"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sotakoneiden koosta

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Goblinisti
Viesti:

Sotakoneiden koosta

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Sotakoneilla ei ole alusta, joten niille ei myöskään ole Games Workshopin määrittelemää alustakokoa. Alkaisitteko esim. turnauksissa vinkumaan, jos käytän vaihtoehtofigua, joka ei välttämättä olisi tarkkaan esikuvansa kokoinen?
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Kunhan se muistuttaa sitä mitä esittää, itse en heti hyväksyisi jos yrität Spear Chukkalla esittää Hellcannonia!
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Kyllä sinä joku raja täytyy olla, tai alan roudata OIKEAA varsijousta jota vähän pitää "konffata" ;)
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Tarkkaa kokoa kun ei ole annettu, niin siitä on ihan turha ongelmaa tehdä. Conversiot ja muut mielenkiintoisuudet ovat yleensä vain positiivisesti otettuja.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Yhdyn Murheeseen. Itse olen tehnyt sotakoneeni (TK pultti, 2 sukkaa ja Lobberin) itse kehikoiden reunoista ja ylijäämätavarasta. Ja kyllä niistä siedettäviä on tullut.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Maybach

Viesti Kirjoittaja Maybach »

Acoparaptor kirjoitti:Yhdyn Murheeseen. Itse olen tehnyt sotakoneeni (TK pultti, 2 sukkaa ja Lobberin) itse kehikoiden reunoista ja ylijäämätavarasta. Ja kyllä niistä siedettäviä on tullut.

En usko että ne on siedettäviä, ennekuin nään. Kuvia kiitos? =D
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Jepulis. Ideana minulla on laittaa tälläiseen nuoli(a) törröttämään piipusta ja tehdä siitä teknogobboilleni spearsukkia.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Goblinisti kirjoitti:Jepulis. Ideana minulla on laittaa tälläiseen nuoli(a) törröttämään piipusta ja tehdä siitä teknogobboilleni spearsukkia.
Ja kun jätät nuolet liimaamatta piippuun, voit tarvittaessa käyttää härveleitä kääpiöiden/DoWien kanuunoinakin. Ei suinkaan hölmö idea.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Maybach kirjoitti:
Acoparaptor kirjoitti:Yhdyn Murheeseen. Itse olen tehnyt sotakoneeni (TK pultti, 2 sukkaa ja Lobberin) itse kehikoiden reunoista ja ylijäämätavarasta. Ja kyllä niistä siedettäviä on tullut.

En usko että ne on siedettäviä, ennekuin nään. Kuvia kiitos?
=D
Itse olen tuon Tk lobberin nähnyt ja kyllä se lobban näköinen ja kokoinen on. Kyllä sitä kehtaa näytellä. Olihan se Joensuun Fanaticissakin käytössä, muistaakseni?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Ei oo kuvia tulossa, mutta ainakin Katapulttini on mielestäni siedettävä. Pultin vastapainonakin on Bone Giantin pää :D
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”