd age battle, anyone?
Valtsu
Viesti:

Öh en jaksa tehdä listaa ainakaan tänään. Ehkä joku normaalimatsi voisi käydä nyt paremmin.
Lalalaa
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Jos olette menossa perjantaina tai lauantaina en pääse. Olisin voinut vaikka tullakkin.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Findalf kirjoitti:1st&2nd age battle, anyone?
Hieno idea. Tämä olisi ollut ainoa syy miksi olisin voinut edes harkita 'Coniin tulemista.
Nyt on jo muuta tekemistä.

Mutta propsit Findalf! Paras ehdotus pitkään aikaan.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Kyllä Yhden ja Kahden ajan taistelu olisi ollut kiva. Kun en ole kuin kerran pelannut niillä säännöillä.
Sisius

Viesti Kirjoittaja Sisius »

Coniin olisi matka tullut mutta tieni kuljettavat minut valitettavasti tanskaan. No eip se haittaa jos te olette jotain 1 ja 2 ajan taistelua järkäämässä, ei meinaa niin kauheasti innosta. Tietysti osallistua voisin mutta mutta... Jatkakaa.
Elrondin Fight Paremmaksi!

Minut tunnettiin? nimellä SacC.
Valtsu
Viesti:

1st & 2nd age olisi ollut hyvä jos oltaisiin suunniteltu vähän aikaisemmin. Ehkä ensi vuonna sitten.
Lalalaa
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

En kyllä pjääse. Olisin muuten kyllä tullut pelaamaan, en ole ennen noilla 1st & 2nd age säännöillä pelannut. Ens kesänä varmaan sitten...
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

olin tulossa coniin mutta asia kaatui kokonaan yhteen noloimpaan lolloimpaan mokaan. muistin että coni on esni viikolla eikä tällä viikolla kunnes valtsu totesi tossa jokin aika sitten että se on jo huomenna :D. niin en sitten saa hommattua enää yöpymis paikkaa. kyytiinkään en saa enää rahaa kun ei vanhemmat huomenna voi heittää. joten jää minun osaltani sivuun tämä keikka. ensi kesällä sitten tulen
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

oon itte siellä joka päivä, mutta mulla on aika paljon muuta ohjelmaa joten en varmaan ees ota lotrii mukaan. Mut voin ainakin tulla kottoo...
Findalf

Viesti Kirjoittaja Findalf »

Joo minulta jää koko 'coni tänä vuonna pois. Jotenkin olin luullut että ropecon on vasta ensi viikolla :S Nyt ei ole rahaa, kyytiä tai aikaa. No mutta ens vuonna sitte. :roll:
Valtsu
Viesti:

Ketään innokasta ottamaan peliä huomenna? Ainakin parin kanssa olen puhunut.
Lalalaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”