Slaanesh hellcannon
Slaanesh hellcannon
onko jollain kuvaa kyseisestä tykistä? kaverit puhuu siitä
paljon,mutta en ole nähnyt itse sitä.
- figunarkki
Re: Slaanesh hellcannon
Se evoluutio on tosiaan jäänyt noilta nuorilta läpi käymättä niinkuin kapu sano....Kokeiles sitä googlea ja pistä siihen tämä. ....Slaanesh hellcannon ja tsekkaas ne kuvat....Furher kirjoitti:onko jollain kuvaa kyseisestä tykistä? kaverit puhuu siitä
Viimeksi muokannut Drâyhèn, La 13.08.2005 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Ööh tollasesta "normaalista" hellcannonista tuskin oli kyseNàzgûl wraith kirjoitti:Se evoluutio on tosiaan jäänyt noilta nuorilta läpi käymättä niinkuin kapu sano....Kokeiles sitä googlea ja pistä siihen tämä. ....chaos hellcannon ja tsekkaas ne kuvat....Furher kirjoitti:onko jollain kuvaa kyseisestä tykistä? kaverit puhuu siitä
To be Ulverized...
Sankarit muistetaan aina, mutta legendat eivät koskaan kuole...
Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen ja kertomaan, että kyseinen tekele on pirstoutunut, eikä uusia kuvia tule ja en vanhaakaan taida pistää näytille, vaikka sellaisen löytäisinkin.
Mitä, jotkut puhuvat siitä yhäkin? Okei, kyl se aina välil ponnahtaa meikäläisenkin kuullen esiin, en vain tajunnut että se on yleinen ilmiö...Furher kirjoitti:onko jollain kuvaa kyseisestä tykistä? kaverit puhuu siitä paljon,mutta en ole nähnyt itse sitä.
Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen ja kertomaan, että kyseinen tekele on pirstoutunut, eikä uusia kuvia tule ja en vanhaakaan taida pistää näytille, vaikka sellaisen löytäisinkin.
3:lta yöllä? Miten ihmeessä siihen aikaan sen saattoi nähdä, kun kerta se oli vitriineissä pääosan ajastaan ja ne kannettiin yöksi piiloon? Taidat sekoittaa ajankohdan...applepie kirjoitti:Aai se *nauraa*, oli siinä naurussa pitelemistä kun tuon ekaa kertaa joskus kolmelta yöllä näki, 'conissa siis. Joku muu saa valaista kyseisen vekottimen anatomiaa
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
No siitä nyt on yli vuos, tekee muisti tepposet. Mut joskus illalla se kuitenki oli. Ja lähetä nyt herranjumala se kuva fuhrerille kun se sitä niin paljon tahtooMatti kirjoitti:
3:lta yöllä? Miten ihmeessä siihen aikaan sen saattoi nähdä, kun kerta se oli vitriineissä pääosan ajastaan ja ne kannettiin yöksi piiloon? Taidat sekoittaa ajankohdan...applepie kirjoitti:Aai se *nauraa*, oli siinä naurussa pitelemistä kun tuon ekaa kertaa joskus kolmelta yöllä näki, 'conissa siis. Joku muu saa valaista kyseisen vekottimen anatomiaa
To be Ulverized...
Kyllä, kyseinen teos oli mun. En kuitenkaan ala laittamaan siitä kuvia nettiin vaikka löytäisinkin - luulen että siitä vaan tulis uudelleen lämmittelyrumba ja mielummin katse tulevaisuudessa kuin menneisyydessä.applepie kirjoitti:onko kyseinen vekotin muuten sun tekemä?
Slaanesh "hellcannon"ista. Allekirjoittaneen 'Con -04 "Hirviöt ja sotakoneet"-luokkaan osallistuneesta työstä ja provosta. Ei mitään sen kummempaa.Nàzgûl wraith kirjoitti:Siis hä?Mistä hellcannonista te puhutte?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- Satanic Bunny
Harmillista tosiaan, et tiedä mistä olet jäänyt paitsi...Furher kirjoitti:varsin harmillista.en ole löytänyt sitä viellä googlesta enkä ollut
-04 conissa.
Hmm... Hajotitko sen kenties tahallasi, jottei tarvitsisi enää näyttää sitä kenellekkään?Matti kirjoitti: Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen ja kertomaan, että kyseinen tekele on pirstoutunut, eikä uusia kuvia tule ja en vanhaakaan taida pistää näytille, vaikka sellaisen löytäisinkin.
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...
tästäkö puhutaan
ModEdit: Laitoin linkin tekstiin, koska nyt se oli niin pitkä, että venytti kuvaruutua turhan paljon. -Matti
ModEdit: Laitoin linkin tekstiin, koska nyt se oli niin pitkä, että venytti kuvaruutua turhan paljon. -Matti
En. Tipahti hyllystä kun sähläilin muita asioita... ei siinä sen kummempaa.--Hellraider-- kirjoitti:Hmm... Hajotitko sen kenties tahallasi, jottei tarvitsisi enää näyttää sitä kenellekkään?
Ei ole tuo. Kyseisestä Slaanesh hellcannonista ei ole kuvaa netissä mitä ilmeisimmin.Relic kirjoitti:tästäkö puhutaan
Laitan ketjun nyt lukkoon, koska mitä ilmeisimmin kuvaa ei löydy ja asia on loppuunkäsitelty. Jos löytyy voi minua pyytää avaaman lukon, samaten mikäli kykenee perustelemaan että tässä olisi yhä keskustelun aihetta.