Nippu viime aikoina maalaamiani nappeja
Nippu viime aikoina maalaamiani nappeja
Heippa,
mäkin maalaan vielä toisinaan. Tälläisiä on viime aikoina tullut tehtyä.
Tämän maalasin aikoinaan GW:n kisaan. Ihan kiva figu, ei siitä sen kummempaa. Kulta-turkoosipäähine on onnistunut aika nätisti.
Nämä olivat ropeconin maalauskisassa. Aika kiireellä maalattuja nappeja, mutta ihan pelikelpoisia. Maalaan hiljalleen armeijan näitä, jos vain jaksan.
Tämä dreadi on edellisten nurglemiesten kaveri. Taas aika nopeasti maalattu nappi, silmät ovat kivoja.
Nurgle-joukkion komentaja. Iso kuva ja pieni kuva. Tätä maalasin jo hieman pidempään. Tätä, kuten muitakin nurglemariineita on pidennetty n. 3-4 milliä, tämä ja muut ovat suunnilleen päätä pidempiä kuin GW:n tavalliset mariinit.
Tämän tyttösen maalasin viime viikolla, halusin käyttää syksyisiä värejä. Toiset tykkäävät, toiset eivät. Maalausteknisesti tosi nopeasti ja aika suttuisesti maalattu figu.
Kommentteja arvostetaan.
mäkin maalaan vielä toisinaan. Tälläisiä on viime aikoina tullut tehtyä.
Tämän maalasin aikoinaan GW:n kisaan. Ihan kiva figu, ei siitä sen kummempaa. Kulta-turkoosipäähine on onnistunut aika nätisti.
Nämä olivat ropeconin maalauskisassa. Aika kiireellä maalattuja nappeja, mutta ihan pelikelpoisia. Maalaan hiljalleen armeijan näitä, jos vain jaksan.
Tämä dreadi on edellisten nurglemiesten kaveri. Taas aika nopeasti maalattu nappi, silmät ovat kivoja.
Nurgle-joukkion komentaja. Iso kuva ja pieni kuva. Tätä maalasin jo hieman pidempään. Tätä, kuten muitakin nurglemariineita on pidennetty n. 3-4 milliä, tämä ja muut ovat suunnilleen päätä pidempiä kuin GW:n tavalliset mariinit.
Tämän tyttösen maalasin viime viikolla, halusin käyttää syksyisiä värejä. Toiset tykkäävät, toiset eivät. Maalausteknisesti tosi nopeasti ja aika suttuisesti maalattu figu.
Kommentteja arvostetaan.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- Warcrafter
Tykkäsin tosta komentajasta, banneri sen jalkojen juuressa on magee ja väriteema on omaperäinen. ja kaikki muutkin figut oli erinomaisia mutta erityisesti pidin komentajasta (ja en yleensä ollenkaan pidä Nurgle aiheisista figuista)
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Hyvää maalausta jne, ei varsinaisesti tullut mitään "oo waau"-elämystä mutta pelaisin ylpeänä tuon näköisella armeijalla. Nurglet siistejä, en keksi mitään valittamista. Mimmifigu näyttää kun se olis just ollu kävelly lantiota myöten järveen ja takas =D Aidon näköinen miekka ja hyvä väri hiuksissa, +++.
Hyvää jälkeä siis! =)
Hyvää jälkeä siis! =)
- Satanic Bunny
Ihan kivojahan nuo.
Drediä katoin Conissa - eikös se siellä ollutkin? Ajattelin, että "nyt joku on kopioinut Dayn Dredin viime vuodelta" ;D
Kyllähän noissa maalausteknisesti vois päästä vielä paljonkin pidemmälle, mutta ei se aina oo tärkeintä. Kyllä itekin voisin joka pelifiguuni alkaa hieroa "täydellisiä blendejä" ja mitälie muuta, mutten näe sitä kustannustehokkaaksi - figuja kun kuitenkin on maalattavana, ja paljon.
Drediä katoin Conissa - eikös se siellä ollutkin? Ajattelin, että "nyt joku on kopioinut Dayn Dredin viime vuodelta" ;D
Kyllähän noissa maalausteknisesti vois päästä vielä paljonkin pidemmälle, mutta ei se aina oo tärkeintä. Kyllä itekin voisin joka pelifiguuni alkaa hieroa "täydellisiä blendejä" ja mitälie muuta, mutten näe sitä kustannustehokkaaksi - figuja kun kuitenkin on maalattavana, ja paljon.
Pidän erityisesti tuon damnselin värivalinnoista ja vaikka nuo freehand -kuviot ovatkin hieman nopeasti tehdyn näköisiä (lähinnä tuo fleyr de lys voisi olla ohuempi), niin muuten pidän tuosta pehmeästä lähestymistavasta. Silmiinkin olisi voinut ehkä muutaman minuutin enemmän kuluttaa aikaa.
