Rautaa vai nautintoa?
Rautaa vai nautintoa?
Eli, olen jo muutaman vuoden hammereita harrastanut ja päätin aloittaa uuden rodun keräämisen. Päädyin kaaokseen(mutta olen tällä hetkellä nidi pelaaja). Vaihtoehdot olisivat Iron Warriorit ja Emperor's Children. Tämä seuraava armeijani voisi hyvinkin olla suunniteltu pelkästään voittamiseen eikä niinkään hienouteen tai tyylikkyyteen pelipöydällä (vaikka eipä se tyylikkys pahaa tee). Kaipaisin mielipidettänne asiasta sekä omakohtaisia kokemuksia. Olen kyllä tutustunut täysin sääntöihin ja modeleihin joten niistä en tarkempaa tietoa kaipaa.
Nidit ovat absoluuttisia
Noh, Raudalla saat tehtyä kovaa ampuvia joukkoja, ja 4 lätyn "ihmeitä". Tosin ne ovat kovin epäsuosiossa toisten pelaajien, tai ainakin sotulaisten parissa. Slaaneshin yksi mauttomuuksista on Sireeni. Demoniprinssi jota ei voi assaulttaa tai ampua on ketkua.
Mutta omasta mielestäni kaikkein parhaimman voi saada kun sekottelee kaaoksen markkeja keskenään.
Mutta omasta mielestäni kaikkein parhaimman voi saada kun sekottelee kaaoksen markkeja keskenään.
- Kynä-ääliö
Totta. Jokin lista, mistä on mahdollista tehdä juustotus, tuntuu yleisen mielipiteen mukaan aina olevan juustoa.
Pelaat sitten IW:tä? Joo, mut näissä ei edes ole neljää.... "Joo, juustoa."
Kuten Thelacan sanoikin, peruslegioona vähän sekoitetuilla merkeillä voi olla hyvä. Sitä voi sitten hivuttaa lähemmäs jotain legioonaa ajan myötä, ja se on paljon monipuolisempi.
Pelaat sitten IW:tä? Joo, mut näissä ei edes ole neljää.... "Joo, juustoa."
Kuten Thelacan sanoikin, peruslegioona vähän sekoitetuilla merkeillä voi olla hyvä. Sitä voi sitten hivuttaa lähemmäs jotain legioonaa ajan myötä, ja se on paljon monipuolisempi.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
- The Captain
- Valvoja
No, saavatpa EC:tkin kolme indirect lättyä halutessaan, ja ampuvat niiden perusjoukotkin melko kovaa. Lisäksi MoS on lähiksessäkin näppärä.Thelacan kirjoitti:Noh, Raudalla saat tehtyä kovaa ampuvia joukkoja, ja 4 lätyn "ihmeitä".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- figunarkki
- The Captain
- Valvoja
Niin, ja jos tekee sen "melkein EC" -armeijan, niin siihenhän saa havocceja eliteiksi ja heavy supportiksi, eli käytössä olisi käytännössä 6 HS-paikkaa. Enemmän minulla tulee kyynel silmään tuollaista viritelmää vastaan pelatessa kuin lettukesteillä.PaPanda kirjoitti:No kyllä tuo Emperor's Children armeijakin saisi huomattavasti tulivoimaa sonic blasterien ja blastmasterien avulla vaikka ei 4 heavy supporttia saakkaan.
Viimeksi muokannut The Captain, Ma 08.08.2005 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-
Kaamos pelle