Ghargeamisesta
-
Loaderiser
Ghargeamisesta
Eli, unitti A ghargeaa unitti B:n kylkeen. B ei ole valmiiksi lähitaistelussa, joten voiko B missään vaiheessa kääntyä niin päin ettei A olisi enää sen kyljessä?
Tulessa haluan katsoa maailman palavan
luojan lempilasten nähdä ikeen alle kaatuvan
tahdon tuskan tahdon vaivan, sairauksien armeijan
jotta edes hetken voisi kurjuutensa unohtaa
- CMX -
luojan lempilasten nähdä ikeen alle kaatuvan
tahdon tuskan tahdon vaivan, sairauksien armeijan
jotta edes hetken voisi kurjuutensa unohtaa
- CMX -
Re: Ghargeamisesta
Ei voi. Missään ei sanota, että voisi, joten ei voi.Peltsu kirjoitti:Eli, unitti A ghargeaa unitti B:n kylkeen. B ei ole valmiiksi lähitaistelussa, joten voiko B missään vaiheessa kääntyä niin päin ettei A olisi enää sen kyljessä?
Joidenkin teorioiden mukaan single modelit saavat kääntyä jos niiden sivustaan hyökätään. Itse en ole varma, mutta olen näin kuitenkin pelannut aina. Varmistuksia?
Ghargaa?
Nauroin ihan älyttömästi kun huomasin että se ei ollut kirjoitusvirhe, vaan et yksikertaisesti osaa kirjoittaa sitä. Chargaa tai Chargeaa on oikein, tiedä sitten tästä suomienglannista.
Ghargaa?
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vain 20 tai 25-millisellä beissillä olevat single modelit ja vain silloin kun eivät ole valmiiksi closiksessa.Acoparaptor kirjoitti:Joidenkin teorioiden mukaan single modelit saavat kääntyä jos niiden sivustaan hyökätään. Itse en ole varma, mutta olen näin kuitenkin pelannut aina. Varmistuksia?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Lihamestari
Tunnetaan myös nimellä Man-Sized Model on foot.jullevi kirjoitti:Vain 20 tai 25-millisellä beissillä olevat single modelit ja vain silloin kun eivät ole valmiiksi closiksessa.Acoparaptor kirjoitti:Joidenkin teorioiden mukaan single modelit saavat kääntyä jos niiden sivustaan hyökätään. Itse en ole varma, mutta olen näin kuitenkin pelannut aina. Varmistuksia?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Joka ei ole itsestäänselvyys kaikille.Lihamestari kirjoitti:Tunnetaan myös nimellä Man-Sized Model on foot.jullevi kirjoitti:Vain 20 tai 25-millisellä beissillä olevat single modelit ja vain silloin kun eivät ole valmiiksi closiksessa.Acoparaptor kirjoitti:Joidenkin teorioiden mukaan single modelit saavat kääntyä jos niiden sivustaan hyökätään. Itse en ole varma, mutta olen näin kuitenkin pelannut aina. Varmistuksia?
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Lihamestari