1500pts Nurglea
1500pts Nurglea
Listani Magiattomuuden selittää se, että Exalted Demonin olisi tarkoitus lahdata kaikki vihollismaagit, ennenkuin ne ehtivät saada mitään ratkaisevaa aikaan. Tässä tulee:
CHARACTERS
Exalted Demon of Nurgle = 320
-Diabolic Splendour, Stream of Corruption
-Mark of nurgle
Exalted Champion of Nurgle = 193
-Shield
-Filth Mace
-Mark of Nurgle
-Army General
-Barbed Chaos Steed
TOTAL:513
CORES
16 Warriors of Nurgle = 320
-Full command
-HW:s, Shields
-Mark of Nurgle
4 Knights of Nurgle = 222
-Full Command
-HW:s, heavy armour, shields, barbed Chaos Steed
-Mark of Nurgle
Ex Champion tänne
6 Marauder Horsemen = 108
-Musician
-Flails, Shields
5 Marauder Horsemen = 91
-Musician
-Flails, Shields
TOTAL:741
SPECIALS
15 Plaguebearers = 240
TOTAL:240
ARMY TOTAL:1494
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 48
CHARACTERS
Exalted Demon of Nurgle = 320
-Diabolic Splendour, Stream of Corruption
-Mark of nurgle
Exalted Champion of Nurgle = 193
-Shield
-Filth Mace
-Mark of Nurgle
-Army General
-Barbed Chaos Steed
TOTAL:513
CORES
16 Warriors of Nurgle = 320
-Full command
-HW:s, Shields
-Mark of Nurgle
4 Knights of Nurgle = 222
-Full Command
-HW:s, heavy armour, shields, barbed Chaos Steed
-Mark of Nurgle
Ex Champion tänne
6 Marauder Horsemen = 108
-Musician
-Flails, Shields
5 Marauder Horsemen = 91
-Musician
-Flails, Shields
TOTAL:741
SPECIALS
15 Plaguebearers = 240
TOTAL:240
ARMY TOTAL:1494
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 48
Viimeksi muokannut Gorbog, Su 14.08.2005 10:38. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
Eiköhän. . .
Olet.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
Itse ottaisin tuolta Ex. Demonilta tuon extra levelin pois kun tuo magia tuossa armeijassa on aika vähäistä. Sinuna yrittäisin saada jostain kiskottua pisteitä warruihin. Ei siitä pelosta ole hyötyä jos porukkaa on vähän. Plaguebearerit heittäisin mäkeen ja ottaisin näiden tilalle ryhmällisen Knighteja ja pisteitäkin jäisi yli. Ja jos siulla olisi ryhmä Nurglen ritareita, niin ex. champalle voisi heppa olla aika rok. Eipä tässä muuta, ihan kiva lista.
raastin raastaa ja ryystää
Marauder horsemeneiltä kannattaa ottaa full command pois ihan suosiolla. Muusikon voisit ehkä jättää ja aseistukseen suosittelisin flaileja. Plaguebearerit yhdistäisin yhteen 16 ryhmään ja spawninkin voisi jättää pois. Sitten kun vielä pihtailet charactereissasi, niin saat edes jonkinlaisen knighti unitin.
Tuollaisia muutoksia ainakin itse harkitsisin.
Tuollaisia muutoksia ainakin itse harkitsisin.
"Chaos is the only true answer"
Warrurykmentin koko kannattaa nostaa 16 warruun ja laittaa näille great weaponit kouraan. Horsemeneille kannattaa laittaa flailit heittokeihäiden tilalle ja jos pisteet riittää niin lisätä niille ehkä myös shieldit.raastin kirjoitti:Nyt näyttää jo paremmalta. Siuna kuitenkin ottaisin tuolta Ex.Champalta Demoni ratsun pois alta ja laittaisin tilalle ihan normaalin barded chaos steedin. Demonilta tuo leveli pois, ei se sillä mitään saa aikaan. Ja sitten ylijäämä pojoilla hanki lisää warruja.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Muuten olen samaa mieltä kanssasi, mutta mielestäni warruille ei kannata antaa great wepoja. HW + shield combolla ne saa paremman armour saven ja saattavat selvitä sinne lähitaisteluunkin. Ja lista näyttää imo nyt oikein mallikelpoiselta.SMusta kirjoitti:Warrurykmentin koko kannattaa nostaa 16 warruun ja laittaa näille great weaponit kouraan. Horsemeneille kannattaa laittaa flailit heittokeihäiden tilalle ja jos pisteet riittää niin lisätä niille ehkä myös shieldit.raastin kirjoitti:Nyt näyttää jo paremmalta. Siuna kuitenkin ottaisin tuolta Ex.Champalta Demoni ratsun pois alta ja laittaisin tilalle ihan normaalin barded chaos steedin. Demonilta tuo leveli pois, ei se sillä mitään saa aikaan. Ja sitten ylijäämä pojoilla hanki lisää warruja.
