Ja vielä aloittelijan viesti
- Lihamestari
- puolisukeltaja
Niin. Vaan. Jokaisesta rautakaupasta saa samanlaisen tai ehkä jopa paremman parilla eurolla. Mutta se off-topic oli siinä.
P.S. Olen nyt lueskellut näitä Mixan aloittamia topiceja, ja ei voi muuta kuin todeta, että sotavasaraisilla on pinna kasvanut! Ennen olisi tullut heti linkityksiä hakuun tai haukuttu vasta-alkajiksi. Way to go Sotavasara.Net!
P.S. Olen nyt lueskellut näitä Mixan aloittamia topiceja, ja ei voi muuta kuin todeta, että sotavasaraisilla on pinna kasvanut! Ennen olisi tullut heti linkityksiä hakuun tai haukuttu vasta-alkajiksi. Way to go Sotavasara.Net!
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
- puolisukeltaja
Kiitos informaatiosta... En itse pidä minkäänlaisista haku jutuista enkä siis jaksannut selata kymmenittäin sivuja! Kiitän kaikkia joilla on pinna riittänyt näihin viesteihin! Itse minulla ei ole mitään vasta-alkajia vastaan joten laitoin vaan että viestiä vasta alkajalta! Ja ainahan kehityy... Kenties 400 vuoden kuluttua minun ei enää tarvitsekkaan kirjoittaa enää vasta-alkaja viestejäCalengon kirjoitti:Olen nyt lueskellut näitä Mixan aloittamia topiceja, ja ei voi muuta kuin todeta, että sotavasaraisilla on pinna kasvanut! Ennen olisi tullut heti linkityksiä hakuun tai haukuttu vasta-alkajiksi. Way to go Sotavasara.Net!
Et sitten parempaa keksinyt...
- Lord_Fudginton
Jos sinulla tai joillain kavereillasi sattuu olemaan symbion OS kännykässä löytyy sieltä muunnin johon voitte syöttää tuuma määrän ja se antaa sen senteissä, ja päin vastoin, itse käytän tätä aina kun unohdan kunnon mitan kotiin ja kaverilla on vain sentti mittaMixa kirjoitti:Huhu! No pitäisikö se tuuma-mitta sittenkin ettiä jostain? Kai niitä suomessa myydään...Lihamestari kirjoitti:Pitemmissä matkoissa se 4 milliä oikeasti vaikuttaa. 24 tuumaa on 60.96 senttiä eikä 60. Ja sentti voi ratkaista koko pelin!
-
Goblinisti
- Viesti:
Jep idea kävi mielessäni mutta en jaksaisi sitten koko ajan kaivaa kännyykkää esiin ja katsoa millilleen oikeat mitat! Muutenkin taistelut tuntuvat hienommilta reaali välineillä!Lord_Fudginton kirjoitti:
Jos sinulla tai joillain kavereillasi sattuu olemaan symbion OS kännykässä löytyy sieltä muunnin johon voitte syöttää tuuma määrän ja se antaa sen senteissä, ja päin vastoin, itse käytän tätä aina kun unohdan kunnon mitan kotiin ja kaverilla on vain sentti mitta
- Lord_Fudginton
Laitan tähän sarjaan vielä kyssärin nopista ettei tarvitse taas tehdä uutta!
Jep... Näin kun jossain oli sellainen noppa keskustelu, ja minulle jäi epäselväksi... Montako noppaa pelissä tarvitaan? Ja minkälaisia noppia? Jossain oli sellaisia nuoli noppia, käytetäänkö niitäkin pelissä?
Jep... Näin kun jossain oli sellainen noppa keskustelu, ja minulle jäi epäselväksi... Montako noppaa pelissä tarvitaan? Ja minkälaisia noppia? Jossain oli sellaisia nuoli noppia, käytetäänkö niitäkin pelissä?
Noppia ei välttämättä tarvita kuin yksi D6 (eli tavallinen kuusitahoinen noppa) ja se nuolinoppa. Artillery-noppana voi käyttää tavallista D6:tta kertomalla luvut kahdella ja käyttämällä kuutosta misfirenä.Mixa kirjoitti:Jep... Näin kun jossain oli sellainen noppa keskustelu, ja minulle jäi epäselväksi... Montako noppaa pelissä tarvitaan? Ja minkälaisia noppia? Jossain oli sellaisia nuoli noppia, käytetäänkö niitäkin pelissä?
Kätevämpää on kuitenkin olla nuo erikoisnopat ja ainakin parikymmentä tavallista. Jos noppia on vähän, isompien ryhmien hyökkäyksiä/ampumisia on aika tuskaista heittää. Yhden GW:n noppapaketin sisällön pitäisi riittää pitkälle (itse jouduin hankkimaan toisen, kun demonilegioonani alkoi käyttää 20 Flameria).
EDIT: Niin, ja sitä nuolinoppaa ja misfire noppaa tarvitaan pelissä sotakoneilla ampumiseen ja esim. Night Goblin fanaatikkoihin, sekä muutamaan muuhun juttuun. Kannattaa ne silti hommata joka tapauksessa, vaikkei noita olisi armeijassa.
