"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

gamesta kysymys

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
OneManArmada

gamesta kysymys

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Käyn kohta hesassa, luonnollisesti vierailen gw:ssä, joten voiko gw:stä ostaa osia erikseen?
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Joskus olen katellut että voisi ostaa, mutta saat ne myös http://www.gamesworkshop.com :sta ostettua. Outraiderit tietävät aikavarmasti, Ja ne ketkä on katellut/ostanut jopa niitä! :)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Liikkeestä et voi ostaa osia erikseen (jos ostaa = poimia hyllystä ja lyödä rahaa tiskiin). Kauppa voi kyllä tehdä nimelläsi postikuluttoman palatilauksen suoraan britteihin, mutta palojen saapuminen kestää viikon tai pari ja osat pitää itse noutaa liikkeestä. Jos haluat saada palat suoraan kotiisi, niskaasi lankeaa UK online storen postikulut eli 8 puntaa per kilo.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Ja voithan tilata myös vaikka Saksasta, yli 100 erkin tilauksissa ei ole pk:ta...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Käsittääkseni myös suomen GW voi pistää kyseiset tuotteet postiin, jolloin postikulut ovat hieman siedettävämmät. Kannattaa kysyä kuitenkin paikan päällä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”