"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

The Waystone

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Kheirakh

The Waystone

Viesti Kirjoittaja Kheirakh »

Menkää vaikka googleen ja laittakaa hakusanaksi "the waystone", niin sieelä on englannin kielinen warhammer welffi-foorumi. Joissakin maissa uudet welffit on jo kai ilmestyneet tai jotain, kun siellä on battle reportteja jne. Vai olisiko liikkeen omistajat pelanneet tms.. Anyway kannattaa käydä kattomassa.
If the apocalypse comes, beep me.
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Jes....uusimmassa WD:ssä löydät nuo kaikki tiedot,jopa sen taisteluraportin (örkit vs. welffit)
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Kheirakh

niin kyllä, mutta ajattelin vaan ilmottaa ton sivun jos jotakuta kiinnostaa ja ei ole ollu tietoinen sen olemassa olosta. Ei uus WD (jossa we vs. O&G) wielä oo ilmestyny.. vai onko?
Jyrzzä

Ostin sen juuri tänään.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
Kheirakh

Mistä mistä???!!! Kerro heti!
Fwuredz

Viesti Kirjoittaja Fwuredz »

minä ainakin ostin wd:n eilen pelimestasta ja tässä waystoneen http://s8.invisionfree.com/TheWaystone/
ja mitä minäkin olen katsellut siellä niin ilmeisesti battle reporttien listat on tehty huhuihin perustuvilla pisteytyksillä hyvin pitkälti
Ja toisekseen, metalli ja humppa kuuluu yhteen ja Eläkeläiset on Suomen kovin yhtye.
Kheirakh

ahaaa.. kiitti tarkennuksesta.
Jyrzzä

Fwuredz kirjoitti:ja mitä minäkin olen katsellut siellä niin ilmeisesti battle reporttien listat on tehty huhuihin perustuvilla pisteytyksillä hyvin pitkälti
Enpä oikein tuota usko,sillä olen nähnyt monessa kaupassa myyjien lukevan Welffien Kirjaa(viimeksi Jyväskylän Fantsussa)

Kheirakh kirjoitti:Mistä mistä???!!! Kerro heti!
Hyvinkään Royal Toys nimisestä lelukaupasta.Etkä sinä sitä kuitenkaan näin sunnuntaina mistään saisi(paitsi jos lehti on jo ehtinyt Ärrälle)
Kheirakh

Olihan tuo pirsma auki, mutta siellä vanha lehti. murr.. no huomenna koluan kaikki kaupat läpi. en oo hullu, en.
Kheirakh

haa, nyt sain sen..!

ModEdit: Ja nyt se Kheirakh lopettaa foorumin floodaamisen turhilla viesteillä. KETÄÄN ei kiinnosta näin paljon, saitko käsiisi uuden WDn vai et. -The C.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”