Will of Iron
Will of Iron
Will of Iron niminen armeija minun suunnitelmissani olisi tehdä. Armeijan yksiköt ovat jonkinlaisia koneita. Joten miten voisin konffata näitä ja millä säännöillä pelaisin? Aikoisin myös käyttää paljon sotakoneita. armeija tulee fabaan. Siis armeija kaikenlaisista palasista koottuja koneita jotka varastelevat muiden armeijojen aseita ja sotakoneita. Koneiden pitää olla aika alkukantaisia .
Viimeksi muokannut JYZ, La 23.07.2005 19:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ostetaan Gondorin rangereja, Faramir ja Damrod!!!
Kääpiöt (sekä Kaamos-, että normisellaiset) ja Keisarikuntalaiset voisivat olla aika osuvia. Ei sitten muuta kuin rutosti 40k-örkkien romu yhdistettynä FaBa-Keisarikunnan höyryvempeleisiin, ja sopivan steampunkahtava armeija olisi luultavasti kasassa.
Ædit: Editoitu hiukkasen enemmän informatiiviseksi.
Ædit: Editoitu hiukkasen enemmän informatiiviseksi.
Viimeksi muokannut Attila, La 23.07.2005 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
en ole edes huomannut mutta vaihdan nimen varmaankin. En ole kaapannut sitä nimeä mutta en ole tiennyt.Coridus kirjoitti:Mielenkiintoinen nimi kuitenkin, ettet vain olisi alitajunnan ansiosta kaapannut WD:ssäkin pyörineestä Will of Iron sarjasta. Siinähän kerättiin IW:tä.
Ostetaan Gondorin rangereja, Faramir ja Damrod!!!
- figunarkki
-
Andromedus
Jopa skaveneille saattaisi onnistua, esim.
rat ogret: golemeja
slavet/clanratit: perusmoskaa, jotain pikkurobotteja, tai ihan vaan orjia, mitä keksit.
Stormvermin: Raskaasti koneistettuja jätkiä
Warp-lightning cannon: Tykki(yllätys yllätys)
Mutta toisaalta ideat vähän loppuu kesken skaveneitten kanssa, pysyisin kääpiöissä, niil on paljon tykkejä ja liikkuvat hitaasti kuten alkukantaiset koneet.
rat ogret: golemeja
slavet/clanratit: perusmoskaa, jotain pikkurobotteja, tai ihan vaan orjia, mitä keksit.
Stormvermin: Raskaasti koneistettuja jätkiä
Warp-lightning cannon: Tykki(yllätys yllätys)
Mutta toisaalta ideat vähän loppuu kesken skaveneitten kanssa, pysyisin kääpiöissä, niil on paljon tykkejä ja liikkuvat hitaasti kuten alkukantaiset koneet.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.