"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kotipelit Gondor/Mordor

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Nubian

Kotipelit Gondor/Mordor

Viesti Kirjoittaja Nubian »

Olen jonkinverran kartuttanut kokoelmaani ja kasassa alkaa pikkuhiljaa olla 500 pisteen arvosta joukkoja.
Armeijoilla on tarkoitus pelata vastakkain, koska turnauksiin ei ole mahdollista päästä. Kummankin armeijan runko on melko sama mitä on jo pariin kertaan nähty, mutta jotain pientä muutosta on. Tässä tulee:

Gondor

Boromir of Gondor @105 pts.

Faramir, Captain of Gondor w/h-armor, horse @85 pts.

Knight of Minas Tirith w/banner @36 pts.

5*Knight of Minas Tirith @75 pts.

8*Warrior of Minas Tirith w/shield @ 64 pts.

8*Warrior of Minas Tirith w/shield, spear @72 pts.

6*Ranger of Gondor w/spear @58 pts.

Massaa: 30
Mahtia: 9
Pisteitä: 497

Mordor

Witch King w/horse @150 pts.

Orc Captain w/shield @45 pts.

6*Morannon Orc w/shield, spear @54 pts.

3*Mordor Uruk-Hai @30 pts.

8*Orc w/shield @48 pts.

8*Orc w/spear @48 pts.

4*Orc w/2-h w. @20 pts.

4*Orc w/orc bow @24 pts.

8*Orc Tracker @40 pts.

Massaa:44
Mahtia:5
Pisteitä:489

Mordorin armeijaan mahtuu vielä 10 pistettä ja mietin miten käyttäisin sen. Noitakuninkaalle ehkä Morgulin Veitsi? Ja ennenkaikkea ovatko listat tasapainossa?
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Että kotipeleissä. Noh Jos jompi kumpi pelaa Gondorilla tuota vastaan voi tulla Gondorille turpaan mm, muutamasta syystä;
Boromir ei saa aikaan mitään lukuunottamatta pieniätappoja (sama faralla)
Ja massaa on 10 modellia vähemmän. Joten minun mielstäni mordor on parempi kuin tuo Gondor. Siinä on paljon massaa, Hyvät herot ja myös hyvin eliittiä. Orc trackerit saavat jtoain aikaan sen olen varma.
Nubian

Viesti Kirjoittaja Nubian »

Juu Boromir saattaa jäädä vähän pimentoon tuon Noitakuninkaan ansiosta: viimepelissä boromir ei saanut yhtään mitään aikaan ja melkein heitti veivit, mutta Faramir ja ritarit sen sijaan saattaa tehdä todella ikävää jälkeä. Gondorita saatan heittää tuon lipunkantajan pois, vaikka oliskin melko kiva plussa, ja laittaa vähän halvempaa jalkaväkeä tasoittamaan massaeroja. Tai jopa harkita Boromirin vaihtamista...
"Epäilystä, pimeästä auringon nousuun laulaen ratsastin minä, miekkani vedin. Toivon ääriin ratsastin ja sydämeni särkyi: nyt vihan tuhon aika, taivaan punahehkun."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”