"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

spawn of chaos

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Kelf

spawn of chaos

Viesti Kirjoittaja Kelf »

saako spawnille ottaa useamman upgraden kuin yhden, sillä siinä ei sanota että ne olisivat kaaoksen merkkejä?
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Et saa kuin yhden jumalan spawneja.
- Kynä-ääliö
Kelf

Thelacan kirjoitti:Et saa kuin yhden jumalan spawneja.
perustele vastauksesi, missä niin lukee?
Maverick3651

Viesti Kirjoittaja Maverick3651 »

järjen käyttö sallittu
...and Australia is still like; WTF^^
Thelacan
Viesti:

killer elf kirjoitti:

Näytä minulle kohta mikä sallii ottaa useamman markin.
- Kynä-ääliö
Kelf

Thelacan kirjoitti:
killer elf kirjoitti:

näytä minulle kohta missä sanotaan,että spawnin upgradet ovat markkeja.
Thelacan
Viesti:

killer elf kirjoitti:
Thelacan kirjoitti:
näytä minulle kohta missä sanotaan,että spawnin upgradet ovat markkeja.
Näytä minulle sitten kohta mikä sallisi ottaa useamman upgraden.
Jos sinun aivot eivät pysty käsittää markki juttua niin luulisi sitten käsittävän upgrade jutun.
- Kynä-ääliö
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Maalaisjärkeä käyttämällä on selvää että upgradeja saa vain yhden. Säännöistä tosin tarkemmin katsomalla puuttuu muissa samankaltaisissa tilanteissa esiintyvä "or". Joten sikäli tarkasti sääntöjä tulkitsemalla väitteessä voisi olla hitusen perää.

Mutta tässäkin tapauksessa saa käyttää päätään ja tyytyä siihen että on saanut päteä rules-lawyerina.
Kelf

Oge, siis vain yksi upgrade spawnille =/
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Miksi inttää asiasta juupas/eipäs -tyyliin, miksette voi ottaa kirjaa kauniiseen käteen ja lukea sieltä. Hordes of Chaos, s. 55, oikeanpuoleinen palsta, ensimmäinen (ylin) kappale siitä (Alkaa "All Daemons and Spawn of Chaos..."). Mitä sanotaan Spawnin statuksesta merkin suhteen? Ja voiko olla useampi kuin yksi merkki per yksikkö? (tämän jälkimmäisen eksaktia sivunumeroa&paikkaa en alkanut teille valmiiksi etsiä, koska tieto on täysin triviaalia).

EDIT: No, annetaan sen verran myöten että kerrotaan tuo jälkimmäinenkin, HoC, s. 46, oikeanpuoleisen palstan viimeinen lause.

EDIT2: Siis vasemmanpuoleisen palstan, en omista rannekelloa, ei voi tietää kumpi käsi on kumpi :).
Kelf

Grond kirjoitti:Miksi inttää asiasta juupas/eipäs -tyyliin, miksette voi ottaa kirjaa kauniiseen käteen ja lukea sieltä. Hordes of Chaos, s. 55, oikeanpuoleinen palsta, ensimmäinen (ylin) kappale siitä (Alkaa "All Daemons and Spawn of Chaos..."). Mitä sanotaan Spawnin statuksesta merkin suhteen? Ja voiko olla useampi kuin yksi merkki per yksikkö? (tämän jälkimmäisen eksaktia sivunumeroa&paikkaa en alkanut teille valmiiksi etsiä, koska tieto on täysin triviaalia).

EDIT: No, annetaan sen verran myöten että kerrotaan tuo jälkimmäinenkin, HoC, s. 46, oikeanpuoleisen palstan viimeinen lause.

EDIT2: Siis vasemmanpuoleisen palstan, en omista rannekelloa, ei voi tietää kumpi käsi on kumpi :).
ei ole HoC kirjaa, pelkkä petokirja
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

killer elf kirjoitti:
ei ole HoC kirjaa, pelkkä petokirja
Petokirjassa nuo ovat sivuilla 51 ja 60.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Harmaavaeltaja

Viesti Kirjoittaja Harmaavaeltaja »

ei millään pahalla mutta sinä(killer elf) olet harvinaisen tyhmä...kirjassa sanotaan että jos armyn general on undivided silloin spawnille saa minkätahansa merkin mutta vain ja ainoastaan YHDEN merkin...jos taas general on esmes. khornen champpa tarkoittaaa se sitä että spawnille saa vain ja ainoastaan khornen merkin...tai sitten ei merkkiä ollenkaan.

ModEdit: Joka toista haukkuu, on ite. -The C.
_DoomBull_ on nykyään Harmaavaeltaja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”