Mistä nämä nopat saisi ? Myydäänkö niitä mm. GW suomi liikkeessä?Fängi kirjoitti: EDIT: Niin, ja sitä nuolinoppaa ja misfire noppaa tarvitaan pelissä sotakoneilla ampumiseen ja esim. Night Goblin fanaatikkoihin, sekä muutamaan muuhun juttuun. Kannattaa ne silti hommata joka tapauksessa, vaikkei noita olisi armeijassa.
- Teonanacatl
GW:n noppapakettia myydän Fantsussa ja GW:n liikkeessä.Mixa kirjoitti:Mistä nämä nopat saisi ? Myydäänkö niitä mm. GW suomi liikkeessä?Fängi kirjoitti: EDIT: Niin, ja sitä nuolinoppaa ja misfire noppaa tarvitaan pelissä sotakoneilla ampumiseen ja esim. Night Goblin fanaatikkoihin, sekä muutamaan muuhun juttuun. Kannattaa ne silti hommata joka tapauksessa, vaikkei noita olisi armeijassa.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Osta hyvä mies Sotataidosta noppasi!Ne ovat hienoimpia noppia mitä oon koskaan nähny!Ja ei hintakaa oo päätähuimaava(Eilen just tilasin 10 eurolla 40 noppaa plus tietysti kulut)
Tässä linkki sotataitoon:
http://www.sotataito.com/
Tässä linkki sotataitoon:
http://www.sotataito.com/
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Siveltimistä
Kysympä täältä vielä, että mitä maalaus tarvikkeita tarvitsee päästäkseen maalauksen alkuun? Luetelkaa pari tärkeintä (sivellintä,maalia) ja laittakaa vaikka linkkiä jollekkin sivuille! Aion siis kerätä näitä Lizardeja että siitä voi väri ehdotuksia rajoittaa vähän, aloittelisin näillä GW:n hahmo väreillä!
- Lihamestari
Jos maalaat ukkosi samalla tavalla kun laatikossa käsketään, ei siinä mitään, mutta hauskempaa on keksiä omalle armeijalle oma väriteema.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ajattelin aloittaa maalammalla harjoitukseksi osan armeijasta laatikko teemalla, en täysin mutta liskoista tulee ainakin sinisiä! Myöhemmin pistän uudet pohjamaalit ja maalaan hahmot uusiksi, kun olen vähän kokeneempi... Eli onko se aloittelijan-setti tällöin järkevä ostos? Vai ostanko pelkät maalit ja leikkaan saksilla hahmot irti muoteista, ja teen alustan maaston hahmoille itse?Lihamestari kirjoitti:Jos maalaat ukkosi samalla tavalla kun laatikossa käsketään, ei siinä mitään, mutta hauskempaa on keksiä omalle armeijalle oma väriteema.
Edit: Pitääkö uudelleen maalausta varten poistaa vanhat maalit?
-
Goblinisti
- Viesti:
Miksi, jos kuitenkin maalaat ne sitten myöhemmin omalla teemallasi? Ei maalaaminen ole yhtään sen helpompaa, vaikka käyttäisitkin paketin kannen värejä.Mixa kirjoitti:Ajattelin aloittaa maalammalla harjoitukseksi osan armeijasta laatikko teemalla, en täysin mutta liskoista tulee ainakin sinisiä! Myöhemmin pistän uudet pohjamaalit ja maalaan hahmot uusiksi, kun olen vähän kokeneempi... Eli onko se aloittelijan-setti tällöin järkevä ostos? Vai ostanko pelkät maalit ja leikkaan saksilla hahmot irti muoteista, ja teen alustan maaston hahmoille itse?Lihamestari kirjoitti:Jos maalaat ukkosi samalla tavalla kun laatikossa käsketään, ei siinä mitään, mutta hauskempaa on keksiä omalle armeijalle oma väriteema.
- puolisukeltaja
En viitsi ihan alkuun omalla teemalla pistää kun en ole yhtään näitä maalannut niin en tiedä mitä siitä sitten syntyy... On helpompi maalata pariukkelia paketin avulla, muttei täysin sitä teemaa käyttäen... Oma maalatut saattavat sitten näyttää pelleiltä jos en ole yhtään ehtinyt kokeilla hahmojen maalaamista!Goblinisti kirjoitti:Miksi, jos kuitenkin maalaat ne sitten myöhemmin omalla teemallasi? Ei maalaaminen ole yhtään sen helpompaa, vaikka käyttäisitkin paketin kannen värejä.Mixa kirjoitti:Ajattelin aloittaa maalammalla harjoitukseksi osan armeijasta laatikko teemalla, en täysin mutta liskoista tulee ainakin sinisiä! Myöhemmin pistän uudet pohjamaalit ja maalaan hahmot uusiksi, kun olen vähän kokeneempi... Eli onko se aloittelijan-setti tällöin järkevä ostos? Vai ostanko pelkät maalit ja leikkaan saksilla hahmot irti muoteista, ja teen alustan maaston hahmoille itse?Lihamestari kirjoitti:Jos maalaat ukkosi samalla tavalla kun laatikossa käsketään, ei siinä mitään, mutta hauskempaa on keksiä omalle armeijalle oma väriteema.