The Waystone
The Waystone
Menkää vaikka googleen ja laittakaa hakusanaksi "the waystone", niin sieelä on englannin kielinen warhammer welffi-foorumi. Joissakin maissa uudet welffit on jo kai ilmestyneet tai jotain, kun siellä on battle reportteja jne. Vai olisiko liikkeen omistajat pelanneet tms.. Anyway kannattaa käydä kattomassa.
If the apocalypse comes, beep me.
minä ainakin ostin wd:n eilen pelimestasta ja tässä waystoneen http://s8.invisionfree.com/TheWaystone/
ja mitä minäkin olen katsellut siellä niin ilmeisesti battle reporttien listat on tehty huhuihin perustuvilla pisteytyksillä hyvin pitkälti
ja mitä minäkin olen katsellut siellä niin ilmeisesti battle reporttien listat on tehty huhuihin perustuvilla pisteytyksillä hyvin pitkälti
Ja toisekseen, metalli ja humppa kuuluu yhteen ja Eläkeläiset on Suomen kovin yhtye.
Enpä oikein tuota usko,sillä olen nähnyt monessa kaupassa myyjien lukevan Welffien Kirjaa(viimeksi Jyväskylän Fantsussa)Fwuredz kirjoitti:ja mitä minäkin olen katsellut siellä niin ilmeisesti battle reporttien listat on tehty huhuihin perustuvilla pisteytyksillä hyvin pitkälti
Hyvinkään Royal Toys nimisestä lelukaupasta.Etkä sinä sitä kuitenkaan näin sunnuntaina mistään saisi(paitsi jos lehti on jo ehtinyt Ärrälle)Kheirakh kirjoitti:Mistä mistä???!!! Kerro heti!
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!