Kallistuin sitten lopulta itse konvertoinnin puolelle. Pohjana normaalit tk-lurkit. Pääksi laitan kaikille sen pässin kallon, mitä tulee sprueissa jonkun verran. GS:sästä ja standardeja leikkelemällä teen niille lannevaatteen ja ohutta stuffiliuskaa käyttäen sidettä, jota kiedon sinne missä se kivalta näyttää. Aseiksi kaikille ne warrior boxin uudet aseet(ne tk:ta varten lisätyt). Lisäksi laitan kaikenlaista sälää vähän eri armeijoiden bizeistä, ainakin helffiosia olen ajatellut käyttää, kun armeijasta muutenkin vähän sen tyylinen tulee.
Ajattelin myös ihan huvin vuoksi konffata yhden tomb prinssin. Lannevaatteen sille leikkelin örkkistandardista, pää on sellainen iso kurjen? pää(ehkä kypärän päälle laitettava, brettiboxista), jota olen vähän viilannut että saisin sille sarvet, sellaset pässin, mitkä tulee skeletonboxista. Päähän olen muuten ihan tyytyväinen, mutta se aivan liian tätimäinen(ei todellakaan hyvä juttu

). Muutenkin haen siinä prinssissä sellaista ushabti lookia. Käden tein warrujen lipunkantajan kädestä johon laitoin yhden brettimaajussin hilparin terän(se kaksihaarainen mikä näyttää ihan kinkkujen aseelta) ja jonkun random pääkallon pommeliksi. Kyynerpäätä suoristin leikkaamalla käden siitä poikki, hiomalla kohdat toisiinsa sopiviksi ja liimaamalla osat takasin yhteen, näin sain käden suoremmaksi. Siitä standardivarresta otin sitten vielä parista kohtaa pituutta pois, niin että aseesta tulisi edes jotenkuten järkevän pituinen.
Toiseen käteen tein soihdun tk miekasta, jonka terän paikalle laitoin siitä samasta brettiboxista soihdun, jonka vartta olin typistänyt. Tuskin tätä kuitenkaan kyseiseen ukkoon laitan, mutta se voisi olla ihan kiva esim. laittaa tulemaan maan alta.(yhdeksi luurangoksi warrior ryhmään) Toiseksi kädeksi tulee varmaan archerikäsi, jonka suoristan ja laitan osottamaan eteenpäin.
Suurin ongelma on sitten se torso(ja ehkä myös jalat), johon tämä idea todennäköisesti kaatuu, jos nyt johonkin.
Onko siis mitän ideaa, mikä voisi sopia torsoksi ja jaloiksi, ja ehkä viittakin voisi olla kiva?
To be Ulverized...