13th Companyn kääntyminen Kaaokselle mahdollista?
13th Companyn kääntyminen Kaaokselle mahdollista?
Jepsan, löytyy muutama (30) ylimääräinen 13th company äijä, jotka ajattelin integroida Chaokseen.
Eli yhdestä Gray Slayers ryhmästä (Bolter&CCW, TrueGrit) Nurgleryhmä, toisesta samanmoisesta joko samanlainen Nurgle tai Possessed ryhmä. Storm Claweista (BP&CCW) Khornen palvaajia. Tarkoitus maalata asiaan kuuluvalla tavalla, eli nurgle/khornemaisia.
Eli eikö 13. komppanian pojat käänny kaaokselle ihan yhtä lailla kuin tavan mosatkin?
Eli yhdestä Gray Slayers ryhmästä (Bolter&CCW, TrueGrit) Nurgleryhmä, toisesta samanmoisesta joko samanlainen Nurgle tai Possessed ryhmä. Storm Claweista (BP&CCW) Khornen palvaajia. Tarkoitus maalata asiaan kuuluvalla tavalla, eli nurgle/khornemaisia.
Eli eikö 13. komppanian pojat käänny kaaokselle ihan yhtä lailla kuin tavan mosatkin?
Eikö kysymyksesi olekin suunnilleen: "Eivätkö 13. Komppanian hukat olekin ihan yhtä alttiita korruptiolle/valon näkemiselle (delete as applicable) kuin normimariinitkin?"
Toivottavasti, sillä tuohon minä vastaan.
Kyllä vain, ja luultavasti vielä vähän alttiimpiakin. Ovathan he olleet Silmässä suunnilleen yhtä kauan kuin petturilegioonalaisetkin, ja käyttävät vielä Kaamoksen kätyrien mahdollisesti saastuneita roippeita.
Porukat saavat vain hyvän idean, ja livahtavat karkuun jossain vaiheessa, Kolmastoistahan taitaa sen nimittäin osata. Tietty heitä voidaan jahdata jonkun aikaa, mutta "elämä on".
Ainiin, ja muista tarkistaa allekirjoitukseni!
Toivottavasti, sillä tuohon minä vastaan.
Kyllä vain, ja luultavasti vielä vähän alttiimpiakin. Ovathan he olleet Silmässä suunnilleen yhtä kauan kuin petturilegioonalaisetkin, ja käyttävät vielä Kaamoksen kätyrien mahdollisesti saastuneita roippeita.
Porukat saavat vain hyvän idean, ja livahtavat karkuun jossain vaiheessa, Kolmastoistahan taitaa sen nimittäin osata. Tietty heitä voidaan jahdata jonkun aikaa, mutta "elämä on".
Ainiin, ja muista tarkistaa allekirjoitukseni!
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Itseasiassa wolffit taitavat olla kaikkein vastustuskykyisimpiä kaikista mariineista kaaosta vastaan johtuen ihan heidän primarkkinsa hurjasta luonteesta joka on periytynyt hänen lapsilleen.
En sano että se on mahdotonta, mutta itse nyrpistäisin nokkaani wollfikaaokselle.
En sano että se on mahdotonta, mutta itse nyrpistäisin nokkaani wollfikaaokselle.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
On juurikin.Attila kirjoitti:Eikö kysymyksesi olekin suunnilleen: "Eivätkö 13. Komppanian hukat olekin ihan yhtä alttiita korruptiolle/valon näkemiselle (delete as applicable) kuin normimariinitkin?"
daider: Noh, homman nimi nyt on vaan se, että tuo yksi ryhmä näyttää nurglelta, ja lähemmin tarkastellen huomaa että siellä on muutama wuffebitzi seassa, eipä kai nyt pitäisi niin paha olla
- Warcrafter
empä usko että ovat kääntymässä. Ovat olleet siellä TOSI pitkään mutta ovat vielä uskollisia Russille ja Keisarille. Eli ovat varmaan kehittäneet jonkinlaisen resistiivisyyden kaaokselle. Urheita sotureita joka iikka ja jatkavat Tonnipoikien rankaisemista vielä muutaman milleinian 
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
- Air Defence
-
Renessanssi