Kysymys teemasta (Oli: kjysymys)
Kysymys teemasta (Oli: kjysymys)
voinko tehä semmosen armeijan jossa on Faramir ja sen kaveri mikä sen nimi nyt olikaan... ja ottaa siihen niitä sen puskajussei ja sitten ottaa vielä Dol Amrothin ukkoi?
20-21.5.2006 yö oli Suomen historian legendaarisin hetki!!! \,,/LORDI\,,/
- TrollChieftain
- Viesti:
Itse en muista oliko Faramir ja Damrod taistelemassa Dollien kanssa. Elokuvassa Damrod kuoli kun Örkit tulivat Osgiliahtiin, ja Faramir loukkaantui hyökätessään hevosarmeijansa kanssa Osgiliathiin. Elokuvassa se ei olisi ollut mahdollista. Kirjassa en tiedä kun olen juuri vasta Kuninkaanpaluun osiossa. Mutta jos Damrod kuoli niin Sillon he eivät taistelleet Amrothejen kanssa. Mutta voithan niitä silti käyttää.
Itse olettaisin, että Imrahil oli taistellut Gondorin joukkojen tukena ennen Minas Tirithin piiritystä useita kertoja - vaikkei tällaisesta tietääkseni missään lähteessä mainita.
Gondorhan oli jatkuvassa sodassa Minas Morgulin ja Mordorin kanssa koko Faramirin ja Imrahilin nuoruuden, aina Sauronin häviöön saakka.
Imrahil oli 64 ja Faramir 36 vuoden vanha Pelennorin aikoihin, luulisi tuossa iässä olleen ukoilla jo melkoisesti kokemusta örkkien listimisestä!:)
Gondorhan oli jatkuvassa sodassa Minas Morgulin ja Mordorin kanssa koko Faramirin ja Imrahilin nuoruuden, aina Sauronin häviöön saakka.
Imrahil oli 64 ja Faramir 36 vuoden vanha Pelennorin aikoihin, luulisi tuossa iässä olleen ukoilla jo melkoisesti kokemusta örkkien listimisestä!:)
Full-ranger armeija voisi olla ikävä. Ehkä jousien hinnannoston mukana menetämme jousirajan? (tai nostamme sen 50 %:iin.) Hahmo rajakin saisi nousta, jotta gobbot ja hobitit alkaisivat pärjätä.
Menisi ainakin minun kohdallani läpi ilman otsankurtisteluja. Olen itsekin peluuttanut joukkojani noin.figuttaja kirjoitti:voinko tehä semmosen armeijan jossa on Faramir ja sen kaveri mikä sen nimi nyt olikaan... ja ottaa siihen niitä sen puskajussei ja sitten ottaa vielä Dol Amrothin ukkoi?