Erityisen vaikutuksen tekee nuo yksityiskohtien "korostamatta jättäminen", jolloin lopputulos näyttää pehmeämmältä ja realistisemmalta kuin figuissa yleensä.
Haluatko valaista hieman millä tekniikalla olet nuo väriliukumat saanut aikaiseksi ja mikä oli NMM reseptisi?
Erityisen vaikutuksen tekee nuo yksityiskohtien "korostamatta jättäminen", jolloin lopputulos näyttää pehmeämmältä ja realistisemmalta kuin figuissa yleensä.
Haluatko valaista hieman millä tekniikalla olet nuo väriliukumat saanut aikaiseksi ja mikä oli NMM reseptisi?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Kiitos kommenteista kaikille.
Freehandit ovat tosiaan vähän nopeasti tehdyt ja silmät sukkaavat - etenkin se silmä, jota ei kuvassa näy!
Miekan maalauksessa ei ole mitään järin ihmeellistä. Sekoitin harmaaseen valkoista ja korostin ihan normaalisti blendaten miekan yläpuolta kärkeä kohti ja varjostin mustalla alapuolaa kädensijan suuntaan. Sitten korostin yläpuolta ohuilla valkoisilla glazeilla kärkeä kohti (parikymmentä kerrosta) ja varjostin alapuolta ohuesti mustalla inkillä glazeten miekan kahvaa kohti (parikymmentä kerrosta taas). Jos rajoja tuntui jäävän, featheroin ne pois.
Joo, mä olen samaa mieltä. Mutta en ihan tykkää tuosta sävystä. Olen pitkään koettanut matkia aidon punaisia hiuksia (tyttöystävä on punapää joten minulla on malli aina parin metrin päässä), mutta yritän edelleen...Shakti kirjoitti:Tyttosen hiuksiin ehka itse laittaisin vahan monipuolisemmin ja rohkeammin savytysta, mutta itse vari on miusta tosi hyva.
Joo, ihan totta. Mä en vaan ole osannut panostaa tekniikkaan 10.8.2003 jälkeen. Pitäisi vaan taas yrittää ja treenata tekniikkaa aloittaen ihan alusta.Nostra kirjoitti:Kyllähän noissa maalausteknisesti vois päästä vielä paljonkin pidemmälle, mutta ei se aina oo tärkeintä. Kyllä itekin voisin joka pelifiguuni alkaa hieroa "täydellisiä blendejä" ja mitälie muuta, mutten näe sitä kustannustehokkaaksi - figuja kun kuitenkin on maalattavana, ja paljon.
Mäkin tykkään damselin väreistä. Valitsin värit ensin ja sitten ryhdyin etsimään figua, johon ne sopivat.Silveri kirjoitti:Pidän erityisesti tuon damnselin värivalinnoista ja vaikka nuo freehand -kuviot ovatkin hieman nopeasti tehdyn näköisiä (lähinnä tuo fleyr de lys voisi olla ohuempi), niin muuten pidän tuosta pehmeästä lähestymistavasta. Silmiinkin olisi voinut ehkä muutaman minuutin enemmän kuluttaa aikaa.
Miekan maalauksessa ei ole mitään järin ihmeellistä. Sekoitin harmaaseen valkoista ja korostin ihan normaalisti blendaten miekan yläpuolta kärkeä kohti ja varjostin mustalla alapuolaa kädensijan suuntaan. Sitten korostin yläpuolta ohuilla valkoisilla glazeilla kärkeä kohti (parikymmentä kerrosta) ja varjostin alapuolta ohuesti mustalla inkillä glazeten miekan kahvaa kohti (parikymmentä kerrosta taas). Jos rajoja tuntui jäävän, featheroin ne pois.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
Fire Warrior Ashue'ol
- figunarkki
Nurglet olivat hienoja, mutta tuo khalida on aivan upea, varsinkin se base. Tai siis ne luu osat siinä, samoin ne kääreet. Muutenkin kokonaisuutena aivan loistava, en osaa sanoa siitä mitään pahaa. Damselkin on tosi hieno. Pidän erityisesti ihosta ja tuo syksymeininki on tosi siisti. Ei voi muuta sanoa, kuin että hyvin maalaat. Ja kaikenlisäksi sinun nmm:äsi on niitä harvoja joista pidän, varsinkin sellanen harmaan sininen metallin maalaus on karsean näköstä, mutta sä saat siitä tehtyä oikeasti metallin näköstä, propsit siitä. 
Mutta tuo khalida oli aika wau, näytti kuvassa jopa hienommalta ku livenä.
Mutta tuo khalida oli aika wau, näytti kuvassa jopa hienommalta ku livenä.
To be Ulverized...
-
Warlord Sneek Sneek
jaa-a
UPEAa jälkeä.... jotkut ne osaa maalata... harmi etten itse osaaa....
"Älä luule luuta heinäks, mammutin päätä markkinaks."