Deathwatch & deep strike
-
Hellbender
- Viesti:
Deathwatch & deep strike
Saikos Deathwatch tätä nykyä deep striketä aina? Siis silloinkin, kun sitä ei ole skenun spessu säännöissä? Olettaen tietenkin ettei niillä ole rhinoa 
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
-
Mechanical Man
-
Hellbender
- Viesti:
- The Captain
- Valvoja
Ei nyt ihan sama. kohta kaikki saavat deep striketa, vaikka skenaario sanoisi mitä. Scourget ja Swoping hawkit saavat deep striketä aina, vaikka skenaario kieltäisikin; jos tuo ominaisuus yleistyy liikaa, voidaan kohta suoraan sallia deep strike kaikissa skenaarioissa. (On muuten tosi hassua, kun dark eldarit lähtevät nappaamaan muutaman orjan slave raid-missionissa, ja sitten ne huomaavat, että paikalla ei olekaan ketään, mutta ukkoa sataa taivaalta niskaan.)Hellbender kirjoitti:Mun mielestä se oli ennen "if allowed by mission special rules" tai jotain sinne päin. No samapa tuo :lol:
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Hellbender
- Viesti:
Joo, en mä sitä etteikö tolla säännöllä ja ketkä sitä saa ja millon oo väliä. Sitä vaan, että muistinko oikein vai en :lol:The Captain kirjoitti:Ei nyt ihan sama.Hellbender kirjoitti:Mun mielestä se oli ennen "if allowed by mission special rules" tai jotain sinne päin. No samapa tuo :lol:
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles