Slayer armeijan pelitehokkuus
Slayer armeijan pelitehokkuus
Itse olen näitä vastaan pelannut vain paripeliä, mutta havaitsin näiden olevan kohtuullisen huonoja. Voitin molemmat Solidilla kaaoksella.
Eli toimiiko tämä armeija mitenkään.
Armorin puute vaivaa ja ilman suojalippua nämä ovat kuin juhlaa Gobbo archereille jotka kaatavat näitä, mukavaan tahtiin.
Ampuminen on näillä kohtuu laihaa ja taikomista ei ole...hyvä magiapuolustus on kätevä, mutta ei sekään paljoa auta Runesmithin puuttuessa.
Hero on köyhä S4 ja T4, mutta muuten halpa, vaikka ilman armoria ei tälläkään pitkälle pötkitä.
Toimiiko tämä lista mitenkään. Itse en ole kuin yhdellä rodulla sen haastanut ja molemmilla kerroilla voittanut.
Eli toimiiko tämä armeija mitenkään.
Armorin puute vaivaa ja ilman suojalippua nämä ovat kuin juhlaa Gobbo archereille jotka kaatavat näitä, mukavaan tahtiin.
Ampuminen on näillä kohtuu laihaa ja taikomista ei ole...hyvä magiapuolustus on kätevä, mutta ei sekään paljoa auta Runesmithin puuttuessa.
Hero on köyhä S4 ja T4, mutta muuten halpa, vaikka ilman armoria ei tälläkään pitkälle pötkitä.
Toimiiko tämä lista mitenkään. Itse en ole kuin yhdellä rodulla sen haastanut ja molemmilla kerroilla voittanut.
"Glory, Honor & Victory over Death"
Re: Slayer armeijan pelitehokkuus
onneksi olkoon ja...Naldor kirjoitti:Voitin molemmat Solidilla kaaoksella.
jippii...
eli kysymys kuuluu, vaikka slayerarmeija olisi kuinka tyhmä tahansa , ETTÄ;
millainen sinun VAIN solidilla voittanut kaaoslistasi sisälsi?
-aNt-
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Daemonslayeri on ehkä mätöin tai ainakin parhaimpiin kuuluva charru, IMO. Skavenslayer, KB/Beastslayer, 2x ro Cleaving, mro Swiftness on lempparini. Magianpuollustus on niin hyvää, ettei mitään Runesmithejä tartte, kun on 6 noppaa 2k pelissä ja MR:rää vaikka muille jakaa - kirjaimmellisesti. 6 noppaa on muuten saman verran kuin 1 iso ja 2 pikkumaagia. Harmi vain ettei ole scrolleja. Sitten se ei paljon merkitse, että voitit 2/2 peliä solidilla. Perus kaamosta vastaan slayerit ovat oikeastaan vahvoilla, koska ensin tulee closis, sitten magia, ja lopuksi ampuminen (Hellcannon, marauderhorsemen, jess).
- Henri Ketonen