"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mikä ihmeen Warstaff?

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Turretti

Mikä ihmeen Warstaff?

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Itse olen nyt alkamassa Confrontationia "harrastamaan", ja ensimmäiset keltit (Giant barbarian with halberd ja normaali warru) ovat tulossa postissa, niin haluaisin oikein tietää mitä tuo Warstaff tarkoittaa?

Aivan aluksi luulin, että se olisi joidenkin herojen ase tai vastaava. Nyt olen tullut siihen päätökseen, että se on eräänlainen joukkion "HQ", eli siellä ovat hero sekä tärkeimmät hahmot. Näin itse käsitin sen, mutta olisi mukava jos joku voisi selventää asiaa hiukan. Kiitos.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Tervetuloa Confrontation ihmeelliseen maailmaan.
niin haluaisin oikein tietää mitä tuo Warstaff tarkoittaa?
War staff on Leadership-kyvyn omaavaan sankarin, standard bearerin ja musicianin muodostama komentoryhmä.
Kun nämä ryhmän jäsenet ovat 10 cm päässä toisistaan, kaikki joukot 10 cm päässä jostain war staffin jäsenestä saavat heron couragen+2. (Myös disciplineen tulee kiva buusti)

Käytännössä pakollinen fear-armeijoita vastaan, jotta joukot pysyisivät ruodussa.

Vaikket kysynytkään muuta, voisin vähän turinoida lisää:

Kelteillä hyviä heroja war staffin muodostamiseen on kaksi: Gwenlaen ja Hogarth

2. edikassa olisin suositellut Gweniä, mutta uusi edikka tasoittaa tilannetta sen verran, että on valinta on periaatteessa makukysymys. Valitse se kumpi miellyttää enemmän, molemmat hoitavat homman.
Kaveriksi sankarille hankitaan joko fianna standard ja musician tai warru vastaavat (tai molempien sekoitus, mutta minun esteettinen silmäni ei sitä kestäisi).

Uudesta edikasta puheenollen, kai tiedät että semmoinen on tulossa? Se on täällä puolentoista kuukauden päästä (huhut kertovat että kovimmat Rackham fanit ovat jo pystyttäneet leirinsä Sotataidon oven eteen), joten kannattaa odottaa siihen asti, ennen kuin alkaa sääntöjä opettelemaan. Kärsimättömille löytyy nuo epäviralliset Quick start rulet (taisin pistää tänne ketjunkin siitä).
normaali warru
Pilaan yllätyksen ja kerron, että niitä tulee kolme ;)
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

Jaahas, kiitoksia. Jotakin tuollaista päättelinkin. Itse varmaan tuon Hogarthin sitten jossakin välissä hommaan, koska pidän figusta (ja sillä taisi olla jokin jousi aseena?). Lipunkantajaksi ja muusikoksi aion varmaan ihan normaalit keltit, en niinkään pidä fiannoista.
Viljanderi kirjoitti:Pilaan yllätyksen ja kerron, että niitä tulee kolme
Tämäpä oli ihan mukava yllätys. Ajattelinkin että miten yksi tavallinen warrior maksaa enemmän kuin giant barbaari. Kiitoksia, jatkan kyselyä täällä jos jotakin ongelmia tulee :)
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Viljanderi

Viesti Kirjoittaja Viljanderi »

Turretti kirjoitti:Jaahas, kiitoksia. Jotakin tuollaista päättelinkin. Itse varmaan tuon Hogarthin sitten jossakin välissä hommaan, koska pidän figusta (ja sillä taisi olla jokin jousi aseena?). Lipunkantajaksi ja muusikoksi aion varmaan ihan normaalit keltit, en niinkään pidä fiannoista.
Hogarthilla on tavallinen jousi, ja mahdollisuus maagiseen jouseen. Maaginen on vaan aikas tuubaa (joutuu olemaan paikallaan vuoron toimettomana, jotta voi käyttää jousen erikoiskykyä).
Tavis war staff on mielestäni paljon parempi hinta/laatu suhteeltaan. Nämä kuitenkin halutaan pitää poissa taistelusta, joten stateilla ei ole niin paljoa väliä.
4 pistettä vähän paremmista stateista on aika hurja hinta, eikä sitä kannata maksaa ellei nyt jostain syystä tykkää ihan hirveästi fiannoiden figuista.
Tämäpä oli ihan mukava yllätys. Ajattelinkin että miten yksi tavallinen warrior maksaa enemmän kuin giant barbaari. Kiitoksia, jatkan kyselyä täällä jos jotakin ongelmia tulee :)
http://www.rackham-store.com/index_us.htm

tuolta näkee blisu koot.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”