"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä hyötyy unit strengtista on?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
MaReman

Mitä hyötyy unit strengtista on?

Viesti Kirjoittaja MaReman »

Niin eli mitä siitä hyötyy tai onko sillä mitää väliii? Sääntökirja on ja oon yrittäny ettii sitä mutta ei löydä ja jos sille on joku sääntä nii vois joku sanoo sen sivun.
Olen ihminen.
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Siitä on esim sillain hyötyä, että close combatissa se, jolla on isompi unit strength saa yhden pinnan.

Lisäksi jos aiheutat pelkoa (siis fear, duuuh) niin on harvinaisen kätevää olla outnumber (eli siis isompi US, unit strenght) sillä silloin vastustajat lähtee automaattisesti karkuun jos häviävät close combatin, tämä siis vain jos aiheuttaa pelkoa, tai pakokauhua (fear tai terror)

Myös yksi hyöty isosta US:stä on, jos hyökkää sivusta vastustaan kimppuun. Jos sinulla on US ALLE 5, et saa mitään bonuksia, mutta jos se on yli 5, niin vastustajasi ei saa mitään rank bonuksia lähitaistelussa, LISÄKSI saat itse 1pisteen siitä että hyökkäät sivusta, 2 jos hyökkäät takaa.

Siinä muutamia hyötyjä, kyll kai niitä on lisempää
MaReman

Mutta mistä näkee sen mikä se us on`?
Olen ihminen.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

The BOOK s.41
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
MaReman

thx!
Olen ihminen.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Älä katso Unit Strenaa kirjasta, informaatio on monilta osin vanhentunutta. Tuoreempi US-taulukko löytyy FAQ:ista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
MaReman

harmi vaa että en voi lukee sitä :(
Olen ihminen.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Siis jokaisesta jalkamiehestä sis.characterit saat yhden(1) us, ratsastavista ja lentävistä hahmoista kaksi(2). Charioteilla ja isommilla otuksilla(kroxigor, trolli tjsp.) on kolome(3) ja hirviöillä sis. isot ratsut, on haavojensa verran eli yleensä nelijästä kuuteen(4-6).

Jos flankkaat vastustajan joka on jo taistelussa vastustajan täytyy ottaa paniikki testi JOS us on 5 tai isompi. Lisäksi vastustaja ei saa enää resoa rankeistä JOS flankkaajan us on 5 tai isompi. Us:stä on kaikki maailman hyöty :] (<-voi olla virheitä)
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

Omenapoika kirjoitti:Siis jokaisesta jalkamiehestä sis.characterit saat yhden(1) us, ratsastavista ja lentävistä hahmoista kaksi(2). Charioteilla ja isommilla otuksilla(kroxigor, trolli tjsp.) on kolome(3) ja hirviöillä sis. isot ratsut, on haavojensa verran eli yleensä nelijästä kuuteen(4-6).

Jos flankkaat vastustajan joka on jo taistelussa vastustajan täytyy ottaa paniikki testi JOS us on 5 tai isompi. Lisäksi vastustaja ei saa enää resoa rankeistä JOS flankkaajan us on 5 tai isompi. Us:stä on kaikki maailman hyöty :] (<-voi olla virheitä)
Eikös Charioteilla ole yleensä US 4? Eikä kannata kirjoittaa mitään jos ei ole varma, sillä sillon vain sekoittaa aloittelioiden päät, ja se ei auta ketään
Satanic Bunny

Viesti Kirjoittaja Satanic Bunny »

Chariottien US on 4.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Valhalla

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

--Hellraider-- kirjoitti:Chariottien US on 4.
Paitsi demonisten, joilla osalla on valmiina US 5. Myös characteri kärryssä muuttaa US:sää.
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
MaReman

Mut siis lasketaanko se us niin että nii montaku miesti sulla on yhes rivis nii jokasesta saa vaikka yhen us=?
Olen ihminen.
Pörrö

Viesti Kirjoittaja Pörrö »

Ei vaan US otetaan koko yksiköstä.
Esim. Oli sinulla 20 man-sized modellin yksikkö minkälaisessa muodostelmassa tahansa niin sillä on US20.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että http://www.puppulausegeneraattori.fi parantaa reaktiota tämänhetkisen tilanteen suhteen.
MaReman

Ok nyt on selvä.
Olen ihminen.
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

anteeksi nyt, se oli erehdys. (light chariotin us on muuten 3.)
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

jullevi kirjoitti:Älä katso Unit Strenaa kirjasta, informaatio on monilta osin vanhentunutta. Tuoreempi US-taulukko löytyy FAQ:ista.
Ja vielä selkeämpi ja yksityiskohtaisempi täältä.
Possu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”