Shash'el
Shash'el
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Hienohan tuo. Pari tuntia per tuollainen on armeija kuukausessa 
En nyt suoralta kädeltä mitään suurta moitittavaa löydä... Maastokuviot ehkä hieman staattiset ja yksiväriset.
Asento näyttäisi myös hieman tönköltä, mutta siitä on paha sanoa enempää ilma toista kuvakulmaa.
Highlightit on hyvää jälkeä. Samoin metallit (ehkä pieni hopeinen highlighttaus kävisi).
Base näyttää hienolta. Ei moitittavaa.
Keep up the good work
En nyt suoralta kädeltä mitään suurta moitittavaa löydä... Maastokuviot ehkä hieman staattiset ja yksiväriset.
Asento näyttäisi myös hieman tönköltä, mutta siitä on paha sanoa enempää ilma toista kuvakulmaa.
Highlightit on hyvää jälkeä. Samoin metallit (ehkä pieni hopeinen highlighttaus kävisi).
Base näyttää hienolta. Ei moitittavaa.
Keep up the good work
Järjenkäyttö sallittu!
- figunarkki
Re: Hieno!
Nii-in, siksi tuo onkin shash'el.Xavier kirjoitti:Hieno mutta Battlesuitille voi pistää vain kolme weapon tai support systeemiä mutta mahtavaa jälkeä!
Re: Hieno!
Häh
Saako sille muka pistää 4 asetta tai support juttuu!?
Saako sille muka pistää 4 asetta tai support juttuu!?
The Tau believe that now is their time; their race, their empire will bring unity to all.
Juurikin näin.Scott kirjoitti:Saa laittaa ne kolme asetta tai support systeemiä, mutta lisäksi voi ostaa armourystä hard-wired kamista.
Tässä tapauksessa taitaa olla juuri kolme asetta ja hard-wired multi tracker/drone controller.
Kommentteja saa (pitää