Peli musiikki
-
ComboBreaker
Peli musiikki
Tämä on ehkä sotun historian oudoin kysymys mutta onko kellään muulla tapana kuunnella jotakin tunnelma musiikkia? meillä on peli porukassa tapana kuunnella esim lotr soundtrakkejä, eraa ja muita tunnelmaa luovaa meteliä ...
Ensimmäinen isku ei ole läheskään niin tärkeä kuin viimeinen
-
Ancient Kroxigor
Pistin myös pari päivää sitten jotain muusiikkiin liittyvä aihe. Ja se lukittiin. Toivottavasti tätä ei lukita. Tää on aika hauska aihe.
Joo olen pelannut 3 kertaa ja 2 on ollut taustamusiikkia. Taustamusiikkina toimii Halo 1 PC taistelu Musiikkia, LOTR trackkeja ja muusiikkeja Baldur's Gatesta ja Icewind Dalesta.
Joo olen pelannut 3 kertaa ja 2 on ollut taustamusiikkia. Taustamusiikkina toimii Halo 1 PC taistelu Musiikkia, LOTR trackkeja ja muusiikkeja Baldur's Gatesta ja Icewind Dalesta.
Mmm... Zombie flesh... 
- Stormdaemon
- Satanic Bunny
Tosiaan, niinku Dalamar jo totesi, teräsbetoni on mitä mainiointa musaa faban pelaamiseen. Tietenkin melkeen mikä tahansa hevi kelpaa, mutta pelaamiseen parasta on juuri sankarihevi.
Klassinen musiikki(esim. LoTR:ien soundtrakit) käy myös jos haluu vähän rauhallisempaa.
Klassinen musiikki(esim. LoTR:ien soundtrakit) käy myös jos haluu vähän rauhallisempaa.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
-
Rotten sound
- Half-breed
- Lord_Fudginton
lienee varmaan helpompaa kysyä että kuka EI kuuntele jotai heviä tjsp olevaa ros... rokkia, ehdoton klassikko tehdessä armeeja listaa on kyllä "souljhas marching" mut muuten ei tuu kuuneltua mitään ihmeempää, ja vaikka olisikin musiikki päällä ni ei sitä kuule mitään ku alkaa jälleen kerran huutamaan WOHOO ku tulee miljoona kutosta pöytään ja HÄXÖR ku kaveri vetää jonku häijyn itemin/runen takataskusta ja voittaa challengen ihan 6-0
- Henri Ketonen
Re: Peli musiikki
Ei pärjää sille "Onko Space Wolffit juutalaisia" - kysymykselle.ComboBreaker kirjoitti:Tämä on ehkä sotun historian oudoin kysymys
Pitkis - Aki ei halua maksaa teostomaksuja, niin ei.ComboBreaker kirjoitti: mutta onko kellään muulla tapana kuunnella jotakin tunnelma musiikkia?
zqmfgb
Vastaus kysymykseesi: Minä!Lord_Fudginton kirjoitti:lienee varmaan helpompaa kysyä että kuka EI kuuntele jotai heviä tjsp olevaa ros...
Kyllähän me kavereiden kanssa pelatessa musiikkia kuunnellaan, mutta siinäkin on omat ongelmansa, kuten musiikkimaku. Kaikki muut haluavat jotain häijyä kirkonpolttonunnanraiskausmurhaheviä, kun taas minä vastustan tätä henkeen ja vereen. Muut eivät taas tunnu sulattavan muuta musaa kuin sen hevin. Arvatkaa vaan tuleeko sanaharkkaa, kun koitetaan päättää mitä soitetaan, jota seuraa miniatyyrisodan muuttuminen vakavampaan mittakaavaan
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
-
ComboBreaker
Re: Peli musiikki
Joka ei pärjää "Minkä greater demonin haluaisit syödä?" kysymykselle.Henri Ketonen kirjoitti:Ei pärjää sille "Onko Space Wolffit juutalaisia" - kysymykselle.ComboBreaker kirjoitti:Tämä on ehkä sotun historian oudoin kysymys
Tjaa, eiköhän tämä pidä laittaa lukkoon, ei näistä musiikkikeskusteuista koskaan ole mitään hyvää seurannut, vei jopa 5 viestiä aikaa tälläkertaa ennen kuin keskutelu meni hevilinjalle.
Itse kuuntelen muuten räppiä pelatessa, vihatkaa minua.