Eka lista Rangers of Gondor teemalla 300pts
Eka lista Rangers of Gondor teemalla 300pts
Eli kommenttia vaa! No eihän tässä nyt mitää kunno kommenttia saa kun on vaa 2 johtajaa ja muut on vaa tavallisii rangereja. Vastassa Haradrimeja ja Uruk-haita.
Heroes:
Faramir Captain of Gondor 75pts
- Bow
Damrod Captain of Rangers of Gondor 50pts
-------------------------------------------------------------------------------------
Warriors:
5 Rangers of Gondor 35pts
-------------------------------------------------------------------------------------
Yhteesä 300/300
Molemmat johtjat menevät eri ryhmiin jelppaamaan.
Heroes:
Faramir Captain of Gondor 75pts
- Bow
Damrod Captain of Rangers of Gondor 50pts
Warriors:
Yhteesä 300/300
Molemmat johtjat menevät eri ryhmiin jelppaamaan.
Ostetaan Gondorin rangereja, Faramir ja Damrod!!!
Pisteistä päätellen kaikilla on jousi ja miekka.
Lista nyt on aika yksinkertainen. Gondorilainen full-shoota voi olla jännä, onhan vastustajasi suostunut sellaiseen? Listan kaikilla jäsenillä on korkeat F-arvot, ja Faramir on myös tehokas lähitaistelija. Heikkous tuleekin sitten siitä, että defence on todella matala kaikilla, eikä tukijoita(=keihäitä) ole lainkaan. Tuo nelosen defence on paha, jos vastassa todella on uruk-hai, ja haradrimin nuoletkin tekevät tuhoa, mikäli et saa suojaa maastosta.
Riippuen skenusta, kannattaa miettiä kumpiin niitä nuolia ampuu, haradrimiin vai urukkeihin.
Lista nyt on aika yksinkertainen. Gondorilainen full-shoota voi olla jännä, onhan vastustajasi suostunut sellaiseen? Listan kaikilla jäsenillä on korkeat F-arvot, ja Faramir on myös tehokas lähitaistelija. Heikkous tuleekin sitten siitä, että defence on todella matala kaikilla, eikä tukijoita(=keihäitä) ole lainkaan. Tuo nelosen defence on paha, jos vastassa todella on uruk-hai, ja haradrimin nuoletkin tekevät tuhoa, mikäli et saa suojaa maastosta.
Riippuen skenusta, kannattaa miettiä kumpiin niitä nuolia ampuu, haradrimiin vai urukkeihin.
Miks noi ranger of gondorit on pistetty erikseen ihan samojahan ne kaikki on olisit voinut pistää vain 30ranger of gondoria etkä:
Mutta samapa tuo.
Joo sit listaan: elikkä elikkä hmm hmm hmm elikkä tota mmmm niin eli onkohan vastustaja suostunut että kaikilla on jouset koska se on sääntöjen vastaista aiaiai, kyllä tohon nyt jotain perus mosureita olis voinu ottaa, niin olisit saanut massaa mutta jos tota teemaa nyt haet niin turha mun on tässä valittaa oot nyt saavuttanut tuon teeman joten eipä tohon oikeen mitään voi sanoa.
Mutta samapa tuo.
Joo sit listaan: elikkä elikkä hmm hmm hmm elikkä tota mmmm niin eli onkohan vastustaja suostunut että kaikilla on jouset koska se on sääntöjen vastaista aiaiai, kyllä tohon nyt jotain perus mosureita olis voinu ottaa, niin olisit saanut massaa mutta jos tota teemaa nyt haet niin turha mun on tässä valittaa oot nyt saavuttanut tuon teeman joten eipä tohon oikeen mitään voi sanoa.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Tietääkseni mikään sääntö ei kiellä full-shootaa. Tämä koskee vain turnauksia ja joitain skenuja, ja tuon armeijan pisteistäkin (300) näkee ettei sillä mihinkään turnaukseen olla menossa.voi kirjoitti: kaikilla on jouset koska se on sääntöjen vastaista aiaiai
Ei sillä, etteikö tuo olisi aika epäreilu esim. ennakoidussa yhteenotossa.
Niinpä niin olimpas minä tyhmä.Captain Boromir kirjoitti:Tietääkseni mikään sääntö ei kiellä full-shootaa. Tämä koskee vain turnauksia ja joitain skenuja, ja tuon armeijan pisteistäkin (300) näkee ettei sillä mihinkään turnaukseen olla menossa.voi kirjoitti: kaikilla on jouset koska se on sääntöjen vastaista aiaiai
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
- makkarafolio
Kieltää. Se taho on pelaamiseen liittyvät normit ja tavat. Pelaajien välillä on kirjoittamaton sääntökirja, jossa kielletään myös teemattomat armeijat sekä sauronin liikakäyttö.Captain Boromir kirjoitti:Tietääkseni mikään sääntö ei kiellä full-shootaa.voi kirjoitti: kaikilla on jouset koska se on sääntöjen vastaista aiaiai
Kyllä tällä pelaa, sillä onhan tässä persoonaa. Pidä huoli, ettet ala vakituisesti käyttämään, sillä syöhän tämä miestä.
Jos haluat tästä laillisen, vaihda 2/3 joukoista keihäisiin.
Ranger of northit ovat huonoja enkä suosittele niitä kellekkään, vievät liikaa pisteitä eivätkä tapa ketään.klonkku kirjoitti:tässä menee kyllä teema, mut voisit ottaa vaikka rangers of the northeja keihäillä jos rangereissa haluu pysyy ja sitä mukaan voisit ottaa heroiks aragornin tai halbaradin.
Olen itse joskus erehtynyt keräämään näitä ja se oli suuri virhe.
Tiesitkö että kerääminen tarkoittaa usein ostamista eli ostin niitä siksi lisää koska keräsin niitä eikö ole helppo ymmärtää.Pollari kirjoitti:Mutta silti ostit niitä vain lisää.Olen itse joskus erehtynyt keräämään näitä ja se oli suuri virhe.
Njaa minulla ei toiminut yhtään, ne ovat liian kalliita ja niitä saa niin vähän. Ranger of northit ei pärjää yhtään massalle, koska faktahan on että massa mahdin voittaa.Captain Boromir kirjoitti:Kyl o pohjosen sammoojaet aenakki miulla toemmenneet.
- makkarafolio
Voivoi, äläpäs mielipiteitäsi jakele faktoina. Toiset vaan tykkää muhkummasta. Kukapa sanoi, että Pohjoisen vartijoita pitäisi paljaaltaan heittää viiden örkin väliin. Mahdin ja massan yhteistyöllä ja mahdin tarkkaavaisella käytöllä massan avustamiseksi tehdään niitä suurtekoja.voi kirjoitti:faktahan on että massa mahdin voittaa.
Tämä siis miten mitä näen mahdin ja massan harmonian. Itse olen massamiehiä, mutta opetellaan tässä vasta sitä mahdin käyttöä.