"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helf 2000 pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Encore

Helf 2000 pts

Viesti Kirjoittaja Encore »

Taas vaihteeksi olen päättänyt päästää listaa revittäväksi nettiin ja pitemmittä puheitta olkaa hyvä:

Pretty Girl
Arch mage
Level 4 35 pts;
Ring Of Fury 30 pts;
Silver Wand 10 pts;
Dispel Scroll 20 pts;
yht. 315 pts

Hmmm... Ainut naispuolinen henkilö armeijassa...

Not-So-Pretty Boy
Mage
Level 2 35 pts;
Dispel Scroll 20 pts;
Seer 30 pts;
Pure of Heart;
yht. 180 pts

Characterit yhteensä: 495 pts

-------------------------------------------------------------------------------------
6x Silver Helms; Full Command;Full Armor
yht.173 pts

6x Silver Helms; Full Command;Full Armor
yht.173 pts

Häröilevät, yrittävät saada jotain aikaan

20x Spearmen;Full Command
yht.239 pts

Pistävät. Joskus.
Core yht. 585
-------------------------------------------------------------------------------------
7x Dragon Princes;Full Command
yht.227

Lohmuilla kimpuun kuin olis jo!

2x Tiranoc Chariot
yht.170

"Sir Jyrinää edessä!"

18x Swordmasters; Full command
yht.264

Ilkeitä pikkuhaltioita

1x Great Eagle 50 pts

2x Repeating Bolt Thrower 200 pts

YHT.2002 pts
Power Pool:8+1+Bound
Dispel Pool:5+Scrollit
Models in Army:69

Nooh, eni aidies?
Vastassa olisi tuttuun tapaan Delffejä, VC:tä ja
Empireä (<---- Juusto)
Ja Delffien ilkeä Countercharge banneri rasittaa...

Listaedit1 : Hopeakypäristä putosi kaksi pois, kotka tilalle ja sankareiden varustusta vaihdettu
Viimeksi muokannut Encore, Ke 24.08.2005 16:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Äläkää nillittäkö!
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

7:n ukon ratsuvä'kiyksiköt on vähän hassuja, muihinkään ei kujitenkaan niin montaa saaa kontaktiin, ja ampumistakaan vastaan siitä ei niin paljon saa hyötyä. Seitsemännet ritarit tiputtamalla saisi kotkan jotka on perin hyviä.

Toinen näppärä muutos olisi seerin antaminen pikkumaagille, jolloin tämä voi ottaa esim. shadowia. Isolta maagilta seer pois, scrolli siirtoon sille ja kaveriksi silver wand, 5 loitsua on kuitenkin melkein yhtä varma kuin seer ja maksaa 20 pinnaa vähemmän.
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Hei Hei hei! Ei se minun armeija nyt niin juusto ole, jos vastustajalla on magiaa.

Mutta itse listaan. Muuten melko hyvä, mutta yksi asia vaivaa...

SPEARMENEJÄ!?! Surkeita haltioita, jotka joko menettävät älyttömästi omia jos niihin chargetetaan, ja jos ne chargettaa, niin vain eturivi pääsee lyömään. Myöskin ainoa järkevä käyttö näille on arkkimaagin puollustus.

Tuo lista itse asiassa on todennäköisin antamaan päihin minun listalleni. Heti VC:n jälkeen (Jaiks!? Pelkoa!)
blaa blaa aargh
Fire Warrior Ashue'ol

Viesti Kirjoittaja Fire Warrior Ashue'ol »

krhmm... jos spermapankkeereilla chargettaa, siis suurhaltia sellaisilla, voi lyödä kahdesta rivistä. Tietääkseni.....
"Life sucks and the you fucking die."

Ozzy Osbourne
Encore

Viesti Kirjoittaja Encore »

Cutter kirjoitti: SPEARMENEJÄ!?! Surkeita haltioita, jotka joko menettävät älyttömästi omia jos niihin chargetetaan, ja jos ne chargettaa, niin vain eturivi pääsee lyömään. Myöskin ainoa järkevä käyttö näille on arkkimaagin puolustus.
Hmmmm, fakta homma mutta jos laskemme tod.näköisyyksiä...
Spearelffeillä on kolmeränkkiä,banneri,outnumbeerointi;ellei vastassa ole VCtä tai muuten vain iso massa. Joten minulla +5 CR ennen taistelun alkussa...
Ja niiden huonoudesta;ne vievät aivan liikaa pisteitä laatuunsa nähden :D
Äläkää nillittäkö!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”