skaven claanit... moulder,skyrim...
-
Skalf Blackhammer
- Viesti:
skaven claanit... moulder,skyrim...
Tuli mireleen et voiko skaven armyl kerää erilaisii claanei esim moulder sun muut ja voiko niit käyttää jopa turnauksis. Sori oon vast alottamas mahollist skaven armyy ja keräisin pestilensee jos voi...
PPP peppu-peppu-pedro
Re: skaven claanit... moulder,skyrim...
Häh? Toivottavasti ymmärsin oikein.Skalf Blackhammer kirjoitti:Tuli mireleen et voiko skaven armyl kerää erilaisii claanei esim moulder sun muut ja voiko niit käyttää jopa turnauksis. Sori oon vast alottamas mahollist skaven armyy ja keräisin pestilensee jos voi...
En näe syytä, miksi et voisi kerätä pestilenceä, tai muita klaaneja. Jos turnauksiin halajat, niin Lustria-kirjassahan on jonkinlainen laillinen lista pestilencelle(Korjatkaa, jos olen väärässä).
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
- puolisukeltaja
- The Captain
- Valvoja
Kaveri sen sijaan voi häiriintyä pahasti, jos sen normaalin skryrehelvetin sijaan vastaan tulee kirjan takaa poimittu skryrehelvetti.jamopower kirjoitti:Kaveri tuskin häiriintyy pahasti jos vastaan tulee sen normaalin skryrehelvetin sijaan vaikkapa clan moulder klaani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.