3. edition säännöt ilmaiseksi
-
Viljanderi
3. edition säännöt ilmaiseksi
Hyviä uutisia Confrontationia aloitteleville!
Blistereiden mukana tulee edelleen uudessakin edikassa tulemaan ilmaiset supistetut säännöt. Ei siis alkuun päästäkseen tarvitse ostaa 30 € sääntökirjaa.
Pidemmän päälle kuitenkin kannattaa ostaa uusi komea sääntökirja, sitä kun on paljon kivempi lukea, siinä on kaikki säädöt ja paljon valaisevia esimerkki-tilanteita, skenaarioita, loitsut ym. kivaa.
Uusi edikka siis tarjoaa vain lisää vaihtoehtoja.
Niin, sääntökirja tulee myyntiin 1. syyskuuta. Conf 3 läpysköitä tulee varmaankin ilmestymään blisuihin siitä päivämäärästä eteenpäin. (Kaikissa uusissa julkaisuissa on varmasti uudet säännöt).
Blistereiden mukana tulee edelleen uudessakin edikassa tulemaan ilmaiset supistetut säännöt. Ei siis alkuun päästäkseen tarvitse ostaa 30 € sääntökirjaa.
Pidemmän päälle kuitenkin kannattaa ostaa uusi komea sääntökirja, sitä kun on paljon kivempi lukea, siinä on kaikki säädöt ja paljon valaisevia esimerkki-tilanteita, skenaarioita, loitsut ym. kivaa.
Uusi edikka siis tarjoaa vain lisää vaihtoehtoja.
Niin, sääntökirja tulee myyntiin 1. syyskuuta. Conf 3 läpysköitä tulee varmaankin ilmestymään blisuihin siitä päivämäärästä eteenpäin. (Kaikissa uusissa julkaisuissa on varmasti uudet säännöt).
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
.. ja GW:n tuotteista ollaan kuitenkin valmiita maksamaan se sääntökirjan, armybookin, compendumien ja kampanjakirjojen hinta mukisematta? (katkerako? ikinä..)
Tuotajoo... C3:n testisäännöt on jo fanikäännetty englanniksi, ja eri ominaisuuksien virallisia sääntöjä voi kysellä konfrontaatio.net:in puolella siinä kuun loppuvaiheilla.
Tuotajoo... C3:n testisäännöt on jo fanikäännetty englanniksi, ja eri ominaisuuksien virallisia sääntöjä voi kysellä konfrontaatio.net:in puolella siinä kuun loppuvaiheilla.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tästä syystähän niitä ei osteta itseSilveri kirjoitti:.. ja GW:n tuotteista ollaan kuitenkin valmiita maksamaan se sääntökirjan, armybookin, compendumien ja kampanjakirjojen hinta mukisematta? (katkerako? ikinä..)
Aina jonkun tyhmän voi suostutella (no joo, roolipelikirjanikin ovat maksaneet minulle noin 100€, vaikka suurimman osan niistä olen saanut lahjaksi )
Mutta joo, jotta tulisi jotain asiaakin, niin voin sanoa että aloituskynnys on huomattavasti pienempi, jos säännöistä ei tarvitse maksaa, ainakaan paljoa (unohtakaa mitä mainitsin roolipelikirjoista). Samalla conffin aloituskynnys nousee sillä, että niitä (kai) ainoastaan verkkokaupoista.
-
Viljanderi
Noh, Sotataitolla on erittäin hyvä palvelu ja paketti saapuu todella nopeasti. Luottokorttiakaan ei tarvitse. Ei siinä tarvitse muuta kuin tietää oma postinumero ja osoite. Paketin voikin noutaa lähimmästä postista, mikä on useimmiten paljon lähempänä kuin GW tai Fantasiapelit.Isompihaltia kirjoitti: Samalla conffin aloituskynnys nousee sillä, että niitä (kai) ainoastaan verkkokaupoista.
Tietysti joutuu maksamaan ne postimaksut, mutta eivät ne paljoa kirpaise.
Itse en ymmärrä miten se nettitilaaminen nostaisi aloituskynnystä.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
Ehkä kyseessä on vain ostokulttuurikysymys - ihmiset arastelevat nettikauppoja, kun eivät vielä oikein niihin luota, eivätkä ole tottuneet niitä käyttämään. Kovin monella alle 20 vuotiaalla ei myöskään ole luottokorttia, jota useimmat varsinkin kansainvälisistä kaupoista vaativat.
Itselläni ei ole kuin hyviä kokemuksia nettikaupoista, sillä ongelmatapauksissakin ovat hoitaneet asiansa mallikkaasti ilman lisäkustannuksia asiakkaalle.
Ratkaisu usein onkin kimppatilaukset, jolloin rahan säästämisen lisäksi (postikulut) ei tarvitse myöskään osata muuta kuin tilisiirron tekeminen.
Itselläni ei ole kuin hyviä kokemuksia nettikaupoista, sillä ongelmatapauksissakin ovat hoitaneet asiansa mallikkaasti ilman lisäkustannuksia asiakkaalle.
Ratkaisu usein onkin kimppatilaukset, jolloin rahan säästämisen lisäksi (postikulut) ei tarvitse myöskään osata muuta kuin tilisiirron tekeminen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
-
Karhumies
- Viesti:
Ei tilisiirtoakaan ole pakollista osata. Tekee tilauksen sotusta postiennakolla ja kaverit antavat tuohet käteisenä ennen postiin kävelemistä. Postiennakko maksaa sen reilu kolmisen euroa ylimääräistä, mutta jo kolmeen pekkaan jaettuna se on vain n. euro per lärvi. Puhumattakaan 5-6 ihmisen kimppatilauksista, jolloin normaalit postikulutkin ovat paljon pienemmät per ukko.Silveri kirjoitti:Itselläni ei ole kuin hyviä kokemuksia nettikaupoista, sillä ongelmatapauksissakin ovat hoitaneet asiansa mallikkaasti ilman lisäkustannuksia asiakkaalle.
Tätä metodia ainakin me käytämme.