Skaven Warlord
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Skaven Warlord
http://photobucket.com/albums/a63/Untero/
Tuolla olisi kuvia. Maalit ovat hiukan lohkeilleet kuljettaessa, niitä pitäisi korjailla, mutta pääasiassa haluaisin vinkkejä maalauksen parantamiseen...
Tuolla olisi kuvia. Maalit ovat hiukan lohkeilleet kuljettaessa, niitä pitäisi korjailla, mutta pääasiassa haluaisin vinkkejä maalauksen parantamiseen...
Pupillit kyllä sopivat skaveneille siinä missä muillekin, mutta kyse on nyt vain tuosta silmämunan koosta, joka on levinnyt alueensa ulkopuolelle - maalaa ylä- ja alapuolelle ihonväriä, niin silmä muuttuu luonnollisemman näköiseksi. Suosittelisin myös isoa iirisaluetta, jolloin varsinainen valkoinen silmämuna-alue jää pienemmäksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
.
Maalien kökköisyys selviää osaksi sillä, että jouduin ohentamaan jotkin maalit uudelleen, koska ne olivat hieman kuivahtaneet. (Sitä siitä seuraa kun ei maalaa muuta kuin helffejä puoleen vuoteen...)
Silmät korjaan ja laitan uuden kuvan tänne.
Silmät korjaan ja laitan uuden kuvan tänne.
- figunarkki
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Silmien väri?
Millä värillä sitten maalaan silmät? Muistaakseni rotilla kyllä on pupillit... Kolmion materiaali ei ole aivan varma, ajattelin että jotain punaista vain, koska skavenarmeijani univormuväriksi ajattelin punaista. (Clanrateilla punainen lippu, vaatteet ja punertavat kilvet. Kaikkien sotakoneiden miehistölle tulee kaavun yläosa/koko kaapu punaiseksi. Kunhan ostan plaguemonkkeja, niidenkin kaavut punaisiksi) Siinäpä selitystä punaisille esineille...
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Re: Silmien väri?
Monet ovat maalanneet skavenien silmät punaisiksi tai vihreiksi. Tosin kummassakin tapauksessa se silmä kannattaa rajata jollain tummemmalla sävyllä, jotta se erottuisi selkeämmin. Saahan niillä tietty olla pupillit, mutta ei tarvitse olla jos et halua. Mutta joka tapauksessa suosittelen myös pienentämään tuota silmää maalasitpa sen millä värillä tahansa.Tyrion kirjoitti:Millä värillä sitten maalaan silmät? Muistaakseni rotilla kyllä on pupillit...
Modern cars - they all look like electric shavers.
Re: Silmien väri?
Meidän rottien(lemmikki) silmät ovat kokolailla mustat, valkoista niissä ei ainakaan ole. Rottien silmät ovat(yleensä) joko mustat tai punaiset. Mutta tietenkin, WHFB:han tämä on joten...Tyrion kirjoitti:Millä värillä sitten maalaan silmät? Muistaakseni rotilla kyllä on pupillit...
Musta silmä sopii kuitenkin parhaiten: musta silmä, heijastukseksi hyvin harmaa piste johonkin kohtaan, johon aivan minimaalinen valkoinen piste yleensä oikeaan/vasempaan yläkulmaan. Itse tein silmät ennen valkoiselle musta piste, jonka jälkeen siirryin tapaan musta pohja ja reunoille valkoiset josta olen siirtynyt tapaan musta silmä + heijastus tai musta pohja-> valkoinen, jättäen mustat reunat-> musta pupilli + heijastus.
Joka tapauksessa, pienennä valkoista reilusti, rajaa mustalla, levennä pupillia äläkä tee siitä kokonaista ympyrää(yltä ja alta siivu pois). Ohut ja terävä sivellin, juokseva maali...
Muuten figu näyttää kelpo pelifigulta, ehkä hieman kuivaharjattu. Kuivatettu kääpiö trophyna, kun ei vertakaan vuotanut(vitsi) ;] Olikohan siinä kaikki... kai sit niin. Hyvää jälkeä, ja sit reenaan.