- Finklestein
warruja ei kannata ottaa lainkaan: Ne ovat hitaita, kalliita ja hitaita.. sanoinko jo hitaita. Ampuvaa armeijaa vastaan varsinkin ne eivät tule pääsemään lähitaisteluun. Niiden tilalle kannattaa ottaa skirmaavia beastmaneja tj muuta-- warrut on pisteiden haaskausta.
Itse en ottaisi exalted demonia missään nimessä. Furyilla saat hoidettua ne maagit pois paljon halvemmalla.
Noita fast cavalryjakaan ei kyllä tarvitse kuin yhden unitin.
Noista irtoaa jo paljon pisteitä-- ota vaikka spawni nurgle merkillä
Itse en ottaisi exalted demonia missään nimessä. Furyilla saat hoidettua ne maagit pois paljon halvemmalla.
Noita fast cavalryjakaan ei kyllä tarvitse kuin yhden unitin.
Noista irtoaa jo paljon pisteitä-- ota vaikka spawni nurgle merkillä
Warrut ovat lähinnä tyylikkäitä ja ainakin tekevät Kaaos listasta jotenkin erilaisen ja saavathan nämä toki jotakin aikaan jahka käsikähmään pääsevät. Tottahan toki niiden hinnalla saisi paljon tehokkaampia Kaaos nihtejä, mutta ne ovat niin mielikuvituksettomia ja niitä nyt näkee jo valmiiksi niin paljon. Ja Furyt olisivat ehkä tehokkaampia kuin Ex. Daemon, mutta ainakin tuo Demoni tekee listasta erilaisen. Ja tuon listan mukavuus on miusta juuri se erilaisuus.
- Finklestein
Totta, mutta jos haetaan tehokasta armeijaa niin nuo jotka laitoin tohon ylös on juuri sitä mitä tarvitaan. Itse kyllä voisin tuon exalted demonin ottaa, mutta noita warruja en ottaisi missään nimessä.
Mutta jos oikein erilaista haetaan niin tuohon listaan pitäisi ehdottomasti tunkea beastmaneja. Ne voisi sitten konvertoida sellaisiksi mikä tekisi niistä nurglen näköisiä.
Nykyään kaaos listat ovat täysin persoonattomia. Tziitz magia juustotusta ja choseneita tunkee joka reijästä ja kolosta.
Mutta jos oikein erilaista haetaan niin tuohon listaan pitäisi ehdottomasti tunkea beastmaneja. Ne voisi sitten konvertoida sellaisiksi mikä tekisi niistä nurglen näköisiä.
Nykyään kaaos listat ovat täysin persoonattomia. Tziitz magia juustotusta ja choseneita tunkee joka reijästä ja kolosta.
Eikös ritareita ole yksi liian vähän? Ei kai yksikkökokoa voi vähentää sillä perusteella, että heittää heron samaan soppaan?
Minä tykkään listan tyylistä. Pidän kävelijöitä ratsumiehiä tyylikkäämpinä, myös nurkkelissa on asennetta. Enemmän kuin muissa kaaosjumalissa yhteensä. Ja on se pelotusvoima ihan kätevä.
Minä tykkään listan tyylistä. Pidän kävelijöitä ratsumiehiä tyylikkäämpinä, myös nurkkelissa on asennetta. Enemmän kuin muissa kaaosjumalissa yhteensä. Ja on se pelotusvoima ihan kätevä.