En voivottelisi. Itse ainakin pidän töistäsi ja niiden tyylistä, vaikka aika usein taipuvatkin mangaan (mistä itsekin kyllä pidän kovasti, yritän vain olla päästämättä kuviini

).
Mariini on simppeli ja tyylikäs työ. Mitään selvää virhettä ei näy. Riekaleinen viitta on mainiosti toteutettu, kuten myös siivet, joiden asennoista pidän kovasti. Viikatteen terä on oikeasti terävän näköinen, mitä on todella hankala tehdä. Veri näyttää hyvältä, ja tuo kuvaan yksityiskohtaa jota ilman voisi näytää vaisulta. Mutta sitten fluffista. Eli tämä on Angles of the Emperor -chapterisi kappalaisia? Ei oikein mene mariinista, sillä olkasuojuksia ei näy alta, eikä haarniska näytä tarpeeksi massiiviselta. Kasvotkin ovat aika sileät mariinille. Mutta voisihan tuo olla noviisjääkärikersantti, toisaalta milläs sitten selittäisi siivet. Tai eksodiitti? Panssari kaavun alla näyttää sirolta ja kasvot kauniilta. Inkvisiittorin hännysmies tulee myös mieleen, tai peräti itse inkvisiittori, ellei peräti elävä pyhimys.
Tittelin vaihdoksella oikein mainio ja tyylikäs kuva.
En tiedä kyllä alkuperäistä kuvaa, silti kopionti kannattaa IMO. Jos kopiot esim. taistelun siskon WD:n kannesta, osaat todennäköisesti piirtää näitä ilman mallia jatkossa, lisäksi kopiointi on hyvä mahdollisuus harjoitella tekniikka. Lopuksi saat hienon kuvan seinälle.

Tunnelmallinen kuva. Skavenin ylävartalo on kaikin puolin hieno, mutta oikea jalka on epäluontevassa asennossa, ellei se sitten ota askelta? Hännässä voisi olla jonkinlaista kuviointia tai viivoitusta, sillä sekoitin sen ensikatsomalla toiseksi miekaksi. Miekka on muuten hieno, mutta saisi olla terävämmän näköinen, mikä onnistui ylemmässä kuvassa mainiosti. Rotta on muuten aika welffimäinen

. Julmempi ilme pärstään! Voitko laittaa kuvan, josta otit mallia esille? Nyt on vähän hankala kommentoida vaikkapa taustaa, kun ei tiedä, millainen se alkuperäisessä kuvassa oli.
Olen pahoillani etten ole aiemmin juuri kommentoinut kuviasi, vaikka usein on ollut tarkoitus. Esim. inkvisiittoriasi ( joka realistisena ja ahavoituneilla, synkillä kasvoilla olisi toiminut mainiosti) katselin pitkän aikaa, mutten lopulta kehdannut mitään kirjoittaa kun pelkäsin toistelevani muita. Mutta saa niitä minunkin kuviani kommentoida..