"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WIP Wave Serpent

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Blöö

WIP Wave Serpent

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Heipsan, tässä tämän hetkinen rojektini, vielä pahasti WIP
http://photobucket.com/albums/v464/IG_g ... ave%20WIP/
Kommenttia ja ehdotuksia yksityiskohdista otetaan vastaan.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Komea on, Hienot värit!
Blöö

Tuo ei ollut han sitä mitä minä toivoin kommentilta. Elikkä kaikki selkääntaputukset ja kommentit luokkaa "Tosi magee, hiano" yms. voi jättää kirjoittamatta.
peippo

Viesti Kirjoittaja peippo »

Tuo sininen maalipinta ei näytä kovinkaan tasaiselta. Kannattaa hankkia leveä pensseli jos et sellaista ole tuossa käyttänyt, saa helpommin isoille pinnoille nättiä jälkeä. (Tietysti voi olla että olet tarkoituksella hakenut tuollasta efektiä?) Eipä tuosta tässä vaiheessa vielä sen enempää uskalla kommentoida...
Blöö

Sininen pinta on tarkoituksella tehty tuommoiseksi. Maalasin siihen ensin tasaisen pinnan Enchanted Bluella, sitten sekoitin valkoista maalia siniseen ja kuivaharjasin koko vehkeen. Tämän jälkeen sudin pinnan Blue Ink+vesi seoksella.
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

todella hieno, valkoiset kohdat olivat todella puhtaat.
Sly Cooper

Viesti Kirjoittaja Sly Cooper »

Hyvä tähän asti.

Värit toimivat, ja musta rajaus korostaa niitä hyvin. Nyt tarvitaan vain jotain piristävää vehkeeseen, joten seuraavaksi minun ehdotuksia yksityiskohtiin, yms:

Joitain (pieniä) metallisia osia voisi maalata todella puhtaalla ja kirkkaalla metallilla (Mithril Silver), tai jos teet NMM:ää, niin erittäin valoisaa.

Mielestäni noin vahvalla ja selkeällä black liningilla saisi varmasti kirkkaan punaisen toimimaan värimaailmassa verrattomasti; Esimerkiksi aseiden ja noiden sivuhärpäkkeiden kärjet. Mutta, sillä edellytyksellä, että punainen ei koskaan koske siniseen, vain valkoiseen. Muuten tulee liian sekava.

Nuo valkoiset kohdat, joita olet maalaillut aluksen päälle ovat erinomaisia. Siksi suosittelisinkin lisää vastaavia; Niille alueille, joilla on paljon "tyhjää", eli sinistä. Mutta tässäkin pitää varoa ylilyöntiä, joten jos aiot laittaa lisää valkoista, niin todella harkitusti.

Ja yksi, mikä auttaa hahmottamaan, tarvitaanko paljon yksityiskohtia on highlightit: Eli jokaisen levyn reunat hieman vaaleammalla sinisellä, se piristäisi alusta varmasti! Ei tarvitse tehdä välttämättä edes useampaa kerrosta, sillä jos laitat aivan reunoille ja ohuesti, niin ei tarvitse väkertää sitä "smoothia blendiä" joka kohtaan.

Ajattelin ehdottaa myös niitä Eldar-symboleita (esim. transfer sheetit?), mutta nuo valkoiset alueethan periaatteessa ovat niitä yksityiskohtia.

Joten tällaiset "neuvot" minä antaisin.
CASKET

11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.

http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband

- Death Metal with Hardcore flavour -
Blöö

bonafide- kirjoitti:Hyvä tähän asti.

Värit toimivat, ja musta rajaus korostaa niitä hyvin. Nyt tarvitaan vain jotain piristävää vehkeeseen, joten seuraavaksi minun ehdotuksia yksityiskohtiin, yms:

Joitain (pieniä) metallisia osia voisi maalata todella puhtaalla ja kirkkaalla metallilla (Mithril Silver), tai jos teet NMM:ää, niin erittäin valoisaa.

Mielestäni noin vahvalla ja selkeällä black liningilla saisi varmasti kirkkaan punaisen toimimaan värimaailmassa verrattomasti; Esimerkiksi aseiden ja noiden sivuhärpäkkeiden kärjet. Mutta, sillä edellytyksellä, että punainen ei koskaan koske siniseen, vain valkoiseen. Muuten tulee liian sekava.

Nuo valkoiset kohdat, joita olet maalaillut aluksen päälle ovat erinomaisia. Siksi suosittelisinkin lisää vastaavia; Niille alueille, joilla on paljon "tyhjää", eli sinistä. Mutta tässäkin pitää varoa ylilyöntiä, joten jos aiot laittaa lisää valkoista, niin todella harkitusti.

Ja yksi, mikä auttaa hahmottamaan, tarvitaanko paljon yksityiskohtia on highlightit: Eli jokaisen levyn reunat hieman vaaleammalla sinisellä, se piristäisi alusta varmasti! Ei tarvitse tehdä välttämättä edes useampaa kerrosta, sillä jos laitat aivan reunoille ja ohuesti, niin ei tarvitse väkertää sitä "smoothia blendiä" joka kohtaan.

Ajattelin ehdottaa myös niitä Eldar-symboleita (esim. transfer sheetit?), mutta nuo valkoiset alueethan periaatteessa ovat niitä yksityiskohtia.

Joten tällaiset "neuvot" minä antaisin.
Kiitos! Jotain tän tapaista kaipasinkin. Koitan katsoa mitä voin tehdä neuvojesi avulla, mutta sen sanon, että minun eldareihin ei tule metallia, hile saati NMM.
Blöö

Uusia kuvia lisätty.
Blöö

Nyt aletaan olla loppusuoralla. Lisäsin craftworldin merkin ja muutamia muita kohtia maalailin eri värillä.
Kommenttia kaivataan.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Jees, Onnistuit hyvin merkissä, ja uudet kuvat ovat hyviä. Mielestäni sininen ja valkoinen sopii loistavasti tuohon. Mutta sininen ei ole kyllä oikein tarttunut(ko?). Muuten hyvää.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Joo jännä nähdä, kuinka jollain muullakin on sama projekti työn alla. Näyttäisi etenevän ihan hyvin. Noihin aseisiin lisäisin itse jotain, joka vähän erottaisi niitä muusta rakenteesta, mutta se taitaa olla makuasia. Miten muuten onnistuit tuon kuomun kanssa? Saitko sitä avautuvaksi, niinkuin se ohje neuvoo? Minusta se saranasysteemi on aika epämääräisen oloinen ja olen miettinyt liimaisinko koko kuomun kiinni.
Luumumehu on soturien juomaa
Blöö

Kiitoksia kommenteista. Ainakin twinkatulle shuricatille olen tekemässä jotain vielä.
Huru-ukko kirjoitti:Miten muuten onnistuit tuon kuomun kanssa? Saitko sitä avautuvaksi, niinkuin se ohje neuvoo? Minusta se saranasysteemi on aika epämääräisen oloinen ja olen miettinyt liimaisinko koko kuomun kiinni.
Kuomu aukeaa, mutta ei se kovin tukevasti ole, eli pääsee heilumaan sivulta toiselle. Pidän sen enimmäkseen kiinni.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Sininen on mun mielestä vähän huonoa, higlightit on hieman suttusia. Muuten eri hieno, valkoiset on hyvin maalattu.
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Ihan hieno on, mutta mutta.. jotenkin ehkä hieman liian supersankarimainen ja kirkkaan värinen.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Siististi(ei maalia väärässä paikassa, tasaiset maalit ym.) maalttu, mutta lisää varjoa/highlighttia voisi laittaa. Eli sinistä voisi korostaa parilla kerroksella valkoiseen päin ja valkoseen vastaavasti laittaa jotain tummempaa varjoihin. Ainakin se craftworld merkki oli tosi hyvin maalattu, joten ei ainakaan liian vaikeeta noiden toteuttaminen ois.
To be Ulverized...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”