Greenstuffin säilytys?
Greenstuffin säilytys?
Tota miten greenstuffia pitää sit säilyttää?
Eikä sitten mitään englannin kielisiä linkkejä kiitos.
Eikä sitten mitään englannin kielisiä linkkejä kiitos.
-
bonesripper
Tuskimpa. Huoneen lämmössähän niitä fansussakin säilytyetään. Kannattaa kuitenkin nakata pakastimeen hetimiten, niin pidennät sen käyttöikää.Naukunaama kirjoitti:hmm... olenkohan pilannnut GS:ni kun sitä olen tuossa pöydän päällä pari kuukautta säilytellyt? tosin kyllä se vielä vähän aikaa sitten oli ihan kunnossa.
Tuskinpa. En koskaan ole pistäny mihinkään kylmään(mistä luin vasta äskettäin ;-) ja green stuffini on edelleenkin ihan kunnossa(paitsi sekoitettu luonnollisesti ;-). Ehkä jos se on TODELLA kauan huoneenlämmössä ongelmia voi seurata.Naukunaama kirjoitti:hmm... olenkohan pilannnut GS:ni kun sitä olen tuossa pöydän päällä pari kuukautta säilytellyt? tosin kyllä se vielä vähän aikaa sitten oli ihan kunnossa.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
bonesripper
Tämän voi helposti kiertää sillä, että poistaa sen keskikohdan. Näin minä ainakin olen tehnyt jo pitemmän aikaa. Ei löydy sitten veistämisen aikaan sitä kovaa klönttiä sieltä jostain. Pitää varmaan kumminkin nakata uusi stuffi pakastimeen.VJ kirjoitti:Ongelmahan huoneenlämmössä säilyttämisessä on lähinnä se, että sen palan keskiosa alkaa pikkuhiljaa kovettua.
Tämänlisäksi kuulemma koko stuffin koostumus alkaa pikkuhiljaa muuttua huoneen lämmössä, ja muovailuominaisuudet kärsivät huomattavasti. Itse en ole ongelmaan törmännyt, mutta uskon, kun joku nettissä sanoo niinVJ kirjoitti:Ongelmahan huoneenlämmössä säilyttämisessä on lähinnä se, että sen palan keskiosa alkaa pikkuhiljaa kovettua. Tällöin GS:tä tulee sekoitettaessa hiukan hauraamman oloista ja vaikeampaa käsitellä
Tämä kai n. vuosi suikaleen valmistumisesta jos koko ajan huoneenlämmössä. Tämä tosin ei ole varma tieto. Ei mitään hajua mistä tämä "tiedon"palanen on päähän tarttunut.VonCarstein kirjoitti:Tämänlisäksi kuulemma koko stuffin koostumus alkaa pikkuhiljaa muuttua huoneen lämmössä, ja muovailuominaisuudet kärsivät huomattavasti. Itse en ole ongelmaan törmännyt, mutta uskon, kun joku nettissä sanoo niin
8O Greenstuffini on lojunut tuolla kaapin (siis ihan normaalin, ei jääkaapin) pohjalla jo kuukausia. Tosin en minä(kään) ole mitään suuria muutoksia gs:n käyttäytymisessä huomannut, mutta pitää kai sitten uusi gs "töhnä" tunkea pakastimeen... Ihan vain varmuuden vuoksi.VonCarstein kirjoitti: Tämänlisäksi kuulemma koko stuffin koostumus alkaa pikkuhiljaa muuttua huoneen lämmössä, ja muovailuominaisuudet kärsivät huomattavasti.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
- Lain
Mun greenstuffille ei oo käyny mitään vaikka se on ollu jo toista vuotta vuoroin pöydällä, vuoroin pöytälaatikossa. Viimeksi toissapäivän sculptasin marauder horsmäneille ohjakset.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."