"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skaveneita

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Baraduribagugar

Skaveneita

Viesti Kirjoittaja Baraduribagugar »

No tässä tulee nyt linkki galleriaani.

http://photobucket.com/albums/b221/Baraduribagugar/

Monet kuvista saattavat olla aika suttuisia (Johtuu joko photoshopin käytöstäni tai huonosta kamerankäytöstäni jota yritän parannella koko ajan). Pistän kumminkin lisää kuvia jossakin vaiheessa tuonne, koska joitakin figuja on hiukan käsitelty vahalla (Warlockille annettu toiseen silmään suojalasi, ja ensimmäisiä rottia konvertoitu aika vahvastikin) tai kaikkia yksiköitä armeijastani ei ole kuvattu. Pahoittelen vielä kuvista joista ei saa selvää niin että voisi katsella yksityiskohtia, mutta yritetäänpä parannella (Sorvin ääreen). Naurakaa Chieftainini hienolle riimuhaarniskalle :DDDD (Se ei kyllä enää ole sen näköinen, joten minulla ainakin olisi jo korkea aika päivittää galleria, mutta kyllä sen ehtii) Mutta nauttikaa jos pystytte.

Vinkku
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Ei millään pahalla, mutta tämä oli kyllä värivalinnallisesti pohjanoteeraus sitten 4. edition... :(
Järjenkäyttö sallittu!
Baraduribagugar

Älä nyt. Se sointuu mukavasti...öh...tuota...no omaperäinen jos ei muuta :D
Paremmat värit siinä kyllä on kuin lipussa johon on kirjoitettu virheellisesti englantia.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

värit oli vähän niin ja näin valittuja.. joissakin paksut maalit, kaikki vähän sotkuisia. muuten ihan kotipeli tasoa.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Ihan jees nähä muitaki skaven pelaajia (ku mä) jotka jaksaa maalata rottansa. Beisseihin oisi voinut hieman panostaa. Ja fluffin perusteella olisin odottanu niknakista sellaista armotonta plösöä. Ja muutaman aika öh... pirteähköä nappia oli mukana ^^
Baraduribagugar

Niin oon tuota mahaa itsekin miettinyt että jos sitä vähän konvertois niin olisi vähän persoonallisempi, mutta onhan sillä tällä hetkellä aika omalaatuinen sauva joka on mössätty vahalla ja pikku rottien päillä, hännillä ja käpälillä. Ja nythän kyllä olen vetänyt kaikki beissit staattisella ruoholla, mutta pitää vain odottaa että saan kameran takaisin niin voin pistää uudet kuvat. Luultavasti huomenna. Saa nyt nähdä.

EDIT: Hih menin ja tein sen melkein heti kun olin pistänyt tämän viestin. Pistin hiukan läskiä Grey seerilleni. Aika hupaisan näköinen. Pitää katsoa miltä näyttää kun saan maalattua sen. Oli aika sen tapainen figu että näyttäisi ettei sille voisi mitään masua tehdä mutta onnistuipa sittenkin :)
Baraduribagugar

Kas niin. Nyt jos jotakuta kiinnostaa voi käydä katsomassa uudet kuvat galleriastani.

http://photobucket.com/albums/b221/Baraduribagugar/

Joistakin konversioista otettu yksittäisiä kuvia ja joistakin charactereistä vähän enemmän kuvia. Myös yleiskuva armeijasta ja uusia rykmenttejä.

All life must be extermi ated!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”