"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelaatko ns."power"armeijalla?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.

Pelaatko ns. "power"armeijalla?

joo
85
25%
en
256
75%

Ääniä yhteensä: 341

Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

TietoPredator kirjoitti:Vastasin tähän "ei", koska örkkiarmeija jonka kenraalina häärii örkkimättöhero ei oikein voi olla powerplay-lista.

En muutenkaan voi käsittää miksi örkeille edes voi valita taikurin kenraaliksi. Ei vain yksinkertaisesti sovi yhtään koko armeijan ideaan, jossa heimon johtajuuden ratkaisee örkin nyrkin koko eikä Fists of Gork.
Jos se johtuu vaikka siitä että kun isonyrkkinen örkki aikoo lyödä shamaania tulee taivaalta jalka ja liiskaa örkin?
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Dolmot kirjoitti:
Gorbag kirjoitti:Itse en kyllä turnaukseen menisi kyseisellä armeijalla vaan ottaisin vähän jalkäväkeä pois ja ehkä dragoni mukaan.
---
Jos sinulla on ylimääräisiä tiranoc chariotteja niin myykää minulle
Kaunista.

Eikö olekkiin :)

4 chariottia nyt ei kovin juustoa vielä ole. Mielummin minä sitä kärry listaa vastaan pelaan kuin full Sadia
Höpöttiuhka

Viesti Kirjoittaja Höpöttiuhka »

en pelaa ja yleensä kaikkiin turnauksiin meen täys(melkein)jalkaväki hordella. pelaan Kaaoksella ja armeijassani ei ole yhtään maraa :D
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Vastasin kyllä. Turnauksiin valmistan aina oikein juustoisan armeijan jotta vastustajan elämä muuttuisi vaikeammaksi ja minun ruusuisemmaksi. Kaikki armeijani ovat jollakin tavoin minmaxattuja. Miksikö? Koska minmaxilla on hauska pelata. Eri asia on sitten että ovatko armeijani loppujen lopuksi hyviä, vaikka minmaxailen ne kaikki. Löytyy all cavalry brettejä, hevi magia brettejä, vampyyrit täysillä black nihdeillä ja DoW cavalrylla, maximi scouttaava welffi armeija jne.
Goblin fan

Viesti Kirjoittaja Goblin fan »

Vastasin ei, koska kerään gobbo hordea ja en saa listaan enempää kuin 70 gobboa(säälittävää :(). Ja beastit on lähinnä tehty tunnepohjalta, eikä siinä ole edes ambushereita.
With Cannon, You Can.
Pjoo

Viesti Kirjoittaja Pjoo »

Gorbag kirjoitti:Sanoisin että oma armeijani ei ole power armeija.

Kyseessä on High elffit joille otan päri kärryä, pulttista, kotkaa, silvereitä, Spearmenejä ja archereita, pari maagia ja commanceria ja ehkäpä dragon 'rinssejä, ja shadow warrioreja.

Itse en kyllä turnaukseen menisi kyseisellä armeijalla vaan ottaisin vähän jalkäväkeä pois ja ehkä dragoni mukaan.
itsellänikin on samallainen armeija, mutta välillä siihen tulee täydet magialevelit ala Seer ja Spearit lentää pois.
Sauron

Viesti Kirjoittaja Sauron »

Pelaan lentosirkuksella jossa on seitsemän lentävää. Vastauksen voi päätellä itsekin...heh!
Hiirellinen veneitä

Viesti Kirjoittaja Hiirellinen veneitä »

Hankala sanoa, pelaan O & G:llä, Skaveneilla, Kaaoksella, Bretonnialla, DoW:lla ja Lizardmeneilla, joista SAD, Green Council ja Ratsujyrä ovat powerplayta. Vastaan kyllä, vaikka nykyään on tultukin pelattua eniten noilla Tilealaisilla, joita en millään tykkää minmaxata.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Kuten eräs puolituttu sanoi: "Ei kukaan tätä peliä huvin vuoksi pelaa."
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

Pelaan tehokkailla listoilla, joissa yhtään unittia ei ole valittu pelkästään fluffimeriittien pohjalla. Toisaalta arvostan monipuolisuutta, ja aika harvoin kukaan minulle on suoraan päin naamaa sanonut armeijani olevan "juustoa". Monipuolisuus on hyvää muttei välttämättä näytä juustolta. Esan sanoin omalla armeijalla voittaminen on aina mukavampaa, mutta oma armeija ei aina tarkoita omaan jalkaan ampumista. Ne erikoisemmatkin valinnat voivat olla hyviä.

