Onko tirnabori dwarffit hyviä?
-
Mr. Nihtikoplini
Onko tirnabori dwarffit hyviä?
Niin, että onko tirnaborit hyviä vai huonoja?
-
Viljanderi
ainakin olen itse saanut niiltä systemaattisesti turpiini - hard boiled joka ikisellä äijällä on rasittava.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
hyytelöperuna
-
Viljanderi
-
Mr. Nihtikoplini
- NacMacFeegle
Kaipa juu, mutta ison r:n julkaisustrategia taitaa löytyä jostain punaviinipullon pohjalta. Ainakin minua sen logiikka on onnistuneesti väistänyt. Esimerkkinä mainittakoon että Rag fluffikirjassa on tarinat molemmille puuttuville elffeille (á aukeama taustaa) ja ophidianit mainitaan vain eräässä alaviitteessä, mutta niin vain käärmekset ilmestyi ennen metsä- ja pahatonttuja.NacMacFeegle kirjoitti:Mutta eikös niille kääpiöille ole tulossa war-staff + halpis champpa -boxi syksymmällä samoin kuin orqueille?
Eikö noilla ophidianeilla ollut jokin linkki cynwälleihinkin?
No jos nyt oikein tulkitsin tuota en-forumeilla käytyä keskustelua, niin suurin osa vanhasta käärmekansasta muutettiin lohikäärmeiksi, joista ainakin osa liittoutui cynwällien kanssa ja jäljelle jääneistä kehittyi nykyiset ophidianit. Tiedä sitten kuinka paljon tämä pitää paikkansa...
-
Karhumies
- Viesti:
Re: Onko tirnabori dwarffit hyviä?
Oikein hyviä. Black paladinini tykkäävät syödä noita aamupalaksi voissa paistettuna, muinaisesta goblinmetsästä kerättävien sienien kera. Pistä resepti ylös.Mr. Nihtikoplini kirjoitti:Niin, että onko tirnaborit hyviä vai huonoja?
Re: Onko tirnabori dwarffit hyviä?
Black Paladinien mädät hampaannysät eivät valitettavasti pysty na-boreihin kun ne ovat kovaksi keitettyjä.Karhumies kirjoitti:Black paladinini tykkäävät syödä noita---
-
hyytelöperuna
Väärin, oikea käännös on Hard-to-Cook, ei Hard-Boiled. Tarkistin asian varmalla Altavistan käännöskoneella.
Ja asiaa: Kyllähän ne kääpiöt aika kovia ja ikäviä ovat. Hitaus satuttaa, mutta jos haluaa hordettaa, sekin käy näillä. Myös hyvä ratsuväki ja magiakin toimii. Eli monipuolinen joukko kyseessä.
Ja asiaa: Kyllähän ne kääpiöt aika kovia ja ikäviä ovat. Hitaus satuttaa, mutta jos haluaa hordettaa, sekin käy näillä. Myös hyvä ratsuväki ja magiakin toimii. Eli monipuolinen joukko kyseessä.
-
Karhumies
- Viesti:
Samaa termiä muistan nähneeni aiemmin Rackscannissa.hyytelöperuna kirjoitti:Väärin, oikea käännös on Hard-to-Cook, ei Hard-Boiled. Tarkistin asian varmalla Altavistan käännöskoneella.
Kärsivällisyys on todellakin hyve, kun aikoo tehdä hyvää käppänäpannua. Paistoaika on pitkä ja lihasta pitää saada mureaa.