40K: Oma chapter
40K: Oma chapter
Eli mietin vaan että väköstäisin oman chapterin space marineille.
Lähettäkää esimerkisi jotain omalaatuisia erikois-sääntöjä tai väriteemoja yms.
Kitoos
Kitoos
Alles super gut!
- Rectunator
- figunarkki
- The Captain
- Valvoja
Re: 40K: Oma chapter
Ensimmäisestä virkkeestäsi sain käsityksen, että olet tekemässä omaa chapteria. Toisesta virkkeestäsi ymmärsinkin, että haluat meidän tekevän sinulle oman chapterin.Marakatti kirjoitti:Eli mietin vaan että väköstäisin oman chapterin space marineille.
Kitoos
Doh.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Re: 40K: Oma chapter
Juu heti ollaan päähän potkimassa. Miksi edes kommentoit...The Captain kirjoitti:Ensimmäisestä virkkeestäsi sain käsityksen, että olet tekemässä omaa chapteria. Toisesta virkkeestäsi ymmärsinkin, että haluat meidän tekevän sinulle oman chapterin.Marakatti kirjoitti:Eli mietin vaan että väköstäisin oman chapterin space marineille.
Kitoos
Doh.
KYSYIN vaan neuvoa kun olen vasta aloittamassa 40K:ta,
toisekseen ei muutaku kodexia hankkimaan.
Alles super gut!
Sitä tosiaankin kannattaisi mainita se että on vasta aloittelija, eikä ottaa nokkiinsa kun tulee kritiikkiä, ainakin minä näin ymmärsin edellisen viestisi kieliasusta.
Dih...
Neuvoa siis haluasit oman chapterin tekoon.
a. Osta codex (ellet sitä jo omista).
b. Lue codex.
c. Lue codex vielä uudestaan.
d. Mieti mitä haluat chapteriltasi
e. Suunnittele veri teema.
f. Osta figuja ja maalaa ne.
Itse ainakin tekisin näin.
-WM
Dih...
Neuvoa siis haluasit oman chapterin tekoon.
a. Osta codex (ellet sitä jo omista).
b. Lue codex.
c. Lue codex vielä uudestaan.
d. Mieti mitä haluat chapteriltasi
e. Suunnittele veri teema.
f. Osta figuja ja maalaa ne.
Itse ainakin tekisin näin.
-WM
Samaan lisäten itselläni on muuten kaikki kasassa mutta tuo väriteema ei ihan luonnistu... joutuu vissiin asentamaan DoW:in ellei sitten jollakin ole linkkiä hyvälle sivulle josta poimia väriteemaa...
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Chapterizer. (Muistaakseni Hellbenderin käsialaa)
Vaikka ei olekkaan valmisväriteema mutta on se hyvä työkalu semmoisen suunnittelemiseen.
Vaikka ei olekkaan valmisväriteema mutta on se hyvä työkalu semmoisen suunnittelemiseen.
- Kynä-ääliö
Games Workshopkin on värkännyt tuommoisen, ja henkilökohtaisesti pidän siitä tuota suomiversiota enemmän, huolimatta jälkimmäisen monipuolisuudesta.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Tuota... Se että näet figun 3d:nä ei laske tasoa. Se että värivalikoima on HUOMATTAVASTI parempi, ei laske tasoa. Ainoa miinus on se että väriä ei saa valita aivan joka paikkaan erikseen mutta se on vain kestettävä. Ei paha hinta siitä että näkee suunnilleen miltä figu näyttää oikeasti.Attila kirjoitti:Dowissa on vieläkin onnettomampi, joten mitähän tässä haetaan?shiwan8 kirjoitti:Kiitos. Kummatkin tosin ovat riittämättömiä tarpeeseen. Suomiversio on kuitenkin aika jees...
Bleached Bone ja Hawk Turquoise on hyvä kombo.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
Ja dow:han on tunnetusti mitä mainioin peli. joten tuskimpa sinä siinä mitään häviät, jos se on kolmedeenä pakko nähdä.
Muista kuitenkin, että dowissa maaleja saa laittaa vain muutamaan kohtaan erikseen, eli vaihtoehdot hieman supistuvat.
Muista kuitenkin, että dowissa maaleja saa laittaa vain muutamaan kohtaan erikseen, eli vaihtoehdot hieman supistuvat.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.