"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cynwall Varsym (vaikutteita itämaisista elokuvista)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Matti
Valvoja

Cynwall Varsym (vaikutteita itämaisista elokuvista)

Viesti Kirjoittaja Matti »

Valmistaja: Rackham
Figu: Cynwall Varsym

Kuva: Täällä.

Sepostusta:

Tällä kertaa en jätäkään arvailun varaan, mitä on haettu (kuten Asadarin suhteen taisin tehdä), vaan kerron heti, jotta osaatte suhteuttaa mihin verrattuna palaute tulisi antaa ja toisaalta listaan omaa arviotani napista + parilta muulta jo kuultua näkemystä.

Nähtyäni tämän napin ihastuin sen lennokkaaseen asentoon ja "Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme"-tunnelmaan. 'Conissa sitten ostimmekin Hukan kanssa tuon blisun puoliksi, minulle tämä yksilö ja Hukalle toinen.

Aluksi piti tehdä tämä öiselle kadulle, eli valkosta hiekkaa, jotain pientä rojua, varjoja, puun lehtiä jne. Irc:ssä sitten sitten muistaakseni Machiavellin höpinöistä sai inspiraation kokeilla, että tyyppi olisikin hyppäämässä katolle. Katon skulptauksesta tajusin vasta kolmannen rivin kohdalla miten homma pitäisi tehdä ja siksi aiemmat jäivät karuiksi. Jälkikäteen ajatellen, myös talon seinä olisi pitänyt maalata eikä jättää mustaksi.

Jos nyt jälkikäteen mietin, missä kaikessa menin metsään niin aika liuta tulisi, kuten esim. en katsonut elokuvaa etukäteen tarpeeksi, jonka takia kattotiilet ovat vääränmallisia. Lisäksi figu olisi kaivannut konvertointia niin, että metalliosia olisi vähennetty, löysiä hunteita lisätty, aseita pienenneetty jne. Jolloin figusta olisi tullut reilusti enemmän sitä, mitä lähdin hakemaan. Mutta kyllä se noinkin toimii jotenkin.

Maalauksen suhteen kattotiilet kiiltävät, koska niissä on useita inkkiwasheja ja kuvasin ennen lakkausta. NMMt eivät toimi (taitaa olla jo hitusen aika siitä kun viimeeksi tätä yritin), tai ainakin ne kaipaisivat lisää kontrastia ja siis oikeastaan rytmityksen vaihdosta, nyt jo miekat menevät tummanharmaasta valkoiseen, mutta kontrastia ei ole tarpeeksi. Metallit näyttävät nyt myös olevan hyvin pitkälti päivänvalossa - itse figun ollessa melko yöllinen (tai siihen ainakin on pyritty). Sinistä on sävytetty myös vielä hitusen purple inkillä, jolloin tuli ihastuttua kyseiseen aineeseen. :) Vielä tosin ei rohkeus riitä isompaan leikkiin.

Noh, ei täs kai muuta... Alusta on sit 50mm em4:n new style pyöreä alusta. Figu ja alusta hankittu sotataito.com:sta (joku kuitenkin kysyisi sitä).

EDIT: Nyt vasta huomaan, että tuon toisen miekan kahvahan on poikki ja leijuu hassussa kulmassa. Heh, pitänee liimata takasin paikoilleen - Asia huomattu, ei tarvitse huomauttaa siis.
Viimeksi muokannut Matti, Pe 12.08.2005 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Aplodit vaihtoehtoisten värimaailmojen tutkimisesta!

Yöllisen efektin olet saanut hyvin kyllä aikaiseksi - joskin tuon miekan lisäksi iho on ehkä liian kirkas.

Ovatko nuo varjot valaistuksen avulla noin tummat, vai oletko maalannut ne alueet tummiksi? Toimivat nimittäin loistavasti.

Esitän seuraavaksi haasteeksesi Equanimus Warrior 2:sta
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Hemmetin tyylikäs, eipä tuosta aoikein löydy mitään virhreitä. Propsit blendeistä.
Synnin niittäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Sehän on nätti kuin sika pienenä, todella hieno...

(En tiedä johtuuko silmistäni kun näen aina kaikessa jotain vikaa, mutta mielestäni kuvissa vähän valonpuutetta...)
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”