Joo, 1500 pojoo isonnettuja marineita maalissa. Vuosi tässä on vierähtäny, mutta oon kyllä aika tyytyväinen. Chaplainille täytyy tietysti vielä tehdä Assault Squadi, mutta muuten syksy omistetaan metsä haltijoille ja vihdoin myös fantasy battlelle.
Ihajees. Kuvat vaan ovat käsittämättömän surkeita (ts. eivät tee oikeutta figuille). Uusia ottamaan mars Eipä näistä enää jaksa kauheasti innostua, vaikka syytä ehkä olisikin. Techmarine on huomattavasti messevämpi.
Chaplainin kuvat eivät ole hääppöiset. Itse pidin enemmän techmarinesta, chaplainit eivät yleensä oikein iske. Oishan se ihan kiva jos joku räväyttäis ja maalais chaplaininkin samalla teemalla...(tausta varmaan selittää mustan panssarin)
Chaplainin kulumat näyttävät hyviltä, musta on mustaa kuten pitääkin, ei mitään harmaata töherrystä. Kallomaski toimii, samoin rintapanssarin kokoelma. Itsekös nuo teit, hyvältä näyttää. Kaverin asento erittäin hyvä, liikkuva, joustava ja kannustava yleisilme. Isosta basesta en pidä, mutta itse base on huippu, vedestä pidän siinä eniten ja varsinkin sen sijoituksesta. Valkoisesta chaplainista tulis täydet poeängit multa...
Techmarine erittäin hyvän näköinen. Hyvin muokattu. Kaikki nuo 4 asetta/kouraa mitälie, näyttävät elävän sopivalla tavalla omaa elämäänsä, kuten pitääkin. Turhan agressiivinen asento ja ote kirveestä tälle kaverille, kirves yhteen käteen ja joku auspexi tmv. toiseen käteen. Servoskulleja(?) tai vastaavia pörräämään ympärille. Enemmän kelta-musta raidoitusta ja kulumia. Punainen lannevaate täydellinen valinta, olisin valkoisen rajan vetänyt lähelle alareunaa.
Erittäin hyvää työtä jälleen kerran. Onkos tuossa yhdessä porukassa librarian. Siitä ja lipunkantajasta ko sais lähikuvaa?
Techmarine on varsin eloisan näköinen. Chaplain taas tuo elävästi mieleen Voodoo papin tai mikä lie hemmo olikaan joka nousi arkusta jossakin James Bond elokuvassa. Mutta joo. Erittäin hienoja!
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.