"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Deathwatch & deep strike

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Hellbender
Viesti:

Deathwatch & deep strike

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

Saikos Deathwatch tätä nykyä deep striketä aina? Siis silloinkin, kun sitä ei ole skenun spessu säännöissä? Olettaen tietenkin ettei niillä ole rhinoa :roll:
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Mechanical Man

Viesti Kirjoittaja Mechanical Man »

Ne ovat aina saaneet deepstriketä milloin vain.
Koin hetkellisen kateuden tunteen..
Hellbender
Viesti:

Mun mielestä se oli ennen "if allowed by mission special rules" tai jotain sinne päin. No samapa tuo :lol:
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Hellbender kirjoitti:Mun mielestä se oli ennen "if allowed by mission special rules" tai jotain sinne päin. No samapa tuo :lol:
Ei nyt ihan sama. kohta kaikki saavat deep striketa, vaikka skenaario sanoisi mitä. Scourget ja Swoping hawkit saavat deep striketä aina, vaikka skenaario kieltäisikin; jos tuo ominaisuus yleistyy liikaa, voidaan kohta suoraan sallia deep strike kaikissa skenaarioissa. (On muuten tosi hassua, kun dark eldarit lähtevät nappaamaan muutaman orjan slave raid-missionissa, ja sitten ne huomaavat, että paikalla ei olekaan ketään, mutta ukkoa sataa taivaalta niskaan.)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hellbender
Viesti:

The Captain kirjoitti:
Hellbender kirjoitti:Mun mielestä se oli ennen "if allowed by mission special rules" tai jotain sinne päin. No samapa tuo :lol:
Ei nyt ihan sama.
Joo, en mä sitä etteikö tolla säännöllä ja ketkä sitä saa ja millon oo väliä. Sitä vaan, että muistinko oikein vai en :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”