Kysymys Chaos Defilerista.
Kysymys Chaos Defilerista.
Tuossa sain viimein hommattua armeijaani tämän hupikoneen ja alettuani oikein viimeisen päälle sen tietoja tutkiskelemaan huomasin pienen epäkohdan:
Defilerin tiedoissa ei mainita lupaa, jonka avulla se saisi valita itselleen varusteita Chaoksen välineistöstä, mutta kuitenkin kuvissakin on nähtävissä selkeästi niin dozer bladea, kuin myös smoke laucheria. Onko teidän asiasta paremmin tietävien mielestä kyseessä vain harmittomia konveerauksia, vain erikseen liitettyjä varusteita? Vai olenko kenties missannut totaalisen läpikotaisin renkkaamassani codexissa jonkin poikkeuksen asian suhteen?
Vai onko kyseessä yksinkertaisesti vain GW:n virhe?
- Devotee
Defilerin tiedoissa ei mainita lupaa, jonka avulla se saisi valita itselleen varusteita Chaoksen välineistöstä, mutta kuitenkin kuvissakin on nähtävissä selkeästi niin dozer bladea, kuin myös smoke laucheria. Onko teidän asiasta paremmin tietävien mielestä kyseessä vain harmittomia konveerauksia, vain erikseen liitettyjä varusteita? Vai olenko kenties missannut totaalisen läpikotaisin renkkaamassani codexissa jonkin poikkeuksen asian suhteen?
- Devotee
- The Captain
- Valvoja
Re: Kysymys Chaos Defilerista.
Kyllä minun codexissani lukee Defilerin Options-kappaleessa s. 37, että "any other vehicle upgrades may be bought as normal..."Devotee kirjoitti:Tuossa sain viimein hommattua armeijaani tämän hupikoneen ja alettuani oikein viimeisen päälle sen tietoja tutkiskelemaan huomasin pienen epäkohdan:
- Devotee
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
jaa-a
Itse olen aina ottanut savut Defilerilleni. Dozer-bladea ei kannata ottaa, sillä Defa on itsessään walker ja monstrous creature, eli saat 2D6, joista valitset isomman maastossa ja voit re-rollia tulokset.
Mutta kaikki erikoisvermeet on otettavissa Defileriin, paitsi Living Vehicle ja Havoc Launcher omalla tavallaan. Ainoa kielletty taisi olla Pintle-mounted combi-bolter.
Mutta kaikki erikoisvermeet on otettavissa Defileriin, paitsi Living Vehicle ja Havoc Launcher omalla tavallaan. Ainoa kielletty taisi olla Pintle-mounted combi-bolter.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Re: jaa-a
No kiitokset teille nyt sitten vastauksista. Omasta codexistani tosiaankin nuo kaikissa muissakin vehicleissäkin mainitut säkeet puuttuvat, joten oli ihan mukava saada varmistus tähän asiaan.Jurpo kirjoitti:Itse olen aina ottanut savut Defilerilleni. Dozer-bladea ei kannata ottaa, sillä Defa on itsessään walker ja monstrous creature, eli saat 2D6, joista valitset isomman maastossa ja voit re-rollia tulokset.
- Devotee.
Re: jaa-a
Monsteri vain lähiksessä, eli eivät saa maastoetua.Jurpo kirjoitti: ja monstrous creature, eli saat 2D6, joista valitset isomman maastossa ja voit re-rollia tulokset.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Anteeksi että tungen tähän aiheeseen mutta en viitsi uuttakaan laittamaan tätä varten. Eli Mitä blasphemous rune tekee defilerille? Tankeille se auttaa tank shokkiin ja dredille lähitaistelun ld-testeissä mutta siinä ei mainita defilerin reagointia kyseiseen asiaan.
Eli onko mitään järkeä ottaa Blasphemous runea defilerille?
Eli onko mitään järkeä ottaa Blasphemous runea defilerille?
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
- Air Defence
Kummatkin ovat kategorian "walker" välineitä. Niiltä osin samat säännöt pätevät ellei erityisesti toisin mainittu.Coridus kirjoitti:Walkereista ei puhuta mitään, Dreadnoughtista kyllä. Defiler ei ole Dread.
Pitää muistaa että codex:CSM on vanhempi kuin 4. painoksen sääntökirja.
Rienaavariimu siis on defilerin käytössä toiminnaltaan sama kuin dreadnoughtinkin.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Tuosta ensimmäisestä painoksesta löytyy muutenkin aika läjä puutteita/kohtia, jotka myöhemmin on joko Q&A:ssa käsitelty, tai vain lisätty/korjattu uusiin painoksiin. Oma suosikkini on edelleen kohta, jossa mainitaan, että modelin jolla on stature, on oltava 10 jalkaa pitkä. (sivu 17)Devotee kirjoitti:No kiitokset teille nyt sitten vastauksista. Omasta codexistani tosiaankin nuo kaikissa muissakin vehicleissäkin mainitut säkeet puuttuvat, joten oli ihan mukava saada varmistus tähän asiaan.Jurpo kirjoitti:Itse olen aina ottanut savut Defilerilleni. Dozer-bladea ei kannata ottaa, sillä Defa on itsessään walker ja monstrous creature, eli saat 2D6, joista valitset isomman maastossa ja voit re-rollia tulokset.
- Devotee.
Entä sitten optio vaihtaa Raptor-squadi Aspiring Championiksi 13 pisteellä? (s. 32)Teräratas kirjoitti: Tuosta ensimmäisestä painoksesta löytyy muutenkin aika läjä puutteita/kohtia, jotka myöhemmin on joko Q&A:ssa käsitelty, tai vain lisätty/korjattu uusiin painoksiin. Oma suosikkini on edelleen kohta, jossa mainitaan, että modelin jolla on stature, on oltava 10 jalkaa pitkä. (sivu 17)
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."