"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Greenstuffin säilytys?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Mysterous

Greenstuffin säilytys?

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Tota miten greenstuffia pitää sit säilyttää?
Eikä sitten mitään englannin kielisiä linkkejä kiitos.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Pakastimessa.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Jep, pakastimessahan se parhaiten säilyy, johtuen siitä että gs ei kovetu kylmässä. Myös jo sekoitetun gs:n voi heittää pakastimeen, jolloin se jäätyy ja on taas mahdollista muovata pienen käsissä lämmittelyn jälkeen. Siis noin valmiiksi sekoitettu gs säilyy pakkasessa about pari päivää.
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Ja jos sen ottaa matkalle mukaan paras tapa on pistää se korttisuojaan. Siis sellaseen millä kaikki hullut korttipelaajat suojaa korttinsa. Ei tartu sitten mihinkään kiinni.
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

hmm... olenkohan pilannnut GS:ni kun sitä olen tuossa pöydän päällä pari kuukautta säilytellyt? tosin kyllä se vielä vähän aikaa sitten oli ihan kunnossa.
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Naukunaama kirjoitti:hmm... olenkohan pilannnut GS:ni kun sitä olen tuossa pöydän päällä pari kuukautta säilytellyt? tosin kyllä se vielä vähän aikaa sitten oli ihan kunnossa.
Tuskimpa. Huoneen lämmössähän niitä fansussakin säilytyetään. Kannattaa kuitenkin nakata pakastimeen hetimiten, niin pidennät sen käyttöikää.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Naukunaama kirjoitti:hmm... olenkohan pilannnut GS:ni kun sitä olen tuossa pöydän päällä pari kuukautta säilytellyt? tosin kyllä se vielä vähän aikaa sitten oli ihan kunnossa.
Tuskinpa. En koskaan ole pistäny mihinkään kylmään(mistä luin vasta äskettäin ;-) ja green stuffini on edelleenkin ihan kunnossa(paitsi sekoitettu luonnollisesti ;-). Ehkä jos se on TODELLA kauan huoneenlämmössä ongelmia voi seurata.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Ongelmahan huoneenlämmössä säilyttämisessä on lähinnä se, että sen palan keskiosa alkaa pikkuhiljaa kovettua. Tällöin GS:tä tulee sekoitettaessa hiukan hauraamman oloista ja vaikeampaa käsitellä
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Turvaampa oman mömmöni lahjaksi jälkipolville. Yllättyvät lapsen lapset, kun löytävät pakastimen pohjalta joskus vuonna 2047 sellaista keltavihreää sydeemiä.
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

VJ kirjoitti:Ongelmahan huoneenlämmössä säilyttämisessä on lähinnä se, että sen palan keskiosa alkaa pikkuhiljaa kovettua.
Tämän voi helposti kiertää sillä, että poistaa sen keskikohdan. Näin minä ainakin olen tehnyt jo pitemmän aikaa. Ei löydy sitten veistämisen aikaan sitä kovaa klönttiä sieltä jostain. Pitää varmaan kumminkin nakata uusi stuffi pakastimeen.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

VJ kirjoitti:Ongelmahan huoneenlämmössä säilyttämisessä on lähinnä se, että sen palan keskiosa alkaa pikkuhiljaa kovettua. Tällöin GS:tä tulee sekoitettaessa hiukan hauraamman oloista ja vaikeampaa käsitellä
Tämänlisäksi kuulemma koko stuffin koostumus alkaa pikkuhiljaa muuttua huoneen lämmössä, ja muovailuominaisuudet kärsivät huomattavasti. Itse en ole ongelmaan törmännyt, mutta uskon, kun joku nettissä sanoo niin ;)
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

VonCarstein kirjoitti:Tämänlisäksi kuulemma koko stuffin koostumus alkaa pikkuhiljaa muuttua huoneen lämmössä, ja muovailuominaisuudet kärsivät huomattavasti. Itse en ole ongelmaan törmännyt, mutta uskon, kun joku nettissä sanoo niin ;)
Tämä kai n. vuosi suikaleen valmistumisesta jos koko ajan huoneenlämmössä. Tämä tosin ei ole varma tieto. Ei mitään hajua mistä tämä "tiedon"palanen on päähän tarttunut.
Dae

Viesti Kirjoittaja Dae »

VonCarstein kirjoitti: Tämänlisäksi kuulemma koko stuffin koostumus alkaa pikkuhiljaa muuttua huoneen lämmössä, ja muovailuominaisuudet kärsivät huomattavasti.
8O Greenstuffini on lojunut tuolla kaapin (siis ihan normaalin, ei jääkaapin) pohjalla jo kuukausia. Tosin en minä(kään) ole mitään suuria muutoksia gs:n käyttäytymisessä huomannut, mutta pitää kai sitten uusi gs "töhnä" tunkea pakastimeen... Ihan vain varmuuden vuoksi.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Mun greenstuffille ei oo käyny mitään vaikka se on ollu jo toista vuotta vuoroin pöydällä, vuoroin pöytälaatikossa. Viimeksi toissapäivän sculptasin marauder horsmäneille ohjakset.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”