"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vampyyrikreivin Lustrian-sotaretken lippu

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Putte

Vampyyrikreivin Lustrian-sotaretken lippu

Viesti Kirjoittaja Putte »

Oma panokseni Pelit-lehden lippukisaan. Työn tekeminen jäi tietty aivan viimetinkaan, vaikka olisi ollut koko kesä aikaa. Luulin, että tänään oli viimeinen osallistumispäivä, joten väänsin kiireellä työtä valmiiksi pitkin viikonloppua. Vampyyrikreivit valintana on kyllä aika outo, vähintään puolet FaBan armeijoista kiilaa suosikkijärjestyksessäni niiden edelle. Välineinä käytin akvarellipuuvärejä. Riskialtis valinta, sillä en ollut juuri käyttänyt niitä ennen. Harjoittelin työtä tehdessäni ja lopputulos vaikuttaa ihan kivalta.

http://tinypic.com/a580w7.jpg

Skannauksesta jälleen kerran kiitokset Termikselle, kuten myös ideoista ja palautteesta työn edistyessä.

Ja kommenttia tulemaan!

EDIT. Vaihdoin nimen, sillä tämän sekoittaa turhan helposti Piispan mainioon työhön. Kun olin tätä aikomassa kommentoida, avasinkin vahingossa oman työni.
Viimeksi muokannut Putte, Ke 10.08.2005 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Aiai, Todella häikäisevä! Tuolla voitat varamasti tuon toisen tuolla! Aivan varmasti! Risuja ei mitään muutakuin vähän pienikuva muuten todella lositava. Irtonee 10- ;)
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Nättii, tykkäsin heti aivan hitosti. Jotenkin asento, idea ja aihe (Wight lord) ja työn tarkka esikuvan noudattaminen iskivät ensisilmäyksellä. Viikonlopun aikana sain seurata piirroksen valmistumista ja upeahan siitä tuli.

Isompi (joskaan ei niin hyvälaatuinen) kuva;

http://img289.imageshack.us/img289/5555/toinen24ni.jpg

Keep up the good work!
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Piispa

Viesti Kirjoittaja Piispa »

Juu, aivan loistava lippu ja lipunkantaja. Huomasin, että oot Rovaniemeltä... Et satu olemaan J.Knuutin oppilaita? Allekirjoittanut itse on alunperin myös Pohjoisen Helmestä :)
Piispa

Juu, aivan loistava lippu ja lipunkantaja. Huomasin, että oot Rovaniemeltä... Et satu olemaan J.Knuutin oppilaita? Allekirjoittanut itse on alunperin myös Pohjoisen Helmestä :)
Yrittäisit Edes

Viesti Kirjoittaja Yrittäisit Edes »

Noh, piitähän tätä kommentoida...

Olet taas onnistunut piirtämään loisto työn täytyy sanoa, akvarelli puuvärit ovat oikeasti hankalat käyttää jos haluaa hienon työn saada aikaan, missä (yllätys, yllätys) olet onnistunut hyvin. Asento on hyvin onnistunut, mutta joko minä olen sokea tai se on niin, että tuon whightlordi nojaa pikkiriikkisen takaoikealle vai istuuko/nojaako se johonkin kiveen??? Erityiseesti minua häiritsee tuo suun kohta se näyttää jotenkin kummalliselta.
Väritys on onnistunut hyvin ainakin metalleissa(ainakin paremmin kuin minä) punainen kaapu on kyllä onnistunut ja olet saanut tuommoisen kuluneen ulkonäön sille(vai onko tuo vahinko??)
Lukeeko tuossa lipussa: "Dead man walkin towards lustria"??
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.
Putte

Viesti Kirjoittaja Putte »

Kiitoksia kaikille kommenteista.

En nyt tiedä, ketä tällä voittaa, mutta pitäisin hyvänä saavutuksena päästä tuonne Puokin sivuille parhaiden joukkoon. Kuva on kyllä piskuinen, tinypicci kun pienentää liian isoja tiedostoja.
Piispa kirjoitti: Huomasin, että oot Rovaniemeltä... Et satu olemaan J.Knuutin oppilaita? Allekirjoittanut itse on alunperin myös Pohjoisen Helmestä :)
Meinaatko sitä vanhan rautatieaseman kuviskoulua? Siellä ei ole jostain syystä tullut ikinä käytyä. Vai lyskaa? Sinne olisi tarkoitus tämän vuoden jälkeen hakea.

Taitaa wighti tosiaan nojata hitusen taaksepäin. Vasen jalkahan sillä on kiven päällä. Ukolla on alahampaisiin asti rengaspanssari, joten näin pienessä kuvassa voi kyllä näyttää oudolta. Kulunut ulkonäkö on tarkoituksellista toki. Lipussa lukee: Count Vlademitri von Trakov - Dead man walking - towards - Lustria Mitään tämän omaperäisempää en saanut keksittyä. Eli lippu on tehty tälle kreiville Lustrian sotaretkelle ja kantaa herran vaakunaa ja tunnuksia. Liekit kuvaavat palavaa viidakkoa, mutta värityksessä viidakon muoto jotakuinkin hävisi.
Piispa

Juu, Lyskaahan minä tarkoitin. Siellä kuvisopettajana toimii Juha Knuuti. Sieltä sain oppini aikoinaan :) Kannattaa ehdottomasti sinne hakea.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”