En arvosta pelaajia jotka pelaavat äärikovilla listoilla ja eivät siltikään pärjää turnauksissa. Tällöin pelaaja lähinnä osoittaa ettei osaa pelata. Jos pelaaja taas powerplayaa itsensä voittoon yksittäisessä turnauksessa, ansaitsee hän tietysti vähemmän +dicksizea kuin infantry high elffeillä voittanut. Loppujen lopuksi, mitä muuta voitettavaa turnauksissa oikeastaan on kuin maine (ja random titaani, thunderhawkki tai mammutti :) ), joten itse en halua voittaa armeijalla jonka voitto voidaan luokitella kategoriaan "SADi sen voitti, joku läski sitä pelas".

Vastasin pelaavani power-armeijalla. Wood elfit, dogs of warit, kaaos, yleensä 8-10 noppaa magiaa.
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

spjarv kirjoitti:itse en halua voittaa armeijalla jonka voitto voidaan luokitella kategoriaan "SADi sen voitti, joku läski sitä pelas".
Silloin pitää syödä vähemmän.
- Kynä-ääliö
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

spjarv kirjoitti:"SADi sen voitti, joku läski sitä pelas".
No totta kai, onko salaseura "Tukevat Powerpelaajat" sinulle tuttu?
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Witch-king kirjoitti:
spjarv kirjoitti:"SADi sen voitti, joku läski sitä pelas".
No totta kai, onko salaseura "Tukevat Powerpelaajat" sinulle tuttu?
Mikä se on ;)
Yrittäisit Edes

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Vastasin ei, johtuen siitä syystä vaikka pelaankin kaaosta niin yli 60% armeijasta on perus warruja ja tämä on varmaankin pitkälle mielipide
ovatko kaamos warrut hyviä vaiko eivät...
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Ei lienee minunkin vastaukseni. Pelaan jalkaväki-kaaoksella jota johtaa 500pts demoniprinssi kumppaneineen, ritarijuna-bretskuilla jossa charrut vie puolet pisteistä, ja magiapuollustus on käytännössä olematon ja muut hieman kesken olevat armeijat eivät miksikään power-pelaamiseksi ole muuttumassa.

Mutta, kyllä voimapelaaminen turnauksissa on mielestäni ihan hyväksyttävää, kunhan ei mitään ylettömiä tappolistoja käytetä. Hyvän maun rajoissa. Minä ainakin itse pelaan peliä enkä sääntöjä, ja nautin enemmän siitä kun näen kaksi kaunista armeijaa kauniilla pelipöydällä kuin kauniista massacresta.
Mr Cartier

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Itse en löydä nautintoa pelaamisessa super-boostatulla armeijalla. 180 modelia O&G armeijassa conin turneessa. Tasaisesti örkkejä sekä gobboja, vain yksi velho, muutama trolli ujutettu sekaan, ja behold: saat armeijan jota on sekä hauska pelata, että sillä pärjää. Viimeisen vuoden aikana en muista olleeni kertaakaan alle puolenvälin missään turnauksessa. Myönnän kyllä, että en kyllä ole voittanutkaan yhtään turnausta, mutta kyllä se lista siitä hioutuu. Teeman aion pitää samana: paljon jalkaväkeä.
Vahingosta viisastuu.
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

No jaa...voitan hyvällä tsägällä about joka viidennen pelin. Tai sanotaan että satunnaisesti pääsen tasapeliinkin ja aloitin tän harrastuksen ennenkuin useimmat Sotulaiset olivat syntyneetkään.

Oon tosin aina ollu huono strategiapeleissä ja tyylikkyyshän se on muutenkin tärkeämpää =) Tekisin power-listoja jos osaisin.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

No vastasin kyllä, kotiporukkani metagame ajoi poweriin (muutkin pelaa, eikä viittis olla heittopussina), ja mulla ny kävi hassusti ku väsäsin listaa ihan ite aina peleistä oppimalla ja listaa muuttamalla ja nyt kun olen päässyt tämän hetkiseen listaan, huomasin, että dääm, tämän kaltaisia listoja on aika paljon...
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Aslan_

...

Viesti Kirjoittaja Aslan_ »

Tärkeintä on armeijan hienous, ei kovuus. Kuka tykkää mistäkin. Voihan sitä hienollakin armeijalla pärjätä, jos osaa pelata.
"Nigitta kobushi wo kakusu na yo ! "
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”