Iron Warrior (paranneltu versio myös)
Iron Warrior (paranneltu versio myös)
http://photobucket.com/albums/y272/Meta ... IM0024.jpg
Siinä on yksi Iron Warrioreistani. Toi on mun henkilö kohtainen suosikkini ja kehtasin laittaa sen tänne. Kommenttia...
(Kuva hieman tumma)
Edit: http://photobucket.com/albums/y272/Meta ... IM0302.jpg
Tässä olen yrittänyt parannella.
Siinä on yksi Iron Warrioreistani. Toi on mun henkilö kohtainen suosikkini ja kehtasin laittaa sen tänne. Kommenttia...
(Kuva hieman tumma)
Edit: http://photobucket.com/albums/y272/Meta ... IM0302.jpg
Tässä olen yrittänyt parannella.
Viimeksi muokannut Crapman, Ma 01.08.2005 19:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Only if Bible were steampunk.
Onko tuo "lommoinen" efekti mustetta vai paksua maalia? Tavallaan hieno, mutta tavallaan suttuinen.
Pensseli oli varmaankin livennyt muutamassa kohden.
Kaipaisi korostuksia, esim. mithril silverillä tai muulla kirkkaalla metallilla.
Kohtuu nappi, ei mitään 'Eavy Metal-tasoa, mutta eipä ollut mikään pöntöstä ongittukaan.
Pensseli oli varmaankin livennyt muutamassa kohden.
Kaipaisi korostuksia, esim. mithril silverillä tai muulla kirkkaalla metallilla.
Kohtuu nappi, ei mitään 'Eavy Metal-tasoa, mutta eipä ollut mikään pöntöstä ongittukaan.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- figunarkki
- Satanic Bunny
Iron Warrior
figunarkki kirjoitti:Ihan ok pelifigutasoa. Maalit tosin ovat hieman karkailleet ja nuo raidat on aika epätasasia. Ja raitohin suosittelisin ennemmin sunburst yellowia
Se on sunburst yellowta.
Only if Bible were steampunk.
Ai että tulee ensimmäinen Iron Warriors -armeijani mieleen... Voi tätä nostalgiaa... *köh*
Asento on todella kiva ja sopii takuuvarmasti juoksuhautoihin. Kypärässä on ehkä hieman liikaa kultaa mutta raidat eivät häiritse, päinvastoin kuuluvat legioonamme heraldriikkaan. Mutta mitä tapahtui mustille olkalaatoille?
Joitain vinkkejä IW-maalarilta:
- Metalli + ink toimii, ja vielä paremman saa korostamalla vaaleammalla vielä kerran inkin jälkeen. Maaleja ei tarvitse poistaa eivätkä maalit paksune - korosta inkeillä! Fleshiä/Chestnut Inkkiä kultaan ja Blackiä rautaan. Muistathan laimentaa inkkejäsi kunnes efekti näyttää mukavalta eikä liian tummalta.
- Jos rauta toimii, ei kultaa tarvita jokaisen yksityiskohdan esilletuontiin. Näin saadan Iron Warrioreita, ei Golden Warrioreita.
- Tein itse virheen olemalla kuuntelematta muiden kehotuksia maalata raidat valkoisella ennen keltaista. "Ajanhukkaa", sanoin kunnes armeijaa uudelleen maalatessa kokeilin. Ja nyt kehotan sinuakin kokeilemaan.
Laitan piakkoin koko Iron Warriors -armeijani (jahka se valmistuu) nettiin, olisiko kellään kysyntää jonkinlaiselle maalausoppaalle?
Asento on todella kiva ja sopii takuuvarmasti juoksuhautoihin. Kypärässä on ehkä hieman liikaa kultaa mutta raidat eivät häiritse, päinvastoin kuuluvat legioonamme heraldriikkaan. Mutta mitä tapahtui mustille olkalaatoille?
Joitain vinkkejä IW-maalarilta:
- Metalli + ink toimii, ja vielä paremman saa korostamalla vaaleammalla vielä kerran inkin jälkeen. Maaleja ei tarvitse poistaa eivätkä maalit paksune - korosta inkeillä! Fleshiä/Chestnut Inkkiä kultaan ja Blackiä rautaan. Muistathan laimentaa inkkejäsi kunnes efekti näyttää mukavalta eikä liian tummalta.
- Jos rauta toimii, ei kultaa tarvita jokaisen yksityiskohdan esilletuontiin. Näin saadan Iron Warrioreita, ei Golden Warrioreita.
- Tein itse virheen olemalla kuuntelematta muiden kehotuksia maalata raidat valkoisella ennen keltaista. "Ajanhukkaa", sanoin kunnes armeijaa uudelleen maalatessa kokeilin. Ja nyt kehotan sinuakin kokeilemaan.
Laitan piakkoin koko Iron Warriors -armeijani (jahka se valmistuu) nettiin, olisiko kellään kysyntää jonkinlaiselle maalausoppaalle?
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- figunarkki
Re: Iron Warrior
O_o miten se on vihertävää? Taino sunburst yellow on aika tuskallisen läpikuultava maali, suosittelisin pohjalle jotain muuta kuin chaos blackkia.Chaosmarine kirjoitti:figunarkki kirjoitti:Ihan ok pelifigutasoa. Maalit tosin ovat hieman karkailleet ja nuo raidat on aika epätasasia. Ja raitohin suosittelisin ennemmin sunburst yellowia
Se on sunburst yellowta.