Samat Chaos lordit 40kssa ja Fabassa.
-
Ancient Kroxigor
Samat Chaos lordit 40kssa ja Fabassa.
Eli tänään ku selailin miniatyyri gallereita Warhammer sivustoissa huomasin että Hordes Of Chaosilla JA 40k:n Chaos Space Marineilla on samat lordit! Bloodthirster, Lord Of Change, Unclean one ja keepers of Secret. Myös niillä kummalakin on Chaos Spawneja, ja 40k:lla on myös Beasts Of Chaosin Warhoundseja.
Olen ihmettelyt tätä muutenki kauan. Onko 40k sama maailma kuin Fabassa? Vai ovatko he ovat olleet kummassakin maailmassa yhtäaikaa tai eriaikaa? Vai onko tässä jokin muu vastaus? Olen ihan hämmentynyt nyt.
Muokkaus: En tiedä mihin tämä aihe kuuluu. FB: Historia, 40K: Historia, tänne tai jonneki muualle.
Olen ihmettelyt tätä muutenki kauan. Onko 40k sama maailma kuin Fabassa? Vai ovatko he ovat olleet kummassakin maailmassa yhtäaikaa tai eriaikaa? Vai onko tässä jokin muu vastaus? Olen ihan hämmentynyt nyt.
Muokkaus: En tiedä mihin tämä aihe kuuluu. FB: Historia, 40K: Historia, tänne tai jonneki muualle.
Mmm... Zombie flesh... 
-
Zymeth Salkir Dkhan
Hyvä kysymys:DThelacan kirjoitti:Jos sinulla on demoni joka esiintyy molemmissa peleissä, sille on figu. Niin miksi helvatussa pitäisi muka tehdä uusi figu toiseen peliin? Kerros minulle miksi se olisi järkevää?
Sehän olisi kivempaa kun 2 eri demonia(täysin eriä) olisi fabassa ja 40k:ssa.Voisi pelata kummillakin kummassakin,mutta GW:een nerot.Mitä järkeä 2 eriä on tehdä,eivät kuluttajat sitä huomaa vaikka samoja ovatkin.....
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Squatitringwraith 888 kirjoitti:kääpiöt öh hmm...kuolivat sukupuuttoon?:)
Mutta ehkä suurin tekijä on se että eri rodut majailevat valovuosien päässä toisistaan eivätkä suinkaan samalla planeetalla.
To be Ulverized...
40k-maailmalle on kyl ihan oma historiansa.ringwraith 888 kirjoitti:Hmmm...mutta entä jos se onkin silleen että nelkytkoo on FaBa tulevaisuudessa? Haltioista tuli eldareita,empirestä tuli imperial guard,beretonnista tuli mariinit,kääpiöt öh hmm...kuolivat sukupuuttoon?:) ja örkit pysyy örkkeinä.
Se menee suurinpiirtein näin:
Ihmiset on maassa. Sit ne lähtee sieltä ja kohtaa monia eri rotuja ja sotii niitten kanssa.
Tossa demonijutussa on käynyt niin, että ne on jääneet vanhemmista edikoista ja sitten gw on huomannut et "miks ei otettais uusiinkin kirjoihin?" Saa halvalla tuotettua pari uutta yksikköä (ei tarvii concept-arttia, ei uusia modeleita) kirjaan.
40k universumi sijoittuu omaan galaksiimme ja Terra on sama kun maa. Jos on lukenu horus heresy kirjaa, niin siellä lukee että ihmiset alkoivat toisen milleniumin jälkeen valloitaa aurinkokuntaa ja kolonisoivat marsin vuonna 2100.
Eikö fabassa saanut joskus kauan aikaa sitten käytää chaos lodreilla plasmapistoleita. Olen tämmöstä jossain kuullut.
Eikö fabassa saanut joskus kauan aikaa sitten käytää chaos lodreilla plasmapistoleita. Olen tämmöstä jossain kuullut.
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
-
Ancient Kroxigor
Kaaosithan ilmestyivät erilaisesta maailmasta? Kuten Fabassa: Avasivat portin, taistelivat Lizardmenejä vastaan, Kadottivat tai tuhosivat Old Onet ja jäivät Warhammer maailmaan.
Eikös nämä samat Chaos örvelöt saapuneet samasta ja omasta maailmastaan 40k maailmalle?
Tää olis aika hieno tarina... että 40kssa ja Fabassa olis jotain yhteistä.
Eikös nämä samat Chaos örvelöt saapuneet samasta ja omasta maailmastaan 40k maailmalle?
Tää olis aika hieno tarina... että 40kssa ja Fabassa olis jotain yhteistä.
Mmm... Zombie flesh... 
Kuulostaisi 40k.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
-
hyytelöperuna
Liber Chaotica on kirja jossa selitetään kaikki kaaoksesta. Kaaoshan on aika universaali juttu, joten voisi sanoa että kuuluu sekä kilosiin että fantsuun.
Tästä on tullut joskus jokaiselle jumalalle oma kirjansa. Taisi olla rajattu erä eli harvinaisia. Tämä 50e liber chaotica kirja on jonkinlainen kokoelma näistä neljästä muusta. Kuten arvata saattaa, jotain on karsittu veks. En omista kirjaa/kirjoja joten tiedot voivat olla heikonlaatusia.
Tästä on tullut joskus jokaiselle jumalalle oma kirjansa. Taisi olla rajattu erä eli harvinaisia. Tämä 50e liber chaotica kirja on jonkinlainen kokoelma näistä neljästä muusta. Kuten arvata saattaa, jotain on karsittu veks. En omista kirjaa/kirjoja joten tiedot voivat olla heikonlaatusia.
Yksittäiset kirjat ovat tietääkseni 96-sivuisia.Liber Chaotica kirjoitti:416-page hardback book that collects all the previously published volumes plus a brand new, never-before-seen section on Chaos Undivided.
Viimeksi muokannut jullevi, Ti 09.08.2005 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."