Kyllä, olen nähnyt gw:n pleasureseekerit, ja ne ovat lompakolleni liian murhaavia.
Joten kertokaapas ideoita pleasureseekkereiden tekoon. The Captainilla taisi olla jotain matohäntäisiä, kun turneessa näin. Ihan tyylikkäitä olivat. Tosin olivat ilmeisesti muiden valmsitajien fikuja, ulkomailta tilauksessa taasen on postimaksut kohtuu hirrrveät, olen kerran tilannutkin.
Mutta kertoisitteko kauniita ideoitanne?
Pleasureseekereiden valmistus
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
Pleasureseekereiden valmistus
Viimeksi muokannut Hollo, La 06.08.2005 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Höpöttiuhka
laita tissimatojen tilalle jotain vanhoja lehmäleluja(niitä on kaikilla vai onko?) ja osta Boksi demonettejä. konffaa jalkoja, niin vot, siinä on hienoimpia pleasureseekereitä mitä maa kantaa
ja luulen ettei kovinkaan monella ole näitä, jos tykkää erillaisuudesta
Älk'ää ottako minua vakavasti. Olen vain basisti
Miten olisi Mounted Daemoneteista? Tässä olisi idea miten voisi niistä ratsuista tehdä tissimatoja:
1. Leikkaa jalat irti ja heitä bitz boxin pohjalle.
2. Leikkaa pää irti.
3. Pidennä hännän ja ruumiin väliä rautalangan ja gs:n avulla, ja muotoile sopivan luikeroksi. Taivuttele myös häntää, ettei se ole liian tönkkö.
4. Tee irtileikatun pään ja ruumiin välille samalla tavalla pidempi kaula.
Edit: Tässä tällainen Paintilla nopeasti sutaistu "luonnos", jossa kohdat 2 ja 4 on jätetty tekemättä (kävin katsomassa nuo figut vasta ohjeiden teon jälkeen, en muistanut että kaula olikin jo noin pitkä). /edit
Tuo siis saattaisi teoriassa onnistuakin, jos vain on tarpeeksi modelling skillzejä ja kärsivällisyyttä.
Toinen vaihtoehto on tehdä The Captain -tyylisiä matohäntäisiä daemonetteja. Muotoilet vaan green stuffista ne alavartalot. Tämä olisi varmaan hieman helpompi ja vaivattomampi metodi kuin tuo ensimmäinen.
1. Leikkaa jalat irti ja heitä bitz boxin pohjalle.
2. Leikkaa pää irti.
3. Pidennä hännän ja ruumiin väliä rautalangan ja gs:n avulla, ja muotoile sopivan luikeroksi. Taivuttele myös häntää, ettei se ole liian tönkkö.
4. Tee irtileikatun pään ja ruumiin välille samalla tavalla pidempi kaula.
Edit: Tässä tällainen Paintilla nopeasti sutaistu "luonnos", jossa kohdat 2 ja 4 on jätetty tekemättä (kävin katsomassa nuo figut vasta ohjeiden teon jälkeen, en muistanut että kaula olikin jo noin pitkä). /edit
Tuo siis saattaisi teoriassa onnistuakin, jos vain on tarpeeksi modelling skillzejä ja kärsivällisyyttä.
Toinen vaihtoehto on tehdä The Captain -tyylisiä matohäntäisiä daemonetteja. Muotoilet vaan green stuffista ne alavartalot. Tämä olisi varmaan hieman helpompi ja vaivattomampi metodi kuin tuo ensimmäinen.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Itse ajattelin käyttää näitä Reaperin figuja hieman muokattuina, etteivät näytä kaikki samalta. Esimerkiksi Sotataidosta näitä saa melko halvalla verrattuna GW:n ehdottelemiin figuihin.
Legioona on jäänyt tällä hetkellä pahasti taka-alalle lähinnä taloudellisista syistä. Tiedä sitten kun sitä taas jaksaa alkaa työstää.
Legioona on jäänyt tällä hetkellä pahasti taka-alalle lähinnä taloudellisista syistä. Tiedä sitten kun sitä taas jaksaa alkaa työstää.