"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

skotti armeija... mistä kiltit?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Höpöttiuhka

skotti armeija... mistä kiltit?

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

Eli ideana olis se, että teen marauder horden kaaoksille skottilais tyyliin. Pulmaksi tuli että mistä repisin maroille kiltit pöksyjen sijaan, eli lähenkö Green-stuffista kyhään vai onko jotain figuja joista sais näitä kyseisiä asusteita? ja säkkipillit kuuluu myös asiaan ;)
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
The Great Maw

Viesti Kirjoittaja The Great Maw »

Säkkipillit kannaattaa kyllä väsätä green stuffista, mutta housuista en oikein tiedä?
Gorge,Smash,Stomp,Kill!
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Green Stuffi on ehkä siistein ratkaisu, PVA:lla kasteltu talouspyyhe on vähän sottainen tapa tehdä, mutta toisaalta sitä kautta saa helpommin oikean muodon.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Höpöttiuhka

säkkipillit aattelin tehä just gs:sta mt toinen vaihtoehto olis gobbojen squig herderien pillit...
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Skotteja löytynee useilta valmistajilta mutta esim. tuos jokunen Reaperilta. Aina yhden asennon ihmeitähän nuo on, mutta kyllä niitäkin voi konvertoida. ;) Kaikke ehtaa metallia luonollisesti, tulee kalliimmaksi ehkä kuin muoviregimentti, mutta lopputuloskin on varmasti vakuuttavampi.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Suomalaisesta kirjakaupasta ostat vaikka terracotta muovailumassaa 500 g paketin, paljon halvempaa ku pikku murunen gs:ää. (gs: 6,50 e, terracotta: n. 3 e )
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Moonpetal kirjoitti:Suomalaisesta kirjakaupasta ostat vaikka terracotta muovailumassaa 500 g paketin, paljon halvempaa ku pikku murunen gs:ää. (gs: 6,50 e, terracotta: n. 3 e )
Terracottasta tai mistään muustakaan askartelusavesta ei saa tehtyä mitään niin pikkutarkkaa, että siitä voisi itse figussa hyötyä. Maastoon ja alustoihin kuitenkin toimivat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Iscariah

Viesti Kirjoittaja Iscariah »

Kyllä siitä helposti ainakin kiltit vääntää.
http://www.DarkSky.urli.net

Also Known As Moonpetal.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Moonpetal kirjoitti:Kyllä siitä helposti ainakin kiltit vääntää.
Ei väännä. Se on fakta, eikä käy vastaan väittäminen.

Jos oikein halpaa kamaa etsii, niin esim. Milliputti on huomattavasti halvempaa, kuin GS, ominaisuuksiltaan tosin hieman erilaista. Milliputia käyttävät monet maailmanluokan sculptaajatkin, eli sillä saa erinomaisen kestävää sekä hienoa jälkeä - ja hintakin on vain 2,5x kalliimpi, kuin DAS tms. askartelumassoilla.

Eli esim. Sotataidosta täsä voi ostaa, paketissa on 110g tavaraa, hinta on 3,50e tjsp.

Kiltit on vaan pakko sculptata, eipä tuohon muuta keinoa tunnu nyt löytyvän. Maalauksellahan nämä paljolti tehdään, eli kannattaa tutustua designeihin ja opetella tekniikka - työtä ainakin riittää.
Höpöttiuhka

Nostra kirjoitti:
Jos oikein halpaa kamaa etsii, niin esim. Milliputti on huomattavasti halvempaa, kuin GS, ominaisuuksiltaan tosin hieman erilaista.
no joo milliputilla lähenkin liikkeelle, ku sitä tuolla nurkissaki jo valmiiksi pyörii...
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

eikö ne marojen valmiit kaavut jo kelpaa?

SoCissa on kuva kiltillisestä örkistä
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Höpöttiuhka

Furher kirjoitti:eikö ne marojen valmiit kaavut jo kelpaa?

SoCissa on kuva kiltillisestä örkistä
Katos vaihtelu virkistää jos olet kuullut :D vai pidätkö ideaa huonona?

En taida tehä örkkejä vaan maroja
Shaikujin

hmm?

Viesti Kirjoittaja Shaikujin »

Mietin että jos ottais night goblineilta ne niitten "kaapujen" sen jalka osan ja leikkelis jalat irti ja liittäis jotku maurader jalat siihen. Tämä vaihto ehto on kyllä kamalaa rahan ja figunjen tuhlausta, että kannattaa miettiä kahteen kertaan ennenkuin kokeilee...

Joo mutta säkkipillit ehsottomasti green stuffista. ite tein pari kuukautta sitten säkkipillin green stuff möykysta johon *tökin* sellasia aseen päästä "avautuvia aseen piipuja"

(Itse en tälläistä pystyisi toteuttamaan rahan puutteen takia...)
Viimeksi muokannut Shaikujin, La 06.08.2005 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Emperor ei välitä pohja sakasta... Emperor katsoo hengityskoneessaan Onnenpyörää...
Mutta mikäs meillä Daemonhuntereilla on Emperorin kultapojuina...
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ehkä OT/OTT, mutta pakko sanoa.

Skottiarmeijaan kuuluu myös rullakuski, jonka mailakassista pilkistää scrolleja. :)
Höpöttiuhka

Largo kirjoitti:Skottiarmeijaan kuuluu myös rullakuski, jonka mailakassista pilkistää scrolleja. :)
En tiedä sanoitko tosissas, mut vois koklata :D

Sanoisin että prosessista tulee piiitkä ja kallis... mutta ei se mitään ;)
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Höpöttiuhka kirjoitti: Sanoisin että prosessista tulee piiitkä ja kallis... mutta ei se mitään ;)
Jaa miksi oikein kallis? Pitkä mahdollisesti, kalliista kaukana, jos oletetaan, että figujen perushintaa ei lasketa.

Jos konversiotyötä tosiaankin tekee siltä pohjalta, et sculptaa ite ne kiltit ja säkkipillit, ei prosessi todellakaan ole kovin kallis. Pari pötköä milliputtia, sillä mennään jo helkutin pitkälle.

IMO kaikki tollaset "leikataan NG-jalat ja liimataan maran polvet ja vartalo"-temput kannattaa unohtaa. oma sculpti on kuitenkin nopea ja halpa vaihtoehto - siis jos yhtään osaa tai viitsii opetella sculptaan.
Höpöttiuhka

Nostra kirjoitti:IMO kaikki tollaset "leikataan NG-jalat ja liimataan maran polvet ja vartalo"-temput kannattaa unohtaa. oma sculpti on kuitenkin nopea ja halpa vaihtoehto - siis jos yhtään osaa tai viitsii opetella sculptaan.
ajattelin itsekkin käyttää n. gobboja konffaamisessa ja ajattelin melkein heti ettei oo mua varten, mutta tossa Gs:sän käytössä sen viidennenkymmenen hameen väkräämisen jälkeen alkaa kädet vispaamaan ja pussit silmien alla kasvamaan luonnottoman kokoisiksi ja kahvia menee se pari paketillista päivässä...

No ei vaan. Mutta jos aikoo koko hankeen ottaa rennosti, niin siinä menee aika pirusti aikaa... ja aika on rahaa
Shaikujin

Sitten kaikille joukoille sellainen (mikä hän sen nimi oli) baskerin tyylin skottilais hattu (taitaa liittyä jotenki siihen golffaukseen) ja sitä punasta tupsua ei saa unohtaa. mutta kaikki taisivat pitää tätä jo itsenää selvyytenä.

ja aseiden tilalle laitetaan golf mailoja...

ei nyt ehkä sittenkään...
Emperor ei välitä pohja sakasta... Emperor katsoo hengityskoneessaan Onnenpyörää...
Höpöttiuhka

Shaikujin kirjoitti:Sitten kaikille joukoille sellainen (mikä hän sen nimi oli) baskerin tyylin skottilais hattu (taitaa liittyä jotenki siihen golffaukseen) ja sitä punasta tupsua ei saa unohtaa. mutta kaikki taisivat pitää tätä jo itsenää selvyytenä.
Joo toi hattu on ehdoton. En muista sen oikeeta nimee, mutta olisin tietty tehny sen muutenkin ;)

Golfmailoja? joo itseasiassa ajattelinkin kieli poskessa, että teen marauder horsemen yksikön jossa kaikkien selässä on mailakassi ja kädessä golfmailat. menee heittokirveestä...:D:D:D
Shaikujin

Pitää kokeilla beastmannista tehä tollanen skotti tyylin figu (yksi figu vain, En halua varastaa toisen hyvää armeija ideaa...) olet kyllä loistavan armeija teeman keksiny...
Jos yhtään rennommalla meiningillä lähetään toi golfmaila idea vois olla hyvä...

(omalle kokeilulle laitan...) :D

EDIT: hatun kuuluu olla vihreä punasilla ja vaaleamman -ja tummemman vihreillä "raidoilla koristettettu